woensdag 18 november 2020

Sinterklaas labels deel 2......


Goedemorgen lieve bloggers, jahoor hier is deel 2 van de labels, deze zijn gemaakt met de leuke jute zak (ook weer van Merit geleend).Een dichte en een open jute zak vol kadootjes!!!
een dikke lekker Pure chocolade letter erbij....een schoen wat kadootjes, chocolade munten  en natuurlijk de staf van Sinterklaas.
 Gisteren (was Merit haar vrije dag) hebben we nog een oude CD opgezet met Sint liedjes toen we aan het knutsel waren, een zak kruitnootjes opengetrokken....wij waren helemaal in de sfeer...
Een leuke slimline kaart gemaakt met allemaal sint spulletjes, deze komt maandag op de blog!!

Heb ook lekker het Sinterklaas journaal gekeken, weet nu alles over het thuiswerken van de Sint...niks corona, misschien heeft wel hij wel last van STAFBREUK, of MIJTERDEUK....daar zullen we binnenkort misschien wel achter komen....
De eerste kadootjes zijn al binnen en ingepakt, daar worden de labels opgeplakt.
alleen van het inpakpapier wordt ik al blij!
Wat een leuke tijd ik geniet volop..

En met dit kaartje hebben we ook nog een TOP cup plaatsje gekregen bij Sunday Stamps.


Een fijne dag allemaal veel liefs Annemarie en Merit.


16 opmerkingen:

Stampin with Liz Design zei

Deze tags zijn ook zo ontzettend leuk geworden! Heel gaaf aan een kadootje! Groetjes Linda

Eri zei

Weer twee superleuke labels!
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Deze tags zijn ook weer super leuk!
Heerlijk deze tijd van het jaar, ik hem mijn sinterklaas cd naar mijn neef in Amerika gestuurd, kunnen zijn kinderen kennis maken met het Sinterklaas feest. Dat vind hij toch wel belangrijk opgroeien met de leukste feesten van 2 culturen.
Fijne dag liefs xx

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

ook dit zijn weer 2 hele gave labels geworden!!!

Groetjes Femke

Je@net zei

Weer twee super leuke labels!
En natuurlijk ook gefeliciteerd met weer een toppertje!

Creaellenknutselsite zei

nog meer leuke labels zo leuk voor bij een cadeautje gezellig zo met de muziek erbij en de kruidnootjes om te knutselen
ben benieuwd naar de volgende creaties
groetjes ellen

Margreet zei

Wat een toffe labels weer Annemarie.
Jij weet wel hoe je in de Sint stemming moet komen!
xxx Margreet

GerJanne zei

Wat een leuke labels zijn het! Ik wil er ook nog mee aan de slag, met labels, want omdat we geen Sint kunnen vieren nu, zoals we het altijd doen, wil ik bij elk kind een pakje laten bezorgen voor tijdens onze Sint-pub-quiz. Daar moet natuurlijk wel een label of kaart bij. Ssssssst.... niet verder vertellen hoor, Annebeth leest de reacties bij mij....

Elly zei

Geweldige labels zijn het!
Gefeliciteerd met jullie topper.
Groetjes Elly

!neke zei

Ook weer super leuk !

karien zei

Twee hele mooie sintlabels en gezellig dat jullie sintmuziek hadden opstaan dan kom je helemaal in de sinterklaas stemming
Groetjes Karien

Gina zei

Wat zijn dit supermooie labels geworden ! Leuk afgewerkt met dat jute touwtje ! Groetjes, Gina

Kaartenkraam zei

Geweldig leuk die labels en die uit de vorige blogpost zijn ook al zo leuk!
Die sinterklaasstemming mis ik wel een beetje hoor, wij doen hier al jaren niet meer aan Sinterklaas, leuk dat jullie er zo van genieten!

groetjes van Ank

Nancy zei

Hey Annemarie,

Oh, wat een super leuke labels maakte je voor de Sint-avond; Ook die van hieronder zijn zo mooi!!

Ik heb de snijmallen al gereserveerd maar moet ze nog ophalen.
Je geeft me inspiratie!

Liefs,
Nancy

Kaartjes door Elise zei

Gefeliciteerd met jullie top plaats!!
Wat zijn ook deze tags super leuk

Daphne zei

Ik zie het voor me, hoe jullie zitten, meezingen en knutselen, hihi.
Er zijn wel toffe labels uit jullie handen gekomen!!