vrijdag 8 oktober 2021

Sketch en thema de egel......


Goedemorgen lieve blogsters, we blijven in de winterse sferen , want oh wat ben ik opeens verliefd geworden op die schattige beer en het leuke sparling snow papier....
Zijn koks kleding van dinsdag heeft hij aan de wilgen gehangen, en hij is nu gewoon weer de coole ijsbeer aan het uithangen...
Zag de leuke sketch bij de egel, dacht gelijk aan het hek (eentje was te kort en er konden er net geen twee op dus beetje passen en meten).
Of ze het goed keuren weet ik niet, maar dan heb ik in ieder geval weer een heerlijk knutselmiddag gehad en ben weer een kaart voor December rijker...
De tekstjes op kleine stukjes wit gestempeld stuk voor stuk, want het is een lange stempel.

Het is weer lekker vrijdag dus bijna weekend, morgen avond vieren Pascal en Merit hun verjaardag 's middags voor Pascal zijn pa en ma en broers en zussen en kids, en oma.
En 's avonds zijn wij aan de beurt, met Arnoud en Elise en Opa en Oma.
Dus dat beloofd weer een gezellig avond te worden.

Allemaal een fijn weekend veel liefs Annemarie en Merit.



 

21 opmerkingen:

Elly zei

Je kaart is heel mooi, superleuk met de beer over het hek, en een echt hek is ook precies hetzelfde qua kleur, dus ik vind het supergelukt gelukt hoor.
Groetjes Elly

Freubelmina zei

Die sketch hebben ze voor deze kaart gemaakt hihi
Het is een schatje, veel plezier op de verjaardagen,gezellig xx

Angélique zei

Oh, die heeft een heel hoog knuffelgehalte! Superleuk gemaakt en mooie papiertjes gecombineerd. Volgens mij is half kaartenmakend Nederland verliefd op deze beer, haha.
Fijn weekend, gezellig met zo'n feestje.

Irene zei

Héél leuk gevonden dat hekje waar die schat zijn ochtendgymnastiek aan doet!!
Veel plezier zaterdag!
XxIrene

Annemarie en Merit zei

Hij is ontzettend leuk ma! Ik heb hem al even in het echt mogen bewonderen, die lieve ijsbeer!!

Tot morgen!
Liefs, Meer

Sarah zei

Mooi! Goed feesten daar! X

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke sketch die ook bij mij vandaag op mijn blog staat, wat issie leuk hè, wat een grappig tafereeltje heb je ervan gemaakt met het schattige beertje
groetjes ellen

Sandra zei

Ooo wat een leukerd zeg ,geweldig !
En die in kokskleren is ook tof zeg (heb even terug gescrold).
Fijne verjaardag !

Groetjes Sandra

Laurespage zei

Prachtig. Waarschijnlijk veel knip en plakwerk met een schitterend resultaat. Fijn weekend,
Groetjes, Laurette

Gina zei

Hoe schattig met dit beertje ! Heel leuk ook met de sketch ! Groetjes, Gina

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat een schatje, een hele mooie kaart in mooie kleuren. Heelleuk dat hek zo verwerkt.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda DT De Egel

Epie zei

Prachtig kaartje MeritAnnemarie , grappig gemaakt !!
Superleuk weekend Epie XX

Eri zei

Ik kan me helemaal voorstellen dat jij een heerlijke knutselmiddag hebt gehad! je kaart is supertof! Fijn weekend!
Groetjes, Eri

Margreet zei

Wat een supergave kaart met die schattige beer, Annemarie. Geeft me weer inspiratie. Ik krijg hem morgen binnen als het goed is.
Veel plezier bij Pascal en Merit.
xxx Margreet

Nynke zei

Geweldig! Wat een toffe invulling van deze sketch!
Groetnis Nynke

Daphne zei

Kan me je verliefdheid voorstellen hoor, wat een leukerd die ijsbeer.
Op deze manier, zo hangend aan het hek..... héél erg leuk.
Ik vind het dp mooi rustig en echt winters.
Veel plezier vanavond op de verjaardag!!

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart met de beer. Die is inderdaad leuk. Op dit moment zie je ze veel voorbij komen… ik heb de plaatjes in huis. Dus daar zal ik later mee aan de slag. De kaart heb je erg mooi samengesteld met dit leuke papier. Groeten Trijntje

Trudy zei

Wow super lief kaartje, wat is dat ijsbeertje toch geweldig leuk!
Ik ben er ook al verliefd op! Leuk dat lange hek!
Groetjes Trudy

Creatiels zei

Met een schattig ijsbeertje heb je een leuke kaart gemaakt. Geniet van het samenzijn op het verjaardagsfeestje.
Groetjes
Els

Nelleke zei

Wat ene geweldige kaart, en wat mooi hoe je de sketch hebt verwerkt. Ik wordt helemaal blij van deze beer, zo mooi. Dank je wel voor het meedoen aan uitdaging 128 van de Egel. Groetjes, Nelleke

Marja zei

Superleuke kaart hebben jullie met de sketch gemaakt!
Fijn dat je meedoet bij De Egel.
Groetjes Marja Dt.