donderdag 18 februari 2021

52 weeks to Christmas week 7 Joy to the world.


Goedemorgen lieve blogster, het is weer tijd voor de wekelijkse kerstkaart, 
Vandaag laten we een kaart zien die we gemaakt hebben uit een Stampin Up papercraftingset....er zaten enveloppen, stempels,inkt, draad, gouden foil en stukjes geembost papier, en wat designpapier bij...en uitdrukplaatjes.
De uitdrukplaatjes vond ik erg tegenvallen zeker de krans, dus die heb ik besloten niet te gebruiken, maar de stempel van de krans vind ik daar en tegen heel leuk...dus zelf een krans in  elkaar gezet met Crumb Cake, en de besjes ook een stempeltje met Cherry Chobbler.
Stukje designpapier gebruikt, en de achtergrond zelf gemaakt met de gestempelde besjes....
Als laatste de tekst gestempeld, die zaten er ook bij en vind ik weer heel leuk.
zo zie je maar je kunt nu eenmaal niet alles leuk vinden uit een samengesteld pakket, maar het verbaasd me wat ik er allemaal al van gebruikt heb....
Vandaag eens even flink de schrobbezem door onze veranda gehaald...de vogels hadden een beetje bezit genomen van de veranda daar zaten ze heerlijk uit de wind, met het koude vriesweer...
En als je daar natuurlijk eten voor ze neerlegt , weten ze het zo.
Nu is het weer stukken opgeschoond, sopje erdoor en het ziet er weer fris uit... (ze geven van het weekend lekkere temperaturen op, dus misschien kan er dan even een kopje koffie worden gedronken...

Nu zo eerst om boodschappen, even bij pa en ma langs en  daarna chili con carne maken voor vanavond, Pascal komt ook gezellig eten...en dat is zijn lievelings kostje....dus SCHOONmoeder gaat punten scoren...hahaha.

Allemaal een fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit.


 

36 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een leuk kaartje, kransje is heel mooi geworden, en de gouden lijntjes in het papier is een mooie combi met het rood. Bij ons vandaag even bij ons de boel opfrissen buiten, even genieten in het weekend, liefs xx

Kaartjes door Elise zei

Wat een leukerd dit kaartje! Die krans is ook erg leuk met die besjes. Succes met de Chili & veel plezier voor vanavond!

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

dat is een leuk kerstkaartje geworden!!!

Groetjes Femke.

Nynke zei

Dat is echt een leuk kaartje geworden in die mooie kleuren. Ik ben nu wel heel erg benieuwd naar het niet zo mooie uitdrukplaatje!
Groetnis,

Nynke zei

Groetnis, Nynke, bedoelde ik natuurlijk...

Elly zei

Mooie kaart. Ja ik zal morgen achter eens wat gaan schoonmaken, gisteren voor bezig geweest, het was al zulk lekker weer en gaat nog beter worden.
Eet smakelijk voor vanavond, hier eten wij lasagne en komt de oudste dochter ook gezellig thuis eten.
Groetjes Elly

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Annemarie.. prachtige kleurtjes zo bij elkaar..
en heerlijk is dat hè met dit weer de boel weer lekker fris maken, het was maar een korten maar hevige winterprik...langer hoeft voor mij ook niet
In het weekend misschien een fietstochtje gaan maken...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

Heel mooie kaart, tof stempel werk.
Klinkt lekker voor vanavond!
Groetjes
Nancy

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met al de bij elkaar passende materialen, leuk hoe je de krans hebt opgepimpt.
lekker chili hebben wij ook van de week gegeten
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en heel leuk die achtergrond en krans met besjes!
Jullie brengen me op een idee met die chili con carne, heerlijk. Ga ik ook weer eens maken.
Fijne dag en groetjes, Caroline

Freubelmina zei

Nou dat kopje koffie op de veranda zit er vast wel in als we krijgen wat ze beloven maar ook hier geld: eerst zien dan geloven hihi.
Wat een leuke kaart, zo mooi met de bijpassende zelfgestempelde achtergrond.
Fijne donderdag en lieve groetjes xx

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart Dames.
Het papier en plaatje is super leuk.
Groetjes Elle-jeanne

Caroline zei

Heel mooi kaartje. Ja, het wordt heerlijk weer he de volgende dagen.... wat een verschil met de sneeuw dan ineens.
Hier scoor ik altijd punten bij mijn schoonzoon met een gewone Hollandse pot, dat krijgt hij thuis niet veel haha.
Groetjes Caroline

