woensdag 20 december 2023

Angela jarig


 Goedemorgen lieve blogsters vandaag is Angela jarig, een fijne gezellige dag toegewenst. 
We stuurden dit kaarten met die lieve ijsberen, stukje achtergrond velletje in een cirkel uitgedraaid daaromheen,  de leuke stansmal "Veel Liefs"

Op de verjaardag kaarten (enveloppen dan natuurlijk) schrijf ik in december altijd verjaardag post!!!!
Zodat iemand zelf kan bepalen wanneer het opgemaakt wordt.

Met al die kerstpost stuur ik ze vroeg genoeg op, want er is niets leukers ...dan "echte" post voor je verjaardag!!!

Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit

5 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige tafereeltje en het leuke design papier
groetjes ellen

karin zei

Wat een mooi kaartje voor Angela, zo lief met die ijsbeertjes erop.
Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Karin

Nancy zei

Hey Annemarie,

Wat een geweldig mooie winterkaart. Angela zal er blij mee zijn!
En hoe leuk, al die winterkaarten naast (en boven en onder) elkaar! Wat zijn het stuk voor stuk juweeltjes! Soms zou ik willen dat ik ze zelf ontworpen had, zo mooi!!

En wat een leuk bericht laat je vandaag achter op mijn blog! Super leuk dat jullie er zo blij mee zijn... Tja, mijn kaarten laten soms op hun wachten maar ik wil er dan ook de tijd voor maken om iets te maken waar ik zelf ook tevreden over ben. Blij dat ze de post overleefd hebben want kaarten met droogbloemen opsturen is niet gemakkelijk...
Als het mogelijk is, zou je een foto kunnen maken en mailen van het geboortekaartje, samen met mijn kaart er naast? Dan kan dat zo op mijn blog binnenkort...
Geniet volop van kleine Nomé en van de gezellige dagen die er aan komen!
Liefs,
Nancy

Epie zei

Een schitterende kaart heb je gemaakt!!
Groetjes Epie

Angela zei

Ben het helemaal met jullie eens..... echte post is zoveel leuker. Jullie kaart staat nu op de plank boven mijn bureau te pronken.

Dankjewel voor deze schitterende kaart!

xxAngela