vrijdag 23 oktober 2020

Happy Birthday


Goedemorgen lieve bloggers, 

Vandaag iets later dan normaal toch nog een kaartje op de blog. We wilde gisteren avond nog een kaartje plaatsen, maar toen waren we nog lekker aan de knutsel dus is er niks meer van gekomen. 
Dan nu maar met een lekker bakje thee dit kaartje op de blog plaatsen. 
Een verjaardagskaart in herfstachtige kleuren, past goed bij deze tijd van het jaar. 
En was weer een mooie vulling voor in de voorraadbak. 
Het design papier is van Stampin Up 'gilded autumn', mooi hè met die gouden accenten erin. 
Van wit cardstock een kader gemaakt en op twee witte kaartjes de tekst 'happy birthday' gestempeld. 
Deze teksten weer zelfgemaakt met de stempelset 'make a difference' van Stampin Up. 
Bij de kaart voor onze vrienden die getrouwd zijn een aantal kaartjes terug op de blog, stelden jullie mij de vraag hoe ik de namen van het stel had gemaakt. 
Ook deze heb ik zelf gemaakt met deze bovengenoemde set. Dit is gewoon een alfabet waarmee je alle woorden/namen kunt maken. Dus je stempelt letter voor letter, het is geen complete stempel van de naam. Ben nog altijd blij dat ik deze set heb aangeschaft, zo handig dat je alles kunt maken! 
Verder heb ik voor dit kaartje de set 'love of leaves' gebruikt en daarmee deze mooie bladeren uitgestanst en een gezellig toefje van gemaakt. 
Tussen de bladeren nog een paar kleine takjes, deze komen uit de set 'beautiful bouquet'. 

Ik ben de afgelopen dagen niet zo fit, werd woensdag ochtend vroeg wakker met keelpijn en voelde mezelf verkouden. Dus je raad het al er moest getest worden.. ook voor m'n werk. 
Gelukkig kon ik dezelfde dag nog terecht om met voorrang te testen.. moest er wel voor naar Schiedam.
Dus even heen en weer voor een stokje in je neus en keel en weer terug naar huis. 
Gelukkig kreeg ik donderdag ochtend de uitslag al binnen.. negatief!!
Ik had ergens wel een beetje verwacht dat het een gewoon griepje zou zijn, maar je weet het in deze tijd nooit zeker.
Meestal in deze tijd van het jaar heb ik altijd wel een verkoudheid of moet ik hoesten, en dit voelde nu ook weer hetzelfde als alle andere jaren. 
Dus nu maar lekker rustig aan doen en veel knutselen :) 
En hopen dat ik snel weer opknap! 

Fijn weekend allemaal!

Liefs, Merit en Annemarie

17 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje in de prachtige herfstkleuren, leuk al die verschillende bladeren.
de kaartjes voor het bruidspaar waren echt heel mooi met de namen erop fijn zo'n stempelset die je overal voor kan gebruiken.
ik wens je beterschap gelukkig dat de test negatief was je kan nu niet voorzichtig genoeg zijn
groetjes ellen

Elly zei

Mooie kaart en gelukkig was je negatief. Ja het is ook het tijd van het jaar om verkouden te worden
Maar extra freubelen is geen straf ;)
Groetjes Elly

Anita van Deur zei

Prachtige kaart zulke mooie stansen.
Gelukkig een gewone verkoudheid.
Veel beterschap en maar lekker freubelen.
Liefs xx

Scraptastisch zei

Hallo Annemarie en Merit,
Altijd zo mooi stiksels in dit geval op de blaadjes, een prachtig kaartje en een hele mooie achtergrond kleur erbij!
Je uitleg van je gestempelde namen maakte mij nieuwgierig en ben gaan zoeken. Ik dacht je krijgt namen nooit zo mooi strak gestempeld, maar wel dus! Ik ga informeren of het nog te koop is, want je maakt kaartjes wel heel persoonlijk zo!
Jippie alleen verkouden...het is wat hè, maar kunnen wel voor de zekerheid testen...beterschap Merit!
xx Gerie

Margreet zei

Prachtig kaartje, Merit. Mooie bladeren!
Fijn dat het geen Covid 19 is!
xxx Margreet

Eri zei

Een chique verjaardagskaart met de gouden details! wat fijn dat je negatief bent! Houden zo!
Groetjes, Eri

Irene zei

Mooi en héél warm, ik hou van deze kleuren! Het was best even schrikken maar gelukkig géén C..pfff.,rustig aan maar!
XxIrene

Je@net zei

Een prachtige kaart in deze mooie warme kleuren.
En beterschap, Merit!

Femminde zei

Wat een super mooi herfstkaartje!! Gaaf in deze kleuren.
Hopelijk ben je snel weer op de been. Gelukkig geen Covid.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Gina zei

Heel leuk kaartje met deze mooie blaadjes. Zal wel een opluchting geweest zijn de negatieve test. Nu nog een spoedig herstel gewenst ! Groetjes, Gina

Caroline zei

Heel leuk kaartje voor de voorraad!
En dat je voor de test naar Schiedam moest! Ligt inde buurt van Delfgauw bij mij dus. Eindje rijden voor je hoor!
Wij moesten er voor naar de Haarlemmermeerexpo. Ook voor ons een eindje rijden maar ja, als de uitkomst negatief is, is dat ook wel weer fijn.
Groetjes Caroline

Nicolette zei

Leuke kaart met warme kleuren.
Ik moest ook naar Schiedam, voor mij maar 15 minuten rijden. Fijn dat jou uitslag ook negatief was.
Groetjes Nicolette

GerJanne zei

Hoi Merit,
fiiieeuw, dat is fijn, dat je negatief bent getest. Maar ja en griepje is ook niet leuk in deze tijd waar het in de zorg zo druk is, of valt het bij jou nu wel mee?
De kaart is prachtig van kleur! Super handig die letters die je los kunt stempelen, he?

marja zei

Wauwie deze is erg leuk zeg. Mooi zo in deze kleur en ja t papier....heel mooi.
Groetjes Marja

Diny zei

Wow....wat een GAVE herfstkaart is dit....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

Kaartjes door Elise zei

Wat een mooie kaart hebben jullie weer gemaakt! Erg tof met deze kleuren!

Trijntje zei

Heel leuk is deze kaart met de verschillende blaadjes. mooie kleuren. Groeten Trijntje