Eri zei

De krans staat mooi te pronken op jullie kaart! Tof al die gestempelde besjes!
Groetjes, Eri

Trudy zei

Prachtig kerstkaartje hebben jullie gemaakt! Dat kopje koffie gaat vast wel lukken dit weekend op de veranda!
Groetjes Trudy

Epie zei

Een mooie kerstkaart hebben jullie gemaakt weer , de tekst spreekt mij aan ;
Laat nu die lente maar komen , geen vrieskou meer maar zon en eetse daar.
Wij eten veel rauwkost appel en zaadjes , Birdie is daar gek op ;
Fijne en gezellige dag daar , groetjes Epie DT52WTC

marijke zei

Een mooi kaartje met deze krans! Die pakketten zijn leuk maar inderdaad zit er altijd wel niets bij wat niet helemaal naar de zin is! Heerlijk vooruitzicht dit weekeinde, geniet ervan. Groetjes Marijke

Kaartenkraam zei

Leuk kaartje, ik houd van kransen.
Leuk gedaan met die besjesachtergrond!

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Lekker vrolijk deze kerstkaart met besjes en ik ben dol op kransen dus ik vind hem gaaf. Gezellige plannen voor vandaag. Hier regent het een beetje.
Lieve groetjes Miranda

marian zei

Een erg gezellige frisse kerstkaart hebben jullie weer gemaakt.
Groetjes van Marian.

Diny zei

Prachtig kaartje in deze kleuren dames!
Heerlijk chili con carne....hebben wij deze week ook al gegeten!
Groetjes Diny

Creanita60.blogspot.nl zei

Leuke kaart! Geniet van de chili altijd lekker.
Groetjes Anita

Nicolette zei

Mooie kaart, leuk dat je krans zelf gemaakt hebt. En ik hoop dat we betere temperaturen krijgen. lijkt me heerlijk.
Groetjes Nicolette

GerJanne zei

Het is een prachtig kaartje, alles past zo mooi, dat is meestal met SU. Jammer dat die krans niet zo mooi was.
En ja scoren bij je schoonkinderen, nooit verkeerd, he? Dat is gewoon invetsteren in de toekomst. ;-)

Laurespage zei

Een hele mooie stijlvolle kaart met deze krans.
Groetjes, laurette

Suzan zei

Prachtig kaartje hebben jullie gemaakt met de mooie krans!
Groetjes Suzan

Gina zei

Mooie kerstkaart en het plaatje past perfect bij het designpapiertje ! Groetjes, Gina

!neke zei

Vind hem heel mooi !!!!
Maar niet een echte A&M kaart !!!
groeten Ineke

Rina zei

Ook al heb je niet alles gebruikt van het pakket, het geheel is weer heel mooi geworden.
Groetjes Rina

Jantine zei

Prachtige kaart Merit en Annemarie. En soms vallen de uitdrukplaatjes inderdaad wat tegen, heb ik ook wel eens gedacht. Goed opgelost zo, toch?
En lief dat je Pascals favoriete maaltijd kookt.
Groetjes
Jantine

Colien zei

Mooi kaartje!
Ja, hier moet ook nog wat opgeruimd worden buiten, de pompoenen waren bevroren en nu ontdooid, dus snot.... maar even druk op zolder nu, van het weekend maar eens opscheppen ;)
grtz Colien

Nancy zei

Hey Annemarie,

Wat heb je die leuk gemaakt. Ik vond het achtergrondpapier al zo mooi bij de stempel passen maar je maakte het zelf... Het papier met gouden lijntjes past er ook perfect bij... Super mooie kaart werd het!

Liefs,
Nancy

Yvonne zei

Mooie kaart weer hoor, prachtig die kleurtjes zo bij elkaar.
Hier gaat morgen de bezem ook over de tegels buiten.
De vogels hebben zo geknoeid met hun ontbijt, overal zaadjes.
Fijn weekend alvast.

Liefs,
Yvonne.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie kerstkaart, de tinten, de tekst en de krans, ik hou ervan....en heeft Pascal ook genoten van je kookkunsten Annemarie? Groetjes Ingrid

Nicole Parmentier zei

Wat een lief kerstkaartje. Die kleine rode besjes zijn er zo vrolijk op! Mijn tegels buiten kunnen ook wel een schrobbeurt gebruiken, gelukkig is het daar het perfecte weer voor dit weekend!

Antjes kaartcreaties zei

Wat een super leuke kaart met de krans en de besjes.
Leuk gedaan ook de zelfgemaakte achtergrond met de besjes.
Groetjes Antje