zaterdag 20 februari 2021

Gast Designer bij Mijn HobbyHonk...Mannenkaart


Sorry sorry sorry vooral aan Angela van Hobbyhonk, we waren voor vandaag Gastdesigner, voor de nieuwe challenge, het bericht al een kleine maand terug gepland, zonder tekst..
En jahoor daar staat hij een hele dag op de blog zonder 1 letter...
Kreeg vanavond bericht van Merit, zij kon niet inloggen op haar eigen computer, dus ook het bericht niet maken....nu nog even snel voor het slapen gaan het berichtje typen.
Pascal en Merit het plafond voorzien van een heerlijk fris wit verfje...(wat een werk zo boven je hoofd), En wij hebben vandaag
 bij Pascal en Merit 4 deuren voorzien van grondverf, vanmiddag het nodige snoeiwerk in de tuin en lekker even een bakkie gedaan buiten, dus de computer niet aangehad.

Maar het was dus tijd voor een nieuwe uitdaging bij Mijn Hobbyhonk, een mannenkaart...we hebben een leuke kaart gemaakt met allemaal MD spulletjes...die "bierkaartjes" hebben gretig aftrek uit onze voorraadbakken, tuurlijk altijd leuk voor de mannen onder ons.
Zo'n heerlijk schuimend blond glas bier..(lust ik zelf ook graag hoor zeker in de zomer).
Zo nog even dit blogbericht gemaakt nog net op de dag zelf... wat erg.
Ga lekker naar mijn  mandje..
Fijn weekend, morgen weer zo'n prachtige dag...genieten maar.

Lieve groetjes Annemarie en Merit.

 


19 opmerkingen:

Daphne zei

Oh jee.......
De tekst vergeten denk ik?
Ik vind het wel een erge mooie kaart trouwens😁

Eri zei

Jullie kaart is prachtig! Fijn zonnig weekend!
Groetjes, Eri

Kaartenkraam zei

Leuke mannenkaart, mooie die twee soorten ruitjespapier.

groetjes van Ank

Angélique zei

Mooie mannenkaart! Ik heb er binnenkort één nodig en zit er op te broeden, fijn om wat inspiratie te zien.

Anita van Deur zei

Wat een leuke kaart mannenkaart zo`n mooi papier en het bierflesje met glas toppie, fijn weekend liefs xx

Irene zei

Heel leuk maar...géén tijd voor stukje tekst of weer een oeps-gevalletje?
XxIrene

Trudy zei

Leuke mannenkaart! Waarschijnlijk hebben jullie het druk met klussen!
Groetjes Trudy

Yvonne zei

Hele leuke mannenkaart hebben jullie weer gemaakt.
Proost! op het klussen denk ik. ;-)
Fijn weekend.

Liefs,
Yvonne.

Diny zei

Een hele leuke mannenkaart met mooie tekst!
Groetjes Diny

Gina zei

Hele leuke mannenkaart met het biertje er op ! Ik dacht al, ik zie toch tekst, op het kaartje,, maar nu snap ik bovenstaande reacties ! Hihi! Groetjes, Gina

Trijntje zei

Wat een leuke mannenkaart. Groeten Trijntje

Henriët zei

Mooie mannenkaart! Dit blokje van MD helpt altijd geweldig om in de mannensfeer te komen.
Maar zo leuk als jullie kaart, zo saai is jullie berichtje vandaag. Zijn we niet gewend......
Groetjes van Henriët

Danielle zei

Heel leuke kaart! En er is al meer mensen opgevallen, ik was zo uitgelezen bij jullie vandaag ;-)

Elly zei

Hahaha zijn we niet gewend zonder tekst, maar ja het was vandaag ook zulk lekker weer, maar de kaart is wel mooi.
Groetjes Elly

Margreet zei

Wat een saaie blogpost....lol. Zal de bedoeling wel niet zijn. Maar het kaartje mag er zijn hoor. Wat een mooi papier is dat!
xxx Margreet

Creaellenknutselsite zei

wat een stoer kaartje mooie kleuren hebben jullie gebruikt en leuke details gave tekst
was ook gisteren vergeten de kaart te plaatsen ben ook gastdesigner daarom staat ie er vandaag
groetjes ellen

Daphne zei

😂😂😂😂😂😂😂.
Ik had jullie paniek wel eens willen zien toen jullie erachter kwamen🤣🤣

Marijke zei

Dat was even stressen zeker? Maar het is nu weer helemaal goed! een mooi mannenkaartje en een mooie gastdesignerkaart! Ach jullie zijn zo druk dan komt het wel eens voor dat je zulke dingen vergeet toch? Een heerlijke dag vandaag en geniet van het mooie weer! groetjes Marijke.

Nicolette zei

Gaaf mannekaartje.
Groetjes Nicolette