woensdag 7 oktober 2020

Herfst kaartjes.


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag wat herfstkaartjes voor in de bak, afgelopen week is de kaartenbak weer op visite geweest bij de buurvrouw, en die neemt heel vaak kaartjes zonder tekst die ze naar iedereen voor elke gelegenheid op kan sturen...Handig natuurlijk je schrijft er zelf in wat je wilt. ze stuurt in deze tijd helemaal veel kaartjes naar iedereen (heel lief)...dus voor ons werk aan de winkel. Maar we blijven het moeilijk vinden vaak een beetje leeg, maar zij is er reuze tevreden mee...niet te veel poespas.

Dit stempelset heb ik een jaar geleden tweedehands gekocht, en wat beleef ik er veel plezier aan...we noemen het hier de toverbloem, twee kleuren inkt over elkaar stempelen en je krijgt de meest mooie kleuren bloemen...vandaag zijn het echt herfstkleuren maar ze worden ook in het roze blauw groen gemaakt...daar ga ik vanmiddag aan beginnen (die zijn ook op). 

Het papier zijn ook hele oudjes van Stampin Up maar de kleuren passen hier perfect bij.

Gisteravond eerst heerlijk aan de lasagne gezeten met z'n allen (Elise kwam ook eten) en daarna lekker aan de babyknutsel...de ene blauw en de andere roze... het is er weer heerlijk weer voor gezellig knutselen als het flink waait en regent.

Nu ga ik zo weer wat preischotels maken voor de mannen Arie smult ervan (wij wat minder, lees eigenlijk niet)  (Arnoud zijn lievelingskostje, en handig als hij na een weekje weg te zijn geweest  en laat thuis komt het zo uit de oven schuift. (Elise (die moet er ook niks van hebben) sorry voor de stank..geurkaars maar op volle toeren laten draaien).....

Want oh heel je huis stinkt ernaar...nu ga ik hem in mijn pyjama maken...dan alles in de was en ik onder de douche!!!

Lieve groetjes Annemarie en Merit.

Sunday Stamps - Earthy tones.

My time to Craft - Autmn Colors.


18 opmerkingen:

Je@net zei

De kaartjes zijn weer leuk geworden! Ik blijf dat ook lastig vinden, kaartjes zonder tekst. Er mist iets voor je gevoel. Mijn schoonzusje koopt ze ook het liefst zonder tekst en geschikt voor elke gelegenheid. Tja...en dan maken we ze gewoon ;o)

Irene zei

Tof die "toverbloem" waar je zó veel kanten mee op kunt! Ik ben dol op prei (idd minder op de lucht in huis en in mijn haren whaha) van de week nog ovenschotel met kip en cashewnoten uit het koolhydraatarme kookboek ..zó lekker!!
XxIrene

Caroline zei

Ik kan me voorstellen dat je de kaartjes kaal vindt maar ja, iedereen heeft zijn voorkeur toