donderdag 21 december 2023

52 Weeks To Christmas week 51 Snow, Cold, Winter....

 Goedemorgen lieve blogsters, vandaag is het weer kerstkaarten donderdag, gisteren gebruikte ik een stukje van de leuke achtergrondvelletjes, voor de verjaardag kaart van Angela.
Vandaag het andere restje, daar mocht  deze sneeuwpop voor poseren , lekker leunend op het hek, heerlijk dik ingepakt in de sneeuw!!
De embossing folder sneeuw er ook weer bij gepakt..als laatste de kleine stukjes papier bestempeld met  de woordjes winter cold en snow!!!

 De volgende dames wil ik nog bedanken voor de mooie kerstkaarten: 
Nancy Peters, Nicolette, Gina, Ank, Jeanet, Suzan, Daphne, Ellen, Margreet, Emily, Caroline, Rina, Wilma, Sarah en Petra Raams......

Namens Merit wil ik ook heel veel dames bedanken waarvan ze een kerstkaart kreeg.

Hier gaan we heerlijk genieten van twee weken vakantie. fijn Arie lekker thuis!!

Hoop vandaag of anders morgen nog een bezoekje bij jullie allemaal te brengen, benieuwd wat jullie gemaakt hebben om te laten zien bij 52WTC.

Lieve groetjes Annemarie en Merit.

21 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattig je sneeupop zo leunend op het hek. Geniet van jullie vakantie liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige sneeuwpopje erop
wat een gezellig tafereeltje heb je gemaakt
wat fijn dat Arie 2 weken thuis is dat is voor jou ook gezellig
groetjes ellen

Sarah zei

Leuk in deze zachte kleuren! Ik ben blij te lezen dat mijn kaartje voor jullie aankwam. Fijne bijzondere feestdagen met zo'n klein wondertje tussen jullie midden. X

casa crea d' emilia zei

Wat een schattige sneeuwpop hebben jullie gemaakt. Te lief gewoon. Heel mooi.
Wat fijn dat mijn kaart voor jullie is overgekomen. Altijd weer spannend met postnl. Haha.
Fijne dag en fijne vakantie.

Lieve groetjes,
Emily

Je@net zei

Wat een super schattig winters kaartje is dit!

Elle-Jeanne zei

Prachtige winterse kaart laten zien.
Groetjes Elle-Jeanne

Caroline zei

wat kunnen jullie leuke kaartjes maken met standjes, dit sneeuwpopje daar smelt ik zelfs bij
fijne kerstdagen
Groetjes Caroline

Caroline zei

Kijk hem daar eens lekker genieten van het witte landschap!
Heel leuk!
Groetjes Caroline

Epie zei

Superleuke kaart met deze sneeuwman in winterse sferen
Fijne vakantie en dankjewel voor jullie mooie kerstkaartje
Groetjes Epie

Eri zei

Een prachtige winterse kaart met de sneeuwpop!
Groetjes, Eri

Nicolette zei

Wat een leukerd.
Fijne feestdagen gewenst.
Groetjes Nicolette

Marijke zei

Wat een mooi roze kaartje! Jullie zijn volgens mij nog echt in de ban van de dochter en kleindochter met deze kleurtjes! haha! Maar ik vind hem prachtig gemaakt! Voor jullie fijne feestdagen en heerlijk genieten van de vakantie!~Groetjes Marijke

Laurespage zei

Supermooie kaart en mooie zachte kleuren.
Fijne kerst en geniet van jullie vakantiie, lekker gezellig thuis.
Groetjes, laurettr

Diny zei

Ach....wat een schattig kaartje is dit....leuk gemaakt!
Goed dat jullie op tijd de kerstkaartjes hebben geschreven....en wat mooi op de foto hieronder alles bij elkaar!
Het kaartje met het leuke vogeltje staat bij mij in huis te pronken!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie winterse kaart, ik houd van deze kleurtjes.
Fijne, knusse dagen gewenst.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat een mooie kerstkaart.hele mooie zachte kleurtjes. Ik wil jullie bedanken voor de kaarten die ik van jullie kreeg voor mijn verjaardag en kerst. Heel leuk. Maar lekker genieten nu Arie 2 weken thuis is. De kerstkaart voor jullie is onderweg. Alvast gezellige feestdagen. Groeten Trijntje

Karien zei

Wat een mooie kaart,mooie kleuren
Groetjes Karien

Rina zei

Dit is ook weer een heel mooi kaartje geworden. Weer heel anders dan je kaartje met die lieve ijsberen.
Groetjes Rina

GerJanne zei

Prachtig zeg! Echt winters is het!
Heerlijk dat Arie 2 weken vrij is. Lekker genieten en knuffelen met Nomé!

Jantine zei

Heel leuke kaart weer, Annemarie en Merit!
Fijne kerstdagen!
Groetjes
Jantine

Nancy zei

Hey Annemarie,

Wat een geweldig leuke winterkaart laat je hier alweer zien. Jullie maken het hele jaar door zo'n geweldige tafereeltjes...
Hier hangt jullie kaart ook al even te blinken, ben er super blij mee!
Ik wens jullie met z'n 5-en een geweldig kerstfeest en warme, gezellige dagen toe!
Liefs,
Nancy