vrijdag 13 november 2020

Warm winter wishes

Goedemorgen lieve bloggers, 

Vandaag zijn we er weer, deze keer een echt winter kaartje in plaats van kerst. 
We hadden de leuke sketch challenge bij Global Design Project gezien en bij Color Throwdown de kleurenchallenge. Die twee met elkaar gecombineerd om dit kaartje te maken.
Het design papier komt uit een paperpad van Echo Park 'celebrate winter'. 
De gezellige ijsbeer die gedag komt zeggen met zijn dikke sjaal om hebben we gestempeld. 
De sjaal hebben we ingekleurd met de copics en daarna de ijsbeer uitgeknipt. 
De gezellige tekst 'warm winter wishes' op een kaartje gestempeld. 
Nog wat zilveren glitter sneeuwvlokken uitgestanst en rond laten dwarrelen op de kaart. 

Wat een leuke reacties op mijn trouwjurk verhaal! 
Het duurt nog wel eventjes voordat we gaan trouwen, want ook dat was een hele uitdaging. 
Ik bedacht me na het lezen van jullie reacties dat ik waarschijnlijk nooit had verteld dat we gingen trouwen. Eind januari krijgen we de sleutel, er hoeft niet super veel te gebeuren. We gaan lekker wat behangen, sauzen, verven enz. om het helemaal naar ons zin te maken! 
We hadden bedacht om ergens in juni te trouwen, maar ook hier gooide corona roet in het eten.
Er was nergens een plaatsje vrij om te trouwen, dus dat wordt pas eind september. 
We gaan op 24 september trouwen, hopelijk is er dan ook weer iets meer mogelijk! 
Gelukkig is het op die datum gelukt om alles vast te leggen qua locaties, fotograaf enz. 
Het vinden van een bruidszaak was ook nog niet gemakkelijk. 
Daar zijn overal al wachtlijsten voor volgend jaar september, ik dacht een jaar van te voren dan zal ik wel op tijd zijn, maar dat was dus niet het geval. Maar het is gelukkig gelukt!

Morgen komt sinterklaas weer aan in Nederland, dus dan zijn we er ook gezellig met een kaartje.
Jullie kunnen misschien wel raden wat voor soort kaartje! 
Zijn jullie benieuwd, kom dan morgen een kijkje nemen op onze blog.
Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

17 opmerkingen:

femke zei

Heey Merit en Annemarie,

het is een lief winterkaartje geworden met die schattige ijsbeer!!!

Groetjes Femke

Margreet zei

Ik zit hier terug te zwaaien naar die leuke ijsbeer (ik denk alleen dat hij het langer volhoudt dan ik).
Wat is de beer mooi uitgeknipt (ik dacht dat hij uitgestanst was).
xxx Margreet

Stampin with Liz Design zei

Wat een prachtige, winterse kaart! Heel mooi gedaan! Groetjes Linda

Anita van Deur zei

Wat een leuke kaart met de zwaaiende ijsbeer. Wat een verschil met 43 jaar geleden toen we trouwde, 3 maanden van tevoren een trouwjurk uitgezocht en kerk en locatie geregeld.
Fijne dag liefs xx

Elly zei

Mooie kaart hebben jullie gemaakt.
Jee dan zit alles echt supervol zeg. En hopend dat volgend jaar alles er zoveel anders uitziet dan nu het geval is, ten goede dan.
Benieuwd naar jullie kaartje morgen.
Groetjes Elly

Irene zei

Zwaai zwaai, die leukerd ligt hier ook nog ergens op inkt te wachten..pff wát hebben we véél 😉😊.
Jemig 1 jaar vooraf nog amper een plaatsje om te trouwen...fijn dat het gelukt is en ik duim nu al voor een stralende 24 september!!!
Fijn weekend xxIrene

Caroline zei

Wat een gezellig kaartje weer!
En een jaar wachten, tja..... dat is tegenwoordig wel bijna gewoon. Maar je hebt nu lekker te tijd om alles goed voor te bereiden.
Groetjes Caroline

Nicolette zei

Wat een leuke winterse kaart. En succes met de voorbereidingen. Ik hoop dat het volgend jaar september allemaal weer wat normaler is.
Groetjes Nicolette

Eri zei

Leuke winterse kaart met die toffe ijsbeer. Het duurt nog even voor jullie grote dag, maar de tijd vliegt voorbij. Hopelijk kunnen jullie dan een feest geven zoals je in gedachten had.
Groetjes, Eri

Gina zei

Leuke ijsbeer op je kaart ! 24 september, leuk vooruitzicht. En het biezonderste heb je al, (na Pascal LOL), dé jurk! Nu vraag ik mij toch wel af wat "sauzen" is... dat 'klusje' ken ik niet - haha! Groetjes, Gina

Creaellenknutselsite zei

wat een supergaaf winterkaartje met de zwaaiende beer hij staat daar zo gezellig op dat mooie dp papier
24 september staat inmiddels genoteerd in de agenda en intussen het huis opknappen en zo is ook leuk ben benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien, voor je het weet is het zo ver de tijd gaat zo snel
groetjes ellen

Margo zei

Wat een leuke winterkaart.
Het is wel wat zeg als je een jaar op voorhand al bijna niet op tijd zou zijn. Gelukkig is het wel allemaal in orde nu.
Groetjes
Margo

Nicole Parmentier zei

Dit super vrolijke kaartje met die lieve ijsbeer is een perfecte aankondiging van dit leuke nieuws! Wat leuk dat jullie gaan trouwen! Het lijkt nog ver weg maar de tijd vliegt. Hopelijk kunnen we snel dit gekke jaar achter ons laten zodat jullie volgend jaar een spetterend feest kunnen geven!

Rina zei

Heel mooi winterkaartje laten jullie ons weer zien.
groetjes Rina

Trijntje zei

Erg leuk deze winterse kaart. Het is niet te geloven dat je nu al haast te last was voor een trouwjurk... het wordt steeds gekker. Ik kon niets vinden... en toen heeft mijn moeder zelf een hele mooie jurk voor mij gemaakt...maar dat was kort van te voren... Fijn dat het jou is gelukt . Veel plezier en succes met de voorbereidingen... dat is heel keuk. En hopelijk weer wat meer mogelijk... we gaan duimen. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Hoi! Leuk in september. Ik hoop dat het in mei van onze dochter ook door kan gaan. Het blijft toch spannend hoor.
Jullie kaart is weer erg leuk. Prachtig papier, he? Dan vind je het bijna zonde om te gebruiken. De ijsbeer vind ik erg lollig. Ik heb hem ook. Deze winter nog niet gebruikt, oh nee, het is ook nog geen winter hihihi... komt vast ook een keer voorbij bij mij.

Vickie Z zei

Love that sweet bear! So happy you joined us at CTD!