woensdag 10 februari 2021

Gefeliciteerd Petra .....

Goedemorgen lieve bloggers, vandaag is Petra jarig, van harte gefeliciteerd, een fijne dag toegewenst.
Dit keer heeft Merit haar leuke potje weer tevoorschijn gehaald van SU, we hebben het dit keer gecombineerd met haar nieuwe natuurlijk voor altijd bundel, met die mooie takken en bladeren....
Ook een leuke combinatie.
De tekst Gefeliciteerd is van Craft Emotions.

Wat ziet de wereld er toch leuke en mooi uit in al dat prachtige wit...ik geniet volop, buiten in de harde wind met sneeuw rond je oren (afgelopen weekend) , en 's avonds een rondje door ons kleine stadje, magisch is het gewoon..
En dan vandaag weer af en toe een zonnetje, zodat alles nog witter lijkt...
"s morgens mijn eerste werkje is de vogels van een ontbijt voorzien...stukjes brood, vogelzaad havermout (zijn ze dol op) vogelpindakaas en gewelde rozijnen... het is een feestje om ze allemaal aan het vogelontbijt te zien....
Eind van de middag als het nog goed licht is geef ik ze nog eens zodat ze een volle buik hebben voor de nacht!!...arme kleine met die dunne pootjes...

Arnoud zit in de vorstverlet, en die is samen met Merit in haar huisje plafonds aan het bewerken met voorstrijk en plafondverf, een heel karwei, zo lief dat hij haar gaat helpen, zwaar hoor zo boven je hoofd.
Pascal die strooit zich een slag in de rondte met al zijn strooizout, halve nachten en hele dagen, dus die is 's avonds afgedraaid en gaat na het eten gelijk in zijn mandje voor hoe lang dat het duurt....

Ik ga weer een dagje genieten vandaag buiten, binnen met de koffie voor het raam kijkend in de tuin...maakt niet uit waar!!!


Lieve groetjes, Annemarie en Merit.

24 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel mooi het blauw met het de zandkleur in je vaasje met bloemen leuk detail de spetters. Geniet van de dag liefs xx

Elly zei

Het is een mooie kaart.
Ja het is zeker genieten als je zo naar de vogels kunt kijken en warm achter het glas.
Groetjes Elly

Margreet zei

Mooie kaart voor de jarige Petra.
Je kunt voorlopig nog wel blijven genieten van dit weer.
Wat lief dat je zo goed voor de vogeltjes zorgt.
xxx Margreet

Stampin with Liz Design zei

Wat een prachtige kaart in mooi blauw! Liefs Linda

Angélique zei

Een heel mooie kaart! Dat blauw en bruin laten zich zo mooi combineren samen.
Hier ook een vogelparadijs in de tuin, zo gezellig! Het zijn de kleine dingen die het doen... heerlijk genieten!

Freubelmina zei

Wat ben je toch een gezellig mens Annemarie! Als ik je verhaal zo lees (en je foto’s op instagram voorbij zie komen) zie ik het zo helemaal voor me...geniet jij maar lekker!! Van mij mag het warm water regenen hoor zodat het bevroren sneeuw smelt want lopen is haast niet te doen....ik moet 2x per dag met de hond naar buiten en het lijken wel survival tochten.....(maar als het straks weer regent klaag ik weer hoor,het weer is een dankbaar onderwerp hihi).
Het kaartje is erg mooi voor de jarige job, een bloemetje is altijd welkom toch.
Een fijne woensdag xx

Je@net zei

Een erg mooie felicitatiekaart!
Ja...een prachtig gezicht die witte wereld zo achter glas, maar als ik erdoorheen moet naar het werk en weer terug, ben ik er meteen een stuk minder blij mee ;o)

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart voor de jarige Petra.
Mooi kleuren.
Een mooi gezicht al die vogeltjes die komen eten.
Groetjes Elle-jeanne

Creatiels zei

Leuk kaartje in zachte kleurtjes. Mooi gedaan.
Geniet van achter het raam. Hier, waar ik woon in België, is er weinig sneeuw (5 cm) gevallen en zijn de banen grotendeels vrij. De weiden achter ons zijn ook mooi on naar te kijken.
Groetjes en hou jullie gezond
Els

Daphne zei

Wat leuk is deze mal van de bloemenvaas toch.
Je maakt er in een handomdraai een leuke kaart mee.
Ik geniet volop mee, van je gezellige verhaaltje.
Wat een bikkel, die Pascal, ik kan me voorstellen dat hij bekaf is, maar volgens mij is het ook een soort kick, NU moet het gebeuren!
Leuk om samen met je vader in je eigen huis te klussen.

