vrijdag 15 december 2023

Nicolette gisteren jarig


Goede morgen lieve blogsters, vandaag laten we het kaartje zien wat we voor Nicolette hebben gemaakt ze was gisteren jarig, maar toen stond onze kerstkaart erop, dus laten we hem vandaag zien.
Het papier is van MD de lijn " Winter Hygge" daarop een heerlijke warm kop chocomelk, met wat chocolaatjes, onze stokstaart moet hem maar niet lang onder zijn armpjes houden want dat geeft vlekken op je stokstaart pakje...

Gisteren nog wat kunnen knutselen, tussen het voeden en het kroelen met Nomé door.
Samen is weer zoveel gezelliger..


Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit.

10 opmerkingen:

GerJanne zei

Ook deze is weer erg leuk!
En ik wil Annemarie bedanken voor de leuke kerstkaart, alleen kan ik niet mailen. Ik krijg het bericht terug...en oh, nu denk ik dat Merits naam er ook op stond, toch? Had ik Merit ook kunnen mailen... dom... nou ja. Nu weten jullie dat de kaart is aangekomen.

Anita van Deur zei

Wat een schattig kaartje! Fijne dag.

Elly zei

Een mooie kaart hebben jullie gemaakt.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het stokstaartje wat houd ie het chocolaatje stevig vast die wil vast zelf houden
een gezellig tafereeltje heb je ermee gemaakt
groetjes ellen

Henriët zei

Wat weer een leuke kaart hebben jullie gemaakt.
En wat gezellig dat jullie weer samen hebben geknutseld. Maar tussendoor kroelen is ook heeeeel belangrijk natuurlijk!
Groetjes van Henriët

Margreet zei

Wat een superleuke kaart voor Nicolette.
Volgens mij houdt stokstaartje zelf ook wel van chocola.
Knuffelen en kroelen is belangrijker, al is kaarten maken wel heel leuk.
xxx Margreet

casa crea d' emilia zei

Wat een super leuke kaart maakten jullie voor Nicolette. Wat schattig met het stokstaartje. Ik heb hem nu net besteld, wilde hem toch toevoegen aan mijn collectie. heel mooi gedaan.
Wat fijn dat jullie nog samen hebben geknutseld.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Caroline zei

Heel leuk kaartje!
Groetjes Caroline

Eri zei

Een superleuke kaart voor Nicolette! Zo leuk dat stokstaartje met de bonbon onder zijn arm.
Groetjes, Eri

Nicolette zei

Ja dit leuke kaartje staat hier op de kast.
Dank jullie wel.
Groetjes Nicolette