donderdag 4 februari 2021

52 weeks to christmas week 5 challenge reminder: kerstballen


Goedemorgen lieve blogsters, het is weer tijd voor de wekelijkse kerstkaart, en wij komen natuurlijk met een reminder "kerstballen op je kaart".
Er zijn al leuk inzendingen binnen, en vandaag komen er vast nog wat bij.
Wij hebben deze keer de MD kerstboom opgetuigd met allemaal ballen in het mat goud en bruin, dat paste mooi bij het leuke SU papier.
Hier gaat alles zijn gangetje, iedere dag gaan we wel even naar Merit en Pascal hun huis, Soms kleine klusjes, of alleen opruimen, als het net nieuw is wil je er iedere keer heen...
Af en toe komt er iemand kijken, beetje schema gemaakt want ja we kunnen niet allemaal op een kluitje binnen...
Maar ik heb het voordeel dat ik toch altijd bij Merit ben, dus ik kan iedere keer mee (YEAH)...alleen als er bezoek komt niet.

Vanmorgen weer om de wekelijkse boodschappen, alle ingredienten halen voor een een flinke pan soep voor in het klushuis, als het goed is  gaan zaterdag Arie en Ik meehelpen, vorige week was Pascal zijn broer en vader er...maar beetje om en om...totdat we ooit normaal met zijn allen daar om een bakkie kunnen....ziet er nog even niet naar uit dus doen we het zo.

Ik probeer vandaag weer bij jullie allemaal op blogvisite te komen.
Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.




37 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een mooie groene kaart heb je gemaakt. Die kerstballen zijn ook wel erg leuk he?
Het huis ziet er prachtig uit. Toekomstbestendig...
Ik ontdek net dat de Robot weer op bezoek is. Twaalf uur later dan normaal. Vannacht even probleemloos bij iedereen kunnen reageren, maar nu is weer jammer....

Anita van Deur zei

Leuk de kleine kerstballen vind het een mooie geheel in deze groene tinten, fijne dag liefs xx

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

het is een hele leuke kerstkaart geworden.

Groetjes Femke

Elly zei

Heel leuk gedaan jullie kerstkaart.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp papier en de mooi versierde boom, leuk in de groene kleuren
veel klusplezier
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart dames.
Mooie kleur groen.
Succes met klussen.
Groetjes Elle-jeanne

Nancy Soetaert zei

heel mooie reminderkaart voor onze kerstballenchallenge!
Groetjes
Nancy

Rosina zei

Heel mooi deze kerstkaart Annemarie, een mooi opgetuigde kerstboom met leuke ballen erin...
En veel plezier met het koken van je klussoep.. en het klussen in het huis van Merit en Pascal,

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Angélique zei

Leuk, rustig met al het groen.

Eri zei

Wat een mooi opgetuigede boom op jullie kaart! Veel succes met de soep, dat zal er vast ingaan na het klussen.
Wat een leuke verrassing vond ik gisteren in mijn brievenbus! Dank je wel!
Groetjes, Eri

Irene zei

Mooie balletjes!
Gezellig om om en om te helpen en het stééds mooier te zien worden, denkt Arie wél aan zijn rug ??
XxIrene

Nynke zei

Wat een leuke kaart! En zo lekker herkenbaar in jullie eigen stijl. Op Pinterest pik ik jullie er kaartjes er altijd zó uit!
Groetnis, Nynke

Antjes kaartcreaties zei

Wat een mooie kleuren hebben jullie gebruikt voor deze kaart.
Wat is de kerstboom chique met de bruin/gouden ballen erin.
Groetjes Antje

Trudy zei

Heel erg leuk kerstkaartje! Dat huis zou ik zo ruilen voor dat van mij, het ziet er zo gezellig uit aan de buitenkant! Succes met klussen!
Groetjes Trudy

Jantine zei

Mooie kaart met al dat groen, Merit en Annemarie! Leuk papier!
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Een leuk kaartje met een mooie boom en ballen erin! Mooi al dat groen bij elkaar! En gezellig bij je dochter klussen. Je zal haar wel missen als ze eenmaal op haar zelf is! En het wordt winter komende week, dus pas maar op met naar buiten gaan! Groetjes en succes Marijke.

Daphne zei

Een echte traditionele kaart.
De inimini kerstballetjes zijn echt schattig zeg.
Wat een stom gedoe he, die corona, zeker voor jullie, met een nieuw huis. Niks kan spontaal, alles moet op afspraak en je moet steeds nadenken.
Maar jullie doen het goed hoor, hou vol en geniet van de dingen die er wél zijn!

Diny zei

Wat een super leuke kaart hebben jullie gemaakt.
Ik vind de kleuren heel mooi en het DP op de achtergrond is prachtig!
Groetjes Diny

Annerieke zei

Mooie kaart, leuk zijn de kerstballen in 2 kleuren. Kan me voorstellen dat je steeds even in het nieuwe huis wilt kijken, zo te lezen is er wel genoeg hulp. Zal straks best vreemd zijn, een leeg nest ;-). Bij ons zit het er ook aan te komen, onze jongste is ook op huizenjacht, maar zo makkelijk is dat nog niet. Kunnen we nog even wennen aan het idee, hihi.
Groetjes, Annerieke

Scraptastisch zei

Mooie kerstkaart met de kerstballenboom , haha mooi scrabblewoord! Pas maar goed op ook al komt Merit uit jullie nest er komen wel anderen over de vloer. Mijn schoondochter heeft ook corona opgelopen en gezin zit in quarantaine pppfffttt. Ben zo blij dat ik 29 jan. niet naar haar verjaardag ben gegaan. Nog even dan heb ik mijn vaccinaties binnen en zal het bezoek rust geven voor mij! Klussoep....ook al zo leuk bedacht! Succes met alles!
xx Gerie

Margreet zei

Wat een mooie ballen hangen er in jullie boom.
Ik kan me voorstellen dat je zo vaak als mogelijk even naar het huis van Merit gaat. Jammer dat het op deze manier moet gaan.
xxx Margreet

Laurespage zei

Een mooi versierde kerstboom met leuke balletjes er in !
Groetjes, Laurette

karien zei

Hele leuke kerstkaart met de mooie versierde kerstboom
Groetjes Karien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooi opgetuigde kerstboom pronkt er op jullie leuke kerstkaart. Gezellig hoor zo samen bezig zijn aan Merit haar nieuwe huis.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Mooi in deze groentinten !
groeten Ineke

Ans Gilbert zei

Wat een leuk boompje op jullie kerstkaart, mooi om alles in groen/bruine tinten te houden. Lekker klussoep en succes met klussen
Groetjes
Ansx

Nicolette zei

Leuk kaart, mooi in de groen tinten.
Groetjes Nicolette

Freubelmina zei

Wat een leuke versierde kerstboom maakte jullie dames.
Mooi dppapier ook. Wel jammer dat zoiets leuks zo met hindernissen moet gaan eigenlijk...
Lieve groetjes xx

Kaartjes door Elise zei

Wat een super leuk kaartje! Ja het zou fijn zijn als iedereen weer gezellig bij elkaar kan, maar voor nu kan het niet anders helaas.. succes!!

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje met de leuke kerstballetjes!
Groetjes Suzan

Henriët zei

Wat een leuk kaartje! Mooie papiertjes allemaal. Helemaal mijn kleur groen.
Succes met klussen!
Groetjes van Henriët

Monique zei

Wat een prachtig huis hebben jullie gekocht. Hoe moet dat straks met de kaartjes? Gaan jullie allebei apart kaartjes maken?
Dit kerstkaartje is prachtig. Mooie kerstballetjes!
Lieve groetjes, Monique

Gina zei

Heel mooi in groen met de zwarte kerstballen ! Groetjes, Gina

Rina zei

Wat een mooie kleur groen is dat op jullie kaartje, Leuk gedaan met die kerstballetjes.
Groetjes Rina

Colien zei

Leuk kaartje, mooie papiertjes!
grtz Colien

Yvonne zei

Jullie hebben weer een hele mooie kerstkaart gemaakt.
Mooi, die kleur groen.
Het is een prachtig huis, de gevel alleen al vind ik zo mooi.
Ik ben ook bang dat het er voorlopig nog niet van gaat komen dat we met z'n allen op visite kunnen ergens.
Heel veel succes met klussen.

Liefs,
Yvonne.

Sarah zei

Deze is ook leuk!