Creaellenknutselsite zei

wat een supermooi kaartje met de zachte blauwe kleurtjes dat potje blijf toch leuk om te gebruiken
wat fijn voor Merit dat Arnoud haar zo fijn kan helpen in haar nieuwe huisje en gezellig is het natuurlijk ook zo kan pascal lekker slapen overdag.
groetjes ellen

Durvina zei

Wat een gezellige kaart!

Liefs, Durvina

Diny zei

Wow.....prachtige kaart met de bloemen in het leuke potje!
Fijn dat de post is aangekomen....je weet het maar nooit he?
Groetjes Diny

Trijntje zei

Wat een leuke kaart hebben jullie voor Petra gemaakt. Wat fijn dat Arnoud Merit kan helpen . Vooral nu Pascal zo druk is. Geniet van je tuin. Ik heb zojuist onze poes een paar keer moeten waarschuwen... Er liep een roodborstje... Dat zijn soms wat domme vogeltjes.. Ze letten niet op en voor je het weet heeft de poes ze te pakken. Gelukkig ligt onze poes weer mooi binnen op de stoel. Het is zo jammer van de vogeltjes... Geniet van de zon... Hier trekt het dicht. Groeten trijntje

Petra-loves-paper zei

Hele leuke kaart, dank jullie wel. Het geeft mooi een beetje de kleuren van buiten weer: sneeuw, mooie blauwe lucht en het bruinige van de zaadjes, want ja, ook mijn tafeltje buiten is een drive-in restaurant voor vogeltjes. Gezellig hè, in je tuin? Groetjes Petra

Yvonne zei

Het is weer een hele mooie kaart geworden voor de jarige.
Ik ben nogsteeds verliefd op de slakjes van de vorige kaart.Zo lief.
Ik heb het papier ook besteld, ben benieuwd om het in het echt te zien.
Hier zorgen wij ook voor een lekker ontbijtje voor de vogels.
Ik had iets gelezen over rozijntjes, maar voor alsnog kijken ze er alleen maar naar en eten ze er niet van.
Nu las ik bij jou dat ze havermout ook lekker vinden, dus dat ga ik ook eens proberen.

Liefs,
Yvonne.

Nicole Parmentier zei

Ja heerlijk he die sneeuw! Ik kan er zo van genieten als alles zo prachtig wit is. Jullie kaart is ook een beauty! Heel mooi met die zachte winterpastels. Die vogeltjes bij jullie worden goed verwend maar ja, dat mag ook wel met al die sneeuw.

Trudy zei

Wat een mooi kaartje is dit geworden! Mijn man zei gisteren tegen me het lijkt me leuk om op een strooiwagen te werken maar als ik jouw verhaal zo lees is dat zeer zwaar werk!
Groetjes Trudy

Kaartjes door Elise zei

Wat een super leuk kaartje! Erg leuk de takjes met het potje gecombineerd

Nicolette zei

Mooie kaart. Het is inderdaad een mooi gezicht al die sneeuw.
Groetjes Nicolette

Rina zei

Heel mooi kaartje voor de verjaardag van Petra.
Lief van Arnoud dat hij Merit gaat helpen in haar huis. En inderdaad petje af voor al die mensen die zorgen dat wij veilig naar buiten kunnen. Onze zoon doet dat ook en vind het altijd heel leuk om te doen. Hij nam een keer zijn zoontje van 11 jaar ook mee en die kan daar nu ook al van genieten.
Groetjes Rina

Henriët zei

Wat een mooie kaart! Hele mooie kleuren.
Ik vind dit winterweer toch echt wel genieten. Koud en droog een prima combi. Vandaag ook extra lang met de kids op school buiten gespeeld en het viel mij heel erg mee wat de kou betreft.
Groetjes van Henriët

Rosina zei

Een super mooi kaartje is dit zo leuk die mooie bloemen in dat potje...Fijn dat Pascal in zijn vrije tijd lekker aan het klussen is in hun huisje.. en dat is nog gezellig ook
Ook ik kan genieten van het mooie winterse uitzicht , vandaag hebben we 8 km gewandeld heerlijk met die zon...en de lekkker frisse wind...zo van genoten!!
winterse groetjes
Rosina

GerJanne zei

Prachtige kaart! Heel mooie kleuren.
Wat fijn voor Merit en Pascal dat Arnoud kan helpen. Zo onverwacht eigenlijk. Heerlijk als je (schoon) kinderen allemaal goed met elkaar overweg kunnen.
Heb je genoten van je dag? Wij zijn zelfs twee keer gaan wandelen... voor en na het werk! Genieten..