maandag 30 november 2020

Joy to the world

Goedemorgen lieve blogsters, vandaag een vrolijk kerstkaartje, was ook heel leuk om te maken...
weer een sketch opgezocht en zowaar een stukje lint gebruikt, want oh wat vergeten we dat vaak, bakken met lint maar niets gebruiken (vinden het vaak ook moeilijk hoor).
Afgelopen zaterdag liepen we een stukje, toen zag ik twee van deze leuke stenen liggen, had er weleens iets van gehoord maar wist de spelregels eigenlijk niet meer...heb ze dus laten liggen, maar lijkt me leuk om ze juist te verplaatsen (en dat mag).....zelfs meenemen mag geloof ik!!
Dus liggen ze er nog als ik langsloop, geef ik ze een andere plek, grappig keek even op facebook er zijn zoveel leuke site's en wat maken mensen de meest mooie stenen....
Doen ze dat bij jullie in het dorp of stad ook....
deze twee kwam ik tegen, blijkt de hele corona tijd al bezig te zijn...kom ik nu pas achter..haha


Bij ons staat de kerstboom al hoor, konden niet meer wachten,het is zo gezellig met al die lampjes...
zeker niet als het van dat donkere druilerige weer is....we hebben er eentje met kluit, dus die kan vast wat weken staan....


 
TGIF

20 opmerkingen:

Kaartjes door Elise zei

Super dit kaartje! Dat papier is ook echt leuk!

Elly zei

Mooie kaart! Ja van die stenen wist ik wel, maar meer dat dat in Belgie was, hier nog niet tegengekomen.
Groetjes Elly

Anita van Deur zei

Mooie kaart, en ik vergeet ook vaak het lintje. Ik ken de stenen van Duitsland. ik vond er eentje bij mij op de oprit.
Hier heb ik het nog niet zoveel gezien.
Fijne dag liefs xx

Stampin with Liz Design zei

Wat een prachtig kaartje weer! Hier nog geen boom, maar al wel zin in, ik houd wel van de lampjes, haha, groetjes Linda

Henriët zei

Gezellig kaartje!! Leuk met het lintje. Gaat hier net zo. Ik knip ze zelfs uit kleding met de bedoeling ze op mijn kaarten te gebruiken maar dat blijft er dan meestal bij.
Die steentjes kwamen wij 3 jaar geleden in Amerika ook veel tegen en manlief vond pasgeleden hier eentje in de buurt. Erg leuk!
Groetjes van Henriët

Je@net zei

Wat een leuke kaart is dit. Vind die set sowieso erg gaaf!
Had het al wel gehoord van die stenen, maar hier nog niet gezien. Nu kom ik ook niet veel in het dorp en hier achteraf zal er wellicht ook niet veel zijn!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje in de leuke rode kleurtjes, leuke sketch hebben jullie gebruikt.
van die stenen ken ik niet zie ze bij ons in de stad ook niet liggen.
wel een leuk idee
groetjes ellen

Nicole Parmentier zei

Wat een gezellig rood kerstkaartje met het leuke lintje! Ik nam toen de kinderen nog klein waren altijd grote kiezels mee uit Frankrijk en die gingen we dan thuis beschilderen en neerleggen in het bos of park. Alleen de mooiste bewaarde ik en kwamen op een schaal in de kamer, ik heb er nog steeds een aantal. En toen ik een aantal jaar geleden in een B&B in Engeland was heb ik er één achter gelaten in het huisje. Hij staat nu op de homepage van hun website. Zo leuk! Helaas kom ik ze hier nooit meer tegen.

Margreet zei

Leuke rode kaart en het lint staat heel tof. Vaker gebruiken!
Had net op het blog van Marijke over de stenen gelezen. Hier doen ze zoiets met gehaakte en gebreide spullen.
xxx Margreet

Nicolette zei

Wat een leuke kaart. En dat van die stenen heb ik wel van gehoord, maar hier in het dorp nog nooit gezien.
Groetjes Nicolette

karien zei

Wat een mooie kaart!
Groetjes Karien

Diny zei

Wat een leuke kaart is dit!
Ook jullie kaartje van gisteren is gaaf zeg....goed bezig geweest!
Wat leuk die steentjes....ik heb het bij ons nog niet gezien.
Groetjes Diny

Ilse zei

Wat een prachtige kaart deze, echt heel mooi en vrolijk ik ben fan!
Groetjes,
Ilse

Danielle zei

Goed water geven, die boom, dan komt het helemaal goed ;-) Gezellig hè, hier komt ie komend weekend te staan. Er hangt al een lintje aan onze gekozen boom bij de kweker (mijn schoonvader;-)) Jullie kaartje is mooi, leuk om lint te gebruiken!

Daphne zei

Mooi rood is niet lelijk. 😉
Een echte kerstkaart vind ik dit.
Doe stenen......nooit van gehoord!

Daphne zei

die stenen, bedoelde ik

Tami Hewlett zei

What a beautiful card! Thank you for joining TGIF Challenges this week.

Gina zei

Mooie kaart in rood! Dat initiatief met die stenen zag ik wel toen ik in juni op vakantie in Duitsland was. Vele mooi beschilderde stenen die een lange rij vormden. Zaten er hele leuke tussen. Kijk maar eens in deze blogpost https://freubel69.blogspot.com/2020/07/loeka-in-de-hoofdrol.html Hier bij ons kennen ze dit niet. Misschien moet ik zelf eens een rijtje beginnen leggen, maar ik denk niet dat er veel vervolg aan zal komen. Jammer. Groetjes, Gina

Stampin by Genny zei

What a wonderful take on our sketch! Joy does begin in a comfy cozy home. Thanks for joining us at Hand Stamped Sentiments.

Creations in paper zei

Cute idea. Love the outside frame idea. Thanks for playing with us at Hand Stamped Sentiments!

Robbie