maandag 18 december 2023

Onze gemaakte kerstkaarten van 2023......



Zo als we elk jaar doen , zetten we ook alle kaarten van 2023 weer bij elkaar op de foto, Dit hadden we net gedaan voor Nomé geboren werd, we zoeken ze dan ook uit wie wat meeneemt en verstuurt.
Dus daar waren we echt net op tijd mee,  ben toen ook gelijk met schrijven begonnen dus dat klusje was mooi op tijd gebeurd.

Van sommige hebben we er meedre gemaakt die hebben we er niet bijgelegd anders wordt het helemaal zoveel..
Maar soms is het wel eens lekker om een paar dezelfde te maken..(heerlijk voor produktie maar na de tweede ben ik dat meestal al zat)..

Leuk altijd om  alles weer bij elkaar te zien...

Alle post is nu verstuurd of rond gebracht.

Op naar een nieuw kerst/winterkaarten jaar voor 2024.

Lieve groetjes Annemarie en Merit

10 opmerkingen:

Daphne zei

Wauw!!!
Leuk om ze zo allemaal bij erkaar te zien.
Wat veel hè en allermaal zelf gemaakt, zo leuk!!
Heerlijke hobby😊

Scraptastisch zei

Jullie hebben weer enorm je best gedaan, wat zijn het er veel!!!
xx Gerie

Nicolette zei

Leuk om ze zo allemaal bij elkaar te zien.
Groetjes Nicolette

casa crea d' emilia zei

Hey Annemarie en Merit,
Wat een gave kaarten hebben jullie gemaakt zeg. Wauw. Ik heb die van mij er even tussen gezocht haha. Heel leuk.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Eri zei

Een prachtige collectie zo bij elkaar!
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Wow wat een mooie kaartjes om ze allemaal te kunnen zien.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje zo leuk om allemaal bij elkaar te zien
en in januari beginnen we weer elke week opnieuw met een kaartje
groetjes ellen

GerJanne zei

Hahaha, slim en goed voor te stellen. Ik vind een serie, die niet allemaal hetzelfde zijn, maar wel op elkaar lijken al een crime.
Het zijn er veel zeg!

Sarah zei

Wauw wat een productie en herkenbare stijl.
Goed dat jullie het net voor de geboorte verdeeld hadden. Mijn kaartje zit er ook bij. Ik heb eerder al Bedankt op jullie blog, maar bij deze post wil ik jullie nogmaals bedanken. Ik hoop dat mijn kaartje aangekomen is? Groetjes

Femminde zei

Wat super leuk om te zien al die kaarten bij elkaar. Volgens mij doen jullie dit al jaren zo en heb ik het van jullie . Want ik doe het ook al even.
Maar zoveel heb ik er echt niet hoor.
Fijn dat jullie mooi op tijd klaar waren.
Fijne week!! (en alvast fijne feestdagen)
Groeten van Femminde