dinsdag 3 november 2020

Merry Christmas

Goedemorgen lieve bloggers, 

Opnieuw een winters kaartje op de blog vandaag! 
We hadden de leuke kleurenchallenge gezien op de Kerst-Mix challengeblog. 
Daar was het de opdracht om een kaartje te maken in de kleuren Smoky Slate, Pool Party en Pretty Peacock van Stampin Up. We hebben verschillende design papiertjes met elkaar gecombineerd. 
Verder het stempeltje van de sneeuwpoppen met smoky slate inkt gestempeld. 
Het middelste sneeuwpopje hebben we een gekleurde sjaal aangegeven, deze is ge-paper-pieced. 
Wat boompjes erbij in de gevraagde kleuren en aan de zijkant nog twee kleine kaartjes met daarop de tekstjes 'Merry Christmas' van Stampin Up. 
Helaas komen de kleuren niet zo mooi uit op deze foto, maar dit was van de ontzettend veel gemaakte foto's de beste. We hebben denk ik overal gelegen.. binnen, buiten, onder de daglichtlamp, in het raamkozijn. Je kan het zo gek niet verzinnen! 
We zullen het hiermee moeten doen, het foto's maken zal er niet beter op worden in de wintermaanden. 

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 


17 opmerkingen:

Kaartjes door Elise zei

Heee ook de kerst mix online! Wat een super leuk kaartje is dit, die sneeuwpoppen zijn geweldig! & erg leuk hoe je de kaart hebt opgebouwd.

Elly zei

Mooi kaartje, in leuke tinten. Dat probleem krijg ik nu ook met het licht, en dan heb ik nog een studiootje waar ik de foto's in maak, en die heb ik sinds een paar weken naar zolder verhuisd ivm dat mijn man zn kantoor nu in het kleine kamertje is, hoef ik hem telkens niet te sturen.
Maar daar is het ook niet beter op geworden, vooral in deze donkere tijden.
Groetjes Elly

Je@net zei

Erg leuk winters kaartje met deze vrolijke sneeuwpoppen!

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje, het foto's maken blijft denk ik bij iedereen wel een dingetje.
Liefs xx

Stampin with Liz Design zei

Wat een leuk winterkaartje! Heel gaaf de sneeuwpopjes! Groetjes Linda

Irene zei

LEUK die éne shawl in dezelfde kleur als het dp!! Hier schijnt de zon (nog) dus ik heb gelukkig altijd wel een foto-momentje omdat ik vooruit werk
XxIrene

Henriët zei

Wat een gezellig kaartje met die leuke sneeuwmannen. Jullie kaartje van gisteren was ook al zo leuk!
Groetjes van Henriët

Creaellenknutselsite zei

wat een geweldig kaartje met de superschattige sneeuwpopjes
leuke dp papiertjes
groetjes ellen

Caroline zei

Wat gaaf om 1 sjaal alleen met papier te doen.
En vervelend is dat he dat de kleur niet goed overkomt. Maar de kleuren zijn wel prachtig hoor!
Ik heb dat nu met foto's nemen van de kinderkleertjes en de stoffen. Dan komt het net niet goed over, jammer.
Groetjes Caroline

Margreet zei

Supergaaf kaartje en wat is dat leuk om die ene sneeuwpop een echte sjaal om te doen.
Goede foto's maken wordt de komende maanden een crime.
xxx Margreet

Hobby Hoogland zei

een heel leuk kaartje en mooi papier voor een winters effect. De sneeuw poppen passen hier precies bij.
groetjes Marjan.

martina's kaartjes zei

haha, leuk kaartje is het zo geworden, helemaal anders dan we gewend zijn van jullie. mooi
grtjs,martina

Nicolette zei

Super leuk gedaan.
Groetjes Nicolette

Scraptastisch zei

Haha jullie foto verhaal werkte op mijn lach spieren en hier hetzelfde probleem hoor, en het is prima te zien! Goed en knap gedaan de kaart aan de hand het thema!
xx Gerie

Gina zei

Superleuk met enkel het gepaperpieced sjaaltje ! Heel mooie kleuren ! Groetjes, Gina

Wilma de Korte zei

Wat een leukerd! Die sneeuwpoppen zijn echt lief :-) Gezellig dat jullie meedoen met Kerst-Mix!

Janneke zei

Wat een leuk kaartje ;O)
Leuk dat jullie meedoen bij Kerst Mix deze week!