zondag 21 februari 2021

Happy Birthday Ingrid


Vandaag is Ingrid ons blogmaatje van 52WTC jarig, van harte gefeliciteerd!!! Een hele fijne dag toegewenst.
We hebben een vrolijke bloemen kaart gemaakt met de leuke stempelset van SU, en met het gekregen SU papier van de sale- a-brations.
We vonden de kleuren echt voor Ingrid, zelf vind ik het ook een prachtige kaart.
Er zitten enorm veel stempels en stansjes bij deze set van sommige bloemen of blaadjes zelfs 2 dezelfde stansjes (handig voor als je er eentje kwijtraakt hahaha).
Maar het woord Happy moet je zelf uitknippen als je dat niet rechtstreeks op je kaart wilt stempelen (dat is nu weer jammer)......
Vandaag maar eens even goed ervoor gaan zitten om al een aantal blogberichtjes voor maart te TYPEN!!
er staan er 15 gepland, normaal maken we nooit zover vooruit en typen we heel recent, maar dit gaat dus mis nu we ook vaak aan de klus zijn.
Dus maar een stukje over de kaart en als we het niet vergeten even een berichtje van de dagzelf er later bij typen.
Wat een lekker weertje he, niet te geloven je zou bijna krom trekken, in 1 week zo'n groot temperatuur verschil, maar stiekem vind ik dit ook weer heeeel lekker, ook al vond ik die winterweek TOP!!
Hou heel erg van de seizoenen, jaren in Singapore gewoond vroeger...iedere dag op hetzelfde tijdstip ligcht en weer donker het hele jaar door, altijd dezelfde temperatuur....sindsdien, waardeer ik de seizoenen heel erg.
Ik ga genieten vandaag lekker wandelen, en misschien weer wel een bakkie buiten.
Mijn blogbericht is in ieder geval klaar en staat gepland,getypt en wel.......

Lieve groetjes Annemarie en Merit.

 

24 opmerkingen:

Chantal zei

Wat een mooie fleurige kaart, mooi papier.
Groetjes, Chantal S

Diny zei

Wat een prachtig kaartje voor Ingrid!
Groetjes en geniet van het heerlijke weer,
Diny

Irene zei

Goed je best gedaan en leuk verhaaltje bij je fleurige kaart 😁! Ja sinds Jakarta (dat wéér blank staat, in 26 jaar niets veranderd terwijl het in onze 4jaar al hoog op de agenda stond!!!) waardeer ik de seizoenen ook en vooral het nu weer langer licht zijn, heerlijk!
XxIrene

Angélique zei

Heel mooie fleurige kaart, een feestje opzich om die uit de envelop te halen.

Anita van Deur zei

Prachtige bloemen kaart hele mooie kleuren, fijne dag liefs xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie fleurige kaart voor Ingrid. Past perfect bij het mooie weer van vandaag.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat een mooie fleurige bloemige kaart hebben jullie gemaakt. Succes met de klusserij... het is prachtig weer voor buitenactiviteiten. Wij hebben vanmiddag ook gewandeld. Genieten. Groeten Trijntje

Henriët zei

Jullie kaartje van vandaag past perfect bij het weer! Wat was het heerlijk buiten. Wij hebben 35 km gefietst.
Ik vind deze bloemen van SU echt super. Ik heb nog niks van SU maar deze bloemen zou ik ook wel willen hebben.
Groetjes van Henriët

Margreet zei

Wat een mooie, fleurige bloemenkaart voor de jarige. Mooie kleuren zijn het ook.
Ik plan altijd mijn berichten voor een hele maand vooruit, en dan vergeet je wel eens om er iets extra's bij te schrijven.
Leuk om te lezen dat jij 4 jaar in Singapore hebt gewoond. Ik ben er alleen op het vliegveld geweest toen we naar Indonesië op vakantie gingen (24 jaar geleden).
xxx Margreet

Rosina zei

Heel mooi dit bloemenkaartje voor Ingrid haar verjaardag ...ook een prachtige tekst erop...
groetjes
Rosina

Colien zei

Mooi, fleurig kaartje voor Ingrid!
Ja, genieten al die seizoenen. Al is de omslag nu wel groot..., maar da's geen probleem: lekker in de tuin bezig geweest, eerste rit met de motor, lekker rondje met de honden én al 1 van de 2 kasten op de zolderkamer in elkaar gezet. Productieve zondag ;)
grtz Colien

Yvonne zei

Wat een heerlijke fleurige kaart voor Ingrid.
Heel mooi papier.
Ik heb ondertussen het slakjes papier binnen van SU.
Even nadenken wat ik er mee ga maken.

Liefs,
Yvonne.

Petra-loves-paper zei

Wat een heerlijk vrolijk bloemenkaartje, past helemaal bij deze mooie zonnige dag,groetjes Petra

Ellen zei

Mooie fleurige en kleurrijke kaart! Om vrolijk van te worden met al die bloemetjes. Ik ben nog aan het nagenieten van vandaag. Heerlijk hè, dat mooie weer?!

GerJanne zei

Inderdaad een heel mooie kaart in prachtige kleuren. En de happy heppie netjes uitgeknipt hoor! ;-)
Mijn zwager uit Spanje zegt het zelfs, dat hij het weer daar redelijk saai vindt en de seizoenen van Nederland juist waardeert. Ik houd er ook van, al die verschillen.

Nynke zei

Prachtig, vrolijk kaartje! En hele mooie kleuren! En lekker handig, sommige stansjes dubbel. Zo kun je twee keer zo snel veel blaadjes stansen, voor als je eens een krans maakt of iets dergelijks.
Groetnis, Nynke

Elly zei

Mooie kaart hebben jullie voor de jarige.
Bij mij staan ze allemaal alwel ver ingepland, vaak komt er ook nog iets tussendoor.
Het nadeel daar weer van is, dat ik het nieuws vaak vergeet erbij te typen..net nog gauw gedaan hihih...
Groetjes Elly

Caroline Cards zei

Een leuke kaart met mooie papiertjes en bloemen!
groetjes, Caroline

Nicole Parmentier zei

Wat een heerlijk fleurig kaartje voor Ingrid! Met die zon krijgen we allemaal meteen de Lente in onze bol.
Ik maak mijn blogberichtjes ook meestal meteen als ik de kaart gemaakt heb, later kijk ik dan of ik er nog iets bij wil schrijven of veranderen. Het geeft altijd wel een beetje rust als alles vast klaar staat. Geniet van het zonnetje!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de vrolijke kleurtjes en bloemetjes en andere details
groetjes ellen

Nicolette zei

Een hele vrolijke en kleurrijke kaart.
Groetjes Nicolette

Mariann Jakobsen zei

Oh, what a lovely birthday card! Love it!
Hugs xx

Danielle zei

Wat een heerlijke fleurige kaart!! Prachtige bloemetjes en de happy is keurig uitgeknipt ;-) Ik word er vrolijk van, van deze bloemenweelde!!

Gina zei

Prachtige bloemenkaart ! Groetjes, Gina