woensdag 6 december 2023

Sinterklaas bij de Buurtzorg!!!!

Goedemorgen lieve bloggers, 

Eindelijk een berichtje van mij, het heeft even geduurd voor ik hier tijd voor had. Maar ben er nu toch echt even voor gaan zitten. Er kwam bij ons ineens een heel lief, klein meisje eerder dan gepland bij haar papa en mama kijken hihi. En daar ben ik de hele dag druk mee bezig, intensief zo'n te vroeg geboren kindje. Dus geen tijd voor de blog gehad nog :) Maar nu even een gaatje gevonden om een blogberichtje te maken. Toen ik verlof kreeg, had ik natuurlijk bedacht van alles te gaan doen. Heerlijk te gaan knutselen enzovoorts, maar dat liep even anders. Ik heb maar een weekje verlof gehad en toen kwam de kleine dame. In mijn weekje verlof had ik bedacht om wat leuks te maken voor mijn collega's tijdens de Sinterklaas tijd. Nu ze hard moeten werken, omdat er twee collega's met zwangerschapsverlof zijn. Had voor op kantoor een grote pot kruidnoten gedaan met daarin dit bovenstaande label. Op de achterkant een gedicht voor de dames. Verder voor iedereen apart een chocoladeletter met daaraan een klein label en een gedichtje achterop. Maar je raad het al, dat was nog niet helemaal af op 8 november, gelukkig hadden ma en ik het weekend ervoor wel al veel gedaan dus het waren nog de  laatste dingetjes plakken en in elkaar zetten. Toen we eenmaal thuis waren uit het ziekenhuis met Nomé, hebben we het samen tussen alle drukte door nog snel afgemaakt  en ben ik het op kantoor gaan zetten. Toch gelukt! 
Ik hoop nu af en toe weer eens op de blog te zijn, maar kan niks beloven haha! Onze klein Nomé heeft nog zoveel hulp en aandacht nodig, nu ze zo klein is. Dus dat geven we haar met alle liefde! En die lieve oma (ma) van Nomé, die helpt ons zo goed. Echt heel fijn!! Oma heeft jullie ook leuk op de hoogte gehouden op de blog met updates van Nomé. Ik heb alles gelezen en ook jullie lieve reacties! 
Verder wil ik jullie allemaal ontzettend bedanken voor al jullie prachtige lieve kaartjes, het lukt mij niet om iedereen persoonlijk te bedanken helaas. Maar via deze weg aan iedereen bedankt. Ze hangen hier gezellig in huis, zodat we ze iedere dag kunnen bewonderen! 

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

12 opmerkingen:

Freubelmina zei

Leuk om je bericht te lezen Merit en superfijn dat het goed gaat.
Veel geluk met jullie kleine dame,geniet ervan want ze gaat hard groeien hoor.
Wat een leuke Sinterklaas attenties xx

Elly zei

Wat een mooie creaties heb je kunnen maken nog...fijn dat je er even tijd voor kon maken, maar de kleine heeft de nodige aandacht en dat bloggen komt wel weer hoor XX
Groetjes Elly

Annemarie en Merit zei

Hadden we toch nog even SINT stress he Merit...
We dachten alles zo optijd klaar te hebben, maar die lieve Nomé dacht er anders over en kwamen wij even in tijd nood, maar ff snel samen , is het toch gelukt.
Liefs (O)ma.

Creaellenknutselsite zei

wat leuk om even wat van je te lezen zo tussen alle drukte door met je kleine dochter zo fijn te lezen dat het zo goed met haar gaat, we werden inderdaad helemaal op de hoogte gehouden door de trotse oma.
wat heb je mooie sint traktaties gemaakt voor je collega's en fijn dat het allemaal is gelukt met alle drukte
gezellig hoor al die kaartjes geniet er maar lekker van
groetjes ellen

Daphne zei

Zoooooo fijn om iets van jou te horen.🥰
Maar ik snap natuurlijk helemaal dat je nergens tijd voor hebt!!
Hoeft ook niet. Blijf maar lekker tutten met jullie mooie Nomé, wij weten wel dat je meeleest. Persoonkijk bedanken hoeft ook helemaal niet, dat kost zoveel tijd, zonde, die kan je wel beter besteden.
En, je lieve moeder/kersrverse oma van Nomé, plaatst af en toe een berichtje, dat is suuuuuper fijn, want ik ben natuurlijk wel héél erg aan het meeleven.
Fijn dat oma vaak komt helpen, (in deze tijd is het zo fijn om je moeder dichtbij je te hebben.)
Geniet!!
Lieve groet, Daphne

Kaartenkraam zei

Wat fijn om iets van je te lezen hier maar alle begrip dat je tijd en aandacht vooral naar Nomé gaat, tuurlijk!!
Dat ze nu al voor Sinterklaasstress heeft gezorgd, wie had dat gedacht *lol*
Maar je hebt een leuke verrassing voor je collega's gemaakt, ziet er heel gezellig uit!
Geniet maar lekker van het moederen.

groetjes van Ank

Anita van Deur zei

Fijn weer wat te lezen van je. Natuurlijk is het druk met de kleine vooral als ze besluiten eerder te komen. Geniet met volle teugen van je dochter en de komende kersttijd. Wat een leuk verrassing voor je collega`s zullen ze vast van genoten hebben. Liefs Anita

Margreet zei

Leuk om van jouzelf iets te horen, Merit. Fijn dat het goed gaat met de kleine Nomé. Wat een leuke verrassing voor je collega's. Zal zeker gewaardeerd worden.
xxx Margreet

Eri zei

Wat zullen je collega's verrast zijn geweest met dit lekkere cadeautje en superleuke label.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Ja, dat zal je toch maar gebeuren, 5 weken te vroeg. Ze was te nieuwsgierig naar wie toch haar lieve vader en moeder zouden zijn...Wat leuk dat je dat je dat voor je collega's hebt gemaakt. Veel werk, maar wel heel attent. Fijn dat je moeder zo kan helpen! Geniet van Nomé!

Caroline Cards zei

Fijn dat je even tijd hebt voor een berichtje. Je maakte leuke cadeautjes voor je collega's en fijn dat je moeder je overal mee kan helpen. Geniet maar lekker van jullie lieve hummeltje!
Groetjes, Caroline

Danielle zei

Ah daar is mama Merit! Wat lief, zo'n Sint cadeautje voor je collega's! Dat zullen ze vast heel erg gewaardeerd hebben. En logisch, dat dat kleine frummeltje je de hele dag bezig houdt... Wat wilde ze graag bij jullie zijn, dat ze je maar een weekje verlof heeft gegund ;-)