woensdag 3 februari 2021

Home Sweet Home

Goedemorgen lieve bloggers, 

Vandaag even een berichtje van mij, afgelopen weekend steeds in ons nieuwe huis geweest. 
Dus weinig tijd voor de blog. 
Vandaag even een kaartje erop en wat foto's van ons nieuwe huis! 
Toepasselijk kaartje erbij, een verhuiskaartje. Een tijdje terug gemaakt voor in de voorraadbak, maar nog niet op de blog gestaan, dus ik dacht die kan er vandaag wel op. 
Oude papiertjes van Stampin Up gebruikt, het leuke huisje van Marianne Design erop in het donkergrijs. Nog een klein boompje ernaast en op de strook papier de tekst 'Home Sweet Home' gestempeld. 

Afgelopen vrijdag hebben we dan eindelijk de sleutel van ons huis in ontvangst mogen nemen! 
Wat super leuk, maar tegelijk ook een gek idee dat het dan echt je eigen huis is. 
We konden het de eerste dag nog niet echt geloven haha. 
In de ochtend naar de notaris en 's middags samen een kopje erwtensoep van mams gegeten in ons huis. Daarna zijn we samen stucloper gaan leggen op de vloer, zodat deze niet kan beschadigen. 
Zaterdag lekker behang aan het scheuren geweest, dit ging er heel goed af dus we hadden geluk. 
Zo zijn we lekker bezig iedere keer, in de avond wel de avondklok in de gaten houden want het is zo 9 uur. Ik zet iedere keer maar een wekker om half 9, zodat ik het niet vergeet. 
Hieronder nog wat foto's! 
Verder wil ik jullie ontzettend bedanken voor alle leuke kaartjes die we ontvangen in ons nieuwe huis. 

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

26 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje, mooi huis hebben jullie gekocht, fijne dag liefs xx

Irene zei

Je kaartje is leuk maar haaaalt het niet bij jullie huis, het is zó mooi!!
Ik schreef het al eerder: vergeet je niét je adres door te geven zodat de post voor jou niet meer in Goedereede op de mat ploft?
XxIrene

Angélique zei

Leuke kaart, mooie kleurcombinatie.
Jullie huis is echt prachtig, wauw! Gefeliciteerd, veel woonplezier en geluk samen.

Caroline zei

Heel leuk toepasselijk kaartje!
En wat een prachtig huis! Dat zal je als jong stel maar gebeuren, zo fijn voor jullie! Hier is de keus in het westen echt heel moeilijk en vreeeeeselijk duur! Alvast heel veel geluk en succes met klussen.
Groetjes Caroline

Eri zei

Wat een leuk verhuiskaartje! En wat een leuk karakteristiek huis hebben jullie gekocht! Veel geluk samen!
Groetjes, Eri

Elly zei

Een heel mooi kaartje, en wat een mooi huis hebben jullie!
Veel klusplezier.
Groetjes Elly

Kaartenkraam zei

Wat een mooi huis hebben jullie gekocht. Het lijkt een beetje op het huis wat mijn zoon en schoondochter hebben. Mooie nieuwe fase in jullie leven!

Je kaart is erg leuk geworden en past heel goed in deze post ;-)

groetjes van Ank

Nicole Parmentier zei

Oh wat leuk! Echt een huis om verliefd op te worden!! En ja, het kaartje is ook heel leuk en toepasselijk met het huisje. Heel veel geluk samen op jullie nieuwe plekje!

Margreet zei

Wat een gaaf huis! Heel veel geluk daar samen.
Leuke, toepasselijke kaart (hoop dat de mijne ook bij de stapel post zat).
xxx Margreet

Sandra zei

Wat een mooi huis hebben jullie gekocht, heel veel woonplezier straks !
Mijn dochter geeft ook een huis gekocht die krijgt over 2 weken de sleutel, dus dat word ook klussen en minder tijd voor andere dingen haha .

Groetjes Sandra

Judith zei

Huis ziet er goed uit. Lekker aan het klussen.
Mooi verhuiskaartje is het ook geworden.
Groetjes van Judith

Danielle zei

Wauw, wat een mooi huis Merit!! Ik begrijp wel dat jullie elkaar regelmatig even knijpen, is het echt van ons.... succes met klussen, leuk om mee bezig te zijn maar inderdaad is de avondklok dan lastig..... Jullie kaartje is ook leuk en toepasselijk!

Diny zei

Wat een mooi huis hebben jullie gekocht Merit....ik geloof best dat je daar gelijk verliefd op werd!
heel veel succes met klussen.....komt vast goed!
En die nieuwe hobby hieronder lijkt me ook wel leuk!
Groetjes Diny

karien zei

Leuk kaartje hebben jullie gemaakt,en wat een mooi huis hebben jullie gekocht veel klus plezier!
Groetjes Karien

karin zei

Een leuk kaartje en wat een mooi huis hebben jullie gekocht. Ik wens je alvast veel plezier en geluk in jullie nieuwe stekje.
Groetjes,
Karin

Creatiels zei

Leuke kaart is het geworden.
En wat een mooi huis, veel plezier met de werken en achteraf vel genieten van jullie eigen stekje.
Groetjes en hou jullie gezond
Els

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Gefeliciteerd met jullie mooie huis Merit, deze week ga ik nog een kaartje maken....Je verhuiskaartje is ook heel toepasselijk....succes met klussen het zal zeker een mooie stekkie worden van jullie samen..groetjes Ingrid.

Wilma de Korte zei

Superleuk kaartje en wat gaaf dat jullie de sleutel hebben! Ziet er prachtig uit :-)

Nicolette zei

Wat een prachtig huis hebben jullie gekocht. Heel veel succes met klussen.
Jullie kaart is weer erg leuk.
Groetjes Nicolette

Mirjam zei

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!!!!
Geniet ervan samen.

Wat een super leuke kaart heb je gemaakt! Die ga ik onthouden.

Groetjes Mirjam

GerJanne zei

Heel gaaf dat huis! Zo leuk aan de buitenkant en de binnenkant oogt heel ruim! Heel veel succes met klussen. Jullie hebben de tijd begreep ik. Kun je het helemaal naar je zin maken. Fijn is dat!

Nancy Soetaert zei

Prachtig huis Merit, daar zou ik ook voor vallen denk ik!
Succes met alle werken!
Nancy

Freubelmina zei

Nu is het dus echt! Wat een schitterend huis zeg,jullie boffen!
Wel vreemd toch om zo te kunnen klussen maar aan de andere kant ben je ook niet de hele avond bezig, ook niet verkeerd want jullie zullen vast ook moeten werken....
De kaart is super, ik heb deze stans ook sinds kort en al verschillende kaarten mee gemaakt.
Voor jullie kaartje vond ik het hart toepasselijk...en ik las het berichtje dat hij ontvangen is,fijn!
Lieve groetjes xx

Gina zei

Wat een superleuke kaart met het huisje, en wat een mooi huis hebben jullie gekocht ! Heel leuk die foto's! Groetjes, Gina

Sarah zei

Wauw, mooi huis. Dat wordt later gezellig thuiskomen. Maar eerst klussen en verhuizen.
Kaartje is mooi. X

Ellen zei

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis Merit...erg leuk hoor en wens jullie heel veel geluk!
Succes met klussen en je kaart is top!
Groetjes Ellen