woensdag 4 november 2020

Hello autumn


Goedemorgen lieve bloggers, 

We hebben weer een cirkel kaartje gemaakt voor op de blog, wat zijn ze leuk om te maken!
We hadden nooit gedacht dat we zoveel kaartjes zouden maken met deze mal. 
Maar het is zeker een goede aanschaf geweest, heerlijk om er verschillende tafereeltjes op te maken.
Deze keer is het een herfstversie geworden, met al oud design papier van Marianne Design. 
Bij De Egel is het de opdracht om paddenstoelen te gebruiken op je kaart, daar wilde we graag nog aan meedoen. Dus dit papier erbij gepakt, waar ook paddenstoelen in verwerkt zijn. 
Het lieve egeltje weer eens uit zijn winterslaap gehaald, was weer al even geleden dat we die gebruikt hadden. Hij heeft een grote hazelnoot gevonden, dat zal vast smullen worden!
In het andere vakje een gezellig herfsttafereeltje gemaakt met grote en kleine paddenstoelen, gras, blaadjes, hazelnoten en zonnebloempitten. De tekst 'hello autumn' erbij gestempeld. 
Bovenin nog een groot eikenblad met twee eikeltjes erbij, een heerlijk herfstkaartjes!

Gelukkig gaat het langzaam aan wat beter, het hoesten is eindelijk zo goed als over.. zo fijn!!! 
Nu goed uitzieken en weer wat meer energie proberen te krijgen. 

Lieve groetjes, Merit en Annemarie

29 opmerkingen:

Kaartjes door Elise zei

Aaah wat een schatje dit kaartje! Weer erg leuk danes!!

Anita van Deur zei

Wat een leuk kaartje! Fijn om te lezen dat het beter gaat Merit.
Liefs xx

Elly zei

Wat is dit een mooi kaartje! Die mal is ook erg mooi, twijfel er wel aan, maar ben bang dat ik hem niet ga gebruiken.
Groetjes Elly

Stampin with Liz Design zei

Prachtig weer! De herfstsfeer komt hier helemaal binnen! Groetjes Linda

Daphne zei

Dat ziet er gezellig uit.
Leuk is dat hè, dat je iets koopt wat je vaker gebruikt dan dat je van te voren denkt.
Gelukkig knap je wat op!!
Dat hoesten put enorm uit, helemaal als je 's nachts zoveel hoest, inderdaad goed uitzieken hoor.

martina's kaartjes zei

wat een leukerd is deze geworden ! mooi
grtjs, martina

Nancy Soetaert zei

wat een prachtige kaart, herfstig en toch niet de echte herfstkleuren, maar perfecte kleurencombi!
Groetjes
Nancy

Creaellenknutselsite zei

weer een superleuk kaartje met het schattige egeltje
fijn dat het al weer beter met je gaat merit
groetjes ellen

Je@net zei

Erg mooi herfstkaartje is het zo geworden!

Ellen zei

Super schattig kaartje in deze kleuren...erg leuk gedaan!
Fijn dat je je weer wat beter gaat voelen...vermoeiend al dat hoesten.
Ik mis jullie blog steeds “als volger” maar krijg jullie niet in mijn leeslijst maar mijn blog zie ik bij jullie ook niet...🤷‍♀️
Groetjes en beterschap
Ellen

Nancy zei

Hey Annemarie (of was het nu Merrit?)

Het is erg, het is al zo lang geleden dat ik bij jullie kwam kijken dat ik vergeten ben wie de kaart nu gepost heeft, de naam die eerst staat, of de laatste... erg hé?
Gisteren ben ik 3u bezig geweest met het opkuisen van de blogs die ik volg. Er zijn er al zo veel die gestopt zijn en waar ik me heb afgemeld en verwijderd heb... En toen kwam ik jullie terug tegen. Nu ik jullie zo weinig zie in het KKT, komt jullie blog ergens onderaan op mijn scherm... Ik ga zeker proberen om terug meer langs te komen want jullie kaarten zijn zo leuk altijd...
Ook deze in de cirkel... Ken hem niet en heb hem niet... Moet eens zoeken welk merk die is want ik vind 'm echt super...
En jouw herfstkaart vind ik het einde... Inderdaad, de egel is al zo 'oud' ondertussen dat ik hem ook vergeet te gebruiken. Maar er zijn zo veel leuke beestjes van Marianne dat het soms moeilijk kiezen is...

Ik blog nog wat verder...

Liefs,
Nancy

Elle-Jeanne zei

Prachtige ronde herfst lay-out kaart.
Leuk op gemaakt.Fijn dat het weer wat beter gaat.
Beterschap.
Groetjes Elle-jeanne

Petra-loves-paper zei

Mooi herfstkaartje, zo gezellig met die heerlijk warm uitziende dessinpapiertjes, die warme kabels... 😍

Caroline zei

Het papier heb ik ook nog! Wat een leuk kaartje hebben jullie zo gemaakt!
Groetjes Caroline

Trudy zei

Hele leuke kaart en leuk om een egeltje te gebruiken bij de challenge van De Egel! Fijn dat het beter met je gaat.
Groetjes Trudy

Margreet zei

Wat een schitterend herfstkaartje met de lieve egel.
Fijn dat het beter gaat.
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ooh wat zijn die vakjes allemaal mooi gedecoreerd, zo leuk met die paddestoelen en dat lieve egeltje. Toch oogt het niet druk omdat alles heel mooi op elkaar afgestemd is. Gelukkig dat het wat beter gaat, goed helemaal opknappen hoor.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart net de mooie lay out mal. Leuk met dp. Alles erg leuk gecombineerd. Een topper. Fijn dat je weer opknapt... soms duurt het even wat langer... maar meestal hebben we het geduld niet... veel beterschap nog. Groeten Trijntje

Irene zei

Super mooie invulling van de vakjes, het is echt een enige stans en ik ben ook heel blij dat ik hem heb aangeschaft!!
xxIrene

karien zei

Wat een mooie herfst kaart
Groetjes Karien

Nicole Parmentier zei

Wat sneu dat jullie dat schattige egeltje wakker hebben geschud, gelukkig heeft hij een lekker nootje gekregen. De kaart is weer een juweeltje.. geweldig wat jullie allemaal met deze stans maken!

Henriët zei

Super leuk deze herfstige cirkelkaart. Het egeltje voelt zich echt thuis op deze kaart!
Groetjes van Henriët

Eri zei

Prachtig herfst tafereel met het leuke egeltje en de vele paddenstoelen! Superleuk gedaan! Fijn dat het hoesten bijna voorbij is, en laat je nog maar even goed verwennen door Moeders!
Groetjes, Eri

Gina zei

Blijft leuk met die ronde mal. Weer prachtig versierd ! Groetjes, Gina

Nelleke zei

is dit een mooie kaart zeg. Geweldig veel op te zien, mooie kleuren en materialen. Dank je wel voor je deelname bij de uitdaging van de Egel. Groetjes Nelleke

Epie zei

In 1 woord zeer schattig deze kaart ......
Liefs Epie

Linda Visser - van der Velden zei

Jaaa leuk is de cirkel mal, he! Ik ben er ook gek op en dit is zeker een super toffe kaart geworden. Mooi ook met dit papier, heb het ook nog en ben er heel zuinig op. Misschien iets te zuinig.. binnenkort maar weer eens erbij pakken! Groetjes, Linda

Caroline zei

Bedankt voor jullie deelname aan onze challenge deze maand!
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Nicolette zei

Het blijft een leuk model met deze mal.
Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dankjewel.
Groetjes Nicolette DT