donderdag 11 februari 2021

52 Weeks to Christmas week 6... prettige kerstdagen.


Goedemorgen lieve blogsters, we  zitten opeens dik in de winter , ik vind het persoonlijk HEERLIJK!!!
de sneeuwklokjes staan er echt zo bij, maar ook al narcissen,  ze stonden vorige week al parmantig met hun gele bloem te bloemen...nu staan ze met gebogen bloemen met hun voeten in een dikke laag sneeuw....
Was van plan een kaart te maken voor vandaag maar er is niets van gekomen...ben alleen bezig geweest met allerlei lekkere winterse gerechten te maken (en daar gaat veel tijd in zitten), en natuurlijk veel naar buiten....heerlijk ik geniet met volle teugen...
Dus deze kaart die nog opgeslagen stond op de computer er maar bij gehaald voor vandaag....
Past perfect bij het weer van vandaag.......

De dames die in de top 3 staan van harte gefeliciteerd!!!
We hopen vandaag nog op blogvisite te komen bij jullie....
Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.



50 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel mooi je sneeuwklokjes met het glinsterende sneeuw papier. Wij genieten ook van de winter, en de vele winterse gerechten, fijne dag liefs xx

Kaartjes door Elise zei

Wat een mooi kaartje met de sneeuwklokjes!

Elly zei

Het is zeer zeker een toepasselijk kaartje.
Heel mooi
Groetjes Elly

Hetty P. zei

Mooie kaart heb je gevonden in de voorraad, past helemaal bij de tijd van het jaar.
Hier zijn er wel al groene sprietjes, maar nog geen bloemetjes te zien.
Fijne dag,
Hetty

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

dat is een mooi kerstkaartje met het sneeuwklokje!!!

Groetjes Femke

Margo zei

Deze is inderdaad toepasselijk nu, hier stonden ze nog niet in bloei, enkel de groene blaadjes waren er al ook die van de boshyacinten, ik ben eens benieuwd of die er allemaal tegen kunnen
Groetjes
Margo

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke kaart , en dit is zoals ze er bij ons ook bijstaan in de tuin , moet er niet aandenken met je voetjes in de sneeuw maar daar kunnen de sneeuw klokjes gelukkig tegen.
Groetjes Marjan.

Stampin with Liz Design zei

Heel leuk kaartje weer! Heel mooi het glimmer papier! Liefs Linda

Freubelmina zei

Jaaaa de sneeuwklokjes passen perfect bij dit weer toch, het is een prachtig kaartje!
Ik snap wel dat je druk bent, ik zie veeeeeel heerlijke gerechten voorbij komen op instagram!
Ik ben al aan het kijken op funda😇
Liefs xx

martina's kaartjes zei

supermooie ijskaart is het zo ! geslaagd en erg sfeervol, toepasselijk voor het weer van deze week
grtjs,martina

Rosina zei

Super mooi kerstkaartje met die prachtige sneeuwklokjes ...en ja het is hier ook genieten van het mooie winterweer...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Eri zei

Deze leuke kaart met de sneeuwkokjes past precies bij het weer! Kook ze!
Groetjes, Eri

Caroline zei

Heel leuk kaartje en ja, ik zie de heerlijke gerechten al steeds voorbij komen op insta!
Groetjes Caroline

Sarah - Crea S zei

Wat een prachtige kaart! Simpel en elegant met dat mooie sneeuwklokje! Liefs, Sarah

Trudy zei

Mooie kaart met de sneeuwklokjes, hier waren ze al boven de grond maar zijn nu niet meer te zien door de sneeuw!
Groetjes Trudy

Ellen zei

Wat een leuk kaartje en zo fijntjes ook...ik hou van dit bloemetje!
Sorry dat ik niet vaak reageer maar ik zie jullie niet binnenkomen in mijn sidebar!
Groetjes Ellen

Tante Kaat zei

Wat leuk om nog een sneeuw liefhebber tegen te komen :)
En wat een fijne kaart weer. Prachtig die sneeuwklokjes. Mag ik vragen welk papier dat glinsterpapier is. Het heeft zo een mooie fijne glans.
Liefs, Katrin
https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

Caroline Cards zei

Prachtig en sneeuwklokjes vind ik zo'n mooie bloemetjes! En deze met het glinsterpapier komt heel mooi uit op de kaart!
Ik vind de sneeuw heel mooi om te zien en kou vind ik ook niet erg, maar ik ben veel te bang om uit te glijden en iets te breken.
groetjes, Caroline

Jantine zei

Prachtige kaart met lief sneeuwklokje. Mooi die zachte kleuren.
Ik vind sneeuw prachtig, als ik er maar niet doorheen zou MOETEN. Wandelen is heerlijk in de sneeuw, maar op de fiets naar mijn werk, ik vind het af en toe doodeng.
Ik zag vorige week inderdaad ook al her en der narcissen en sneeuwklokjes, hopelijk houden ze het vol in deze kou.
Groetjes
Jantine

Antjes kaartcreaties zei

Prachtige kaart met de sneeuwklokjes op die mooie achtergrond.
Inderdaad heel toepasselijk met dit prachtige winterweer.
Ik ben ook gek op sneeuw en ijs.
Nog een fijne winterse dag, Antje

Daphne zei

Deze sneeuwklokjes staan echt te shinnen met hun laagje sneeuw over zich heen.
Mooi rustig kaartje, maar toch compleet.
Mmmmmm, lekker koken met dit weer, ben benieuwd wat je allemaal gemaakt hebt.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje mooie kleurtje ze passen zo mooi bij de sneeuwklokjes
groetjes ellen

Annerieke zei

Helaas hebben wij geen sneeuwklokjes, maar ik kan nu van jullie mooie kaart genieten, leuk gemaakt! Heerlijk deze winter even zo hè.
Groetjes, Annerieke

Kaartenkraam zei

Mooie kaart zeg! Wat leuk die sneeuwklokjesmal.
Hier stonden er ook al sneeuwklokjes maar die zijn volledig verdwenen onder het sneeuwdek van bijna 40 cm. We zullen zien hoe ze er onder vandaan gaan komen.

groetjes van Ank

Diny zei

Wat een schitterende kaart....heel erg leuk gedaan in deze kleurtjes dames!
Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Mooie winterse kerstkaart met de sneeuwklokjes, echt weer voor winterkost,
Groetjes
Ansx

Mirjam zei

Wat een mooie kaart is dit geworden. Die glitters zijn net het speciale.

Laurespage zei

Jullie kaartje past perfect bij de tijd van het jaar en ja de sneeuwklokjes staan nu in volle bloe.
Groetjes, Laurette

marian zei

Jullie hebben weer een prachtige winterse kerstkaart gemaakt.
groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat vind ik zulke lieve bloemen, sneeuwklokjes, en zo op jullie kaart ziet het er heel fijntjes uit. Mooi met dat glitterpapier erbij. Mooie kerstkaart. Hier wordt ook genoten van de vrieskou en de zon, heerlijk.
Lieve groetjes Miranda

Creanita60.blogspot.nl zei

Mooi de kaart met sneeuwklokjes ze zijn hier verdwenen onder de sneeuw vanaf het weekend weer dooi dus geniet nog maar even van dit mooie winterweer.
Groetjes Anita

Monique zei

Deze kaart past heel goed bij deze mooie dagen! Hij is heel mooi.
Lieve groetjes, Monique

Nicolette zei

Ik ben gek op sneeuwklokjes, hier kwamen ze al boven, maar zijn nu bedolven onder de sneeuw. Mooie kaart.
Groetjes Nicolette

Gina zei

Prachtige kaart met het sneeuwklokje ! Mijn favoriete winterbloem naast de Helleborus! Groetjes, Gina

marijke zei

Een mooi kaartje met de sneeuwklokjes! Ze staan er inderdaad ook zo bij! Veel succes met je wintergerechten. Groetjes Marijke.

karien zei

Heel mooi kaartje,hele mooie kleuren gebruikt past echt bij de sneeuwklokjes
Groetjes Karien

Suzan zei

Prachtig winters kaartje met die sneeuwklokjes!
Groetjes Suzan

Femminde zei

Wat een leuke kaart!! Die sneeuwklokjes zijn ook zo mooi. Hier bloeien de eersten ook maar ja , die zien we even niet.
Ben benieuwd naar wat je allemaal hebt gemaakt in de keuken.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Nancy Soetaert zei

wat mooi met die sneeuwklokjes!
Nancy

Angelique zei

Prachtige, lieve kaart met de sneeuwklokjes, mooi hoe het glitterpapier is gebruikt. Ook de kaart voor Petra is prachtig geworden, mooi zijn de verschillende bladeren. Heerlijk om al die vogeltjes te zien eten in de tuin. Nadat we de tuin veranderd hebben hebben we geen plekje voor de vogeltjes meer en dat is toch wel jammer. Even nadenken hoe we dat gaan oplossen.
lieve groetjes Angelique

Rina zei

Wat is het een lief kaartje geworden met dat sneeuwklokje in de sneeuw.
Groetjes Rina

Irene zei

Je kunt niét álles en deze sneeuwklokjes zijn zó lief! Ik mis mijn vogeltjes wel hier 4 hoog, dáár kon je écht uren naar kijken en het was altijd druk in Groningen want ze werden verwend...
XxIrene

Crealientje zei

Mooie rustige kerstkaart!
Sneeuwklokjes kwamen hier ook al op.
Nu een dikke laag sneeuw. Voorlopig zitten ze eronder.
Ik ben meer van de zon en die scheen volop vandaag.
Hier lekkere zelfgemaakte erwtensoep gemaakt,past goed bij dit weer😉
Lieve groetjes Crealientje.

Henriët zei

Wat een leukerd! Echt de overgang van winter naar lente de sneeuwklokjes. Ik heb ze nog niet gezien.
Groetjes van Henriët

GerJanneke zei

Ja, he?? Ik geniet er ook zo van! EN eerst zou het volgende week ook zo blijven en nu hoor en lees ik dat het aanstaande maandag al gaat dooien! :-(
Nog maar van genieten dan....
Je kaart is prachtig. Past precies bij de sneeuw die nu buiten ligt!

Nancy zei

Hey Annemarie,

Dankjewel voor de felicitaties! Deze kaart is echt wel super leuk! Mooi hoe je de sfeer creëert met het glitterpaier, zo mooi! Ook de kleurencombo vind ik super. Altijd genieten op jullie blog!

Liefs,
Nancy

Chantal zei

Mooie winterse kerstkaart.'
Groetjes, Chantal S

Rosina zei

Hoi Annmarie...
Ik heb je een mailtje gestuurd. zou je even willen reageren??
liefs Rosina

Trijntje zei

Wat een leuke kerstkaart met de sneeuwklokjes. Groeten Trijntje

Colien zei

Heel leuk kerstkaartje met de sneeuwklokjes!
Geniet van de winterse wereld.
Ik zie je kookkunsten voorbij komen, petje af. Ik heb daar niet zoveel geduld voor (vind het ook niet zo leuk, gelukkig kookt Rolf vaak), maar ga vanavond pulled chicken maken... ben beniewd ;)
grtz Colien