dinsdag 5 oktober 2021

Merit jarig....

Goedemorgen lieve blogsters gisteren was Merit jarig maar haar verjaardagskaart kon ik niet die dag plaatsen we gingen 's avonds erheen dus ging de kaart toen ook mee.
Dus plaats ik hem vandaag op Arnoud zijn verjaardag hahaha...al die verjaardagen niet bij te houden .
En eerder plaatsen kon ook helemaal niet, want ik had nog geen kaart, die moest maandag middag op de valreep nog gemaakt worden...(stress!!)

En ik wilde graag het nieuwe MD papier "Sparkling Snow" gebruiken en de ijsbeer, maar hoe maak je daar een verjaardagkaart mee.
Nou eerst laten we de beer, een koksmuts en koksschort aan trekken, we geven hem wat leuk keukengereedschap, bakken een lekker taartje,  en hangen de slingers op!!
dan ontstaat er van zelf een verjaardagskaart.
Heb het grijs bewerkte papier genomen, en daarbij twee effen kleuren mint groen en maisgeel.. daar alleen nog wat wit aan toegevoegd.
Het is een slimline geworden omdat daar zo lekker veel op kan, en ik toch tijd genoeg had..haha ,net op tijd af de lijm is nog nat...maar hij is klaar.

Allemaal een fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.


 

12 opmerkingen:

Freubelmina zei

Gied geslaagd want het is een mooie verjaardagskaart geworden Annemarie xx

Elly zei

Prachtige kaart voor Merit en gefeliciteerd met Arnoud vandaag.
Groetjes Elly

Sarah zei

Leuk in deze zachte kleurtjes.Merit, er komt nog post, maar ik ben met alles laat dit jaar. Even ook wat teruggelezen en ik vind het tof dat jullie verder blijven doen met het gezamenlijke blog ook al wonen jullie niet onder 1 dak meer. En Annemarie wat moet dat wennen zijn dat lege nest, ga maar vaak op bezoek bij Merit. Dag lieve dames!

Angélique zei

Dat is toch een heel mooie, schattige kaart geworden, echt feestelijk. Zo zie je maar:ook ijsberen kunnen bakken, haha.
Leuke combinatie van kleuren en materialen heb je gemaakt.
Gefeliciteerd met Arnoud (is dat soms je man?).

Irene zei

Op het nippertje maar super leuk, lief én feestelijk!
Gefeliciteerd met Arnaud, begin oktober was wel "Jouw ding" hè 🤣😉.
XxIrene

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart voor de jarige Merit.
Prachtig papier.
Groetjes Elle-jeanne

Daphne zei

Ik ken dat..... je wil voor een mede knutsel mens natuurlijk mooi en perfect uitpakken, dus stel je het uit en uit en uit en voor je het weet ben je bijna te laat.
Maar het is je gelukt en ik vind dat je er een echte verjaardag kaart van gemaakt hebt.
Bedankt voor het meenemen van mijn kaarten, ik lees op mijn blog het berichtje van Merit, ze zijn beide aangekomen, gelukkig. En door jou bezorgd, dank je wel!!!

Creaellenknutselsite zei

hahaha wat issie gaaf geworden, wat een leuke details heb je gebruikt
gefeliciteerd met je zoon vandaag
groetjes ellen

Eri zei

Wow, hij is superleuk geworden! Toppie! Zie je wel dat je het ook kunt zonder Merit direct in de buurt! Gelukkig woont ze niet aan de andere kant van het land, zodat je elkaar nog regelmatig kunt zien en samen knutselen! Gefeliciteerd met de verjaardag van Arnout! Zo meteen moet je helemaal afkicken van al dat feesten!
Groetjes, Eri

Gina zei

Hoe leuk met deze bakkende beer ! Groetjes, Gina

femke zei

Heey Annemarie,

wat een gave verjaardagskaart heb je voor Merit gemaakt. Die beer heeft een heerlijke taart gebakken en wat een leuke kleurtjes heb je gebruikt. Dit velletje van het Sparkling snow heeft wel iets weg van confetti en kan goed voor een verjaardagskaart.

Groetjes Femke

Trijntje zei

Wat heb je op de valreep een leuke kaart voor Merit gemaakt. Inderdaad op het Slimline model kun je veel kwijt. Groeten Trijntje