donderdag 14 december 2023

52Weeks To Christmas week 50 kerstmail.

 

Goedemorgen lieve blogsters, het is weer donderdag en tijd voor de wekelijkse kerstkaart, vandaag laten we een cirkelkaart zien.

 Het achtergrond papier komt uit een paperpad van de action, die is nu bijna op ... daar een metaalkleurige brievenbus opgeplakt die lekker in de sneeuw ( en al tussen de sneeuwklokjes staat).
Beer is goed warm aangekleed naar de brievenbus gegaan om de post te brengen,, hij heeft zelfs een warme kop chocomelk bij zich (volgens mij woont hij tegenover de brievenbus..haha) en is hij even snel overgestoken.
Hier is alle post op de bus gegaan, dit weekend gaan we even in het dorp bezorgen..
Van jullie kreeg ik ook al een heleboel kaartjes....

  Bedankt  Ingrid, Marjolein Diny, Ineke,Gerrie,Karien, Henriët, Miranda Colien  en Marijke (ook voor de kleindochter kaart).
Heerlijk al die leuke vrolijke post die hier al de hele maand november en nu ook weer in december door de bus wordt gestopt..
We genieten er hier heel erg van....
 
Lieve groetjes Annemarie en Merit.

We hopen vandaag nog een kijkje bij jullie te nemen, maar Merit en Nomé komen (proberen wat te knutselen) dus zal de computer niet hetgeen zijn waar ik de hele tijd achter zit.

21 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is super leuk je kaart en een fijne dag samen, liefs Anita

Nancy zei

Hey Annemarie,

Wat een leuke kerstkaart laat je alweer zien! Wat hou ik toch van jullie stijl. En dankjewel, jouw kerstkaart was hier volgens mij de eerste die in de bus lag. Vandaag doe ik een dagje Bergen op Zoom en neem mijn kerstkaarten voor NL mee. Hoop daar snel postzegels te vinden, dan gaan ze vandaag de bus op. En nu duik ik nog snel in mijn ateljee want ik moet nog beloofde geboortekaartjes maken... haha!
Liefs,
Nancy

Elly zei

Een hele mooie kaart, geniet lekker van elkaar een mooie dag gewenst.
groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de ronde layout leuk dp heb je gebruikt voor de vakjes de beer steelt de show met zijn mooie sjaal en beker chocola, handig hoor al je zo dichtbij de brievenbus woont
gezellige knutseldag als het lukt
groetjes ellen

casa crea d' emilia zei

Wat een ontzettend leuke kaart maakten jullie. Zo leuk altijd met de diertjes van MD.
Veel plezier vandaag met knutselen.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Elle-Jeanne zei

Leuke gezellige kerstkaart laten jullie zien.
Groetjes Elle-Jeanne

Hetty P. zei

Wat een super leuke kaart !!!
Zo lekker winters met de sneeuwklokjes erbij.
Fijne dag,
Hetty

Caroline zei

Wat een leukerd weer! Net als die ik van jullie ontvang, heel leuk!
En knutselen met Nomé in de buurt! haha denk je dat dat gaat lukken? Lekker knuffelen denk ik, genieten maar!
Groetjes Caroline

Caroline zei

je maakt er altijd een schitterende creatie van, wat een werk met al die uitgesneden stukjes, knap hoor
Groetjes Caroline

Eri zei

Een superleuke en gezellige kaart met de beer bij de brievenbus. Hij is lekker warm aangekleed met dit koude weer.
Fijne dag samen!
Groetjes, Eri

Nelleke zei

Wat een leukerd en mooi papier doet het helemaal. Geniet van de dag. Groetjes Nelleke

Marijke zei

Wat een leuk kaartje en die sneeuwklokjes geven het voorjaar al aan! Lijkt me heerlijk! Jullie ook bedankt voor je mooie kaartje. Veel plezier met je kleindochter! Groetjes Marijke

Laurespage zei

Wat een fijne kaart en zoals steeds met hele mooie accentjes.
Geniet van jullie knutselnamiddag en van de kleine Nomé, want ze zijn snel groot.
Groetjes laurette

Rina zei

Prachtig kaartje met deze mal en die lieve beer.
Geniet van jullie knutseldag samen. (als het er van komt met Nomé in de buurt)
Groetjes Rina

Trudy zei

Super leuke kaart met de beer en de brievenbus!
Fijne dag en groetjes, Trudy

Diny zei

Prachtig kaart met dit mooie papier dames!
Geniet van jullie middag samen....bloggen kan altijd nog!
Groetjes Diny

Karien zei

Superleuke kerstkaart met de leuke beer
Groetjes Karien

Ans Gilbert zei

Het is zo'n leuk blok van de Action, ik kocht toen 2 dezelfde en kan nog even vooruit, leuk model, grappig met de beer en zijn mok chocomelk,
Groetjes,
Ansx

Sarah zei

Heel sfeervol. Hij woont zeker recht over de postbus, net als wij. (Maar ik ben nog nooit met mijn kop thee brieven gaan posten). Maar op een kaart mag alles en het staat heel gezellig. Benieuwd of knutselen gelukt is met zo'n lief klein hummeltje naast jullie. X

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk gemaakt weer en zo lief die sneeuwklokjes erbij. Een mooie kaart in lieve kleurtjes.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

En deze kaart is ook héél leuk.
Nee, die computer is wel het laatse waar je aan denkt, haha, jij hebt wel wat beters te doen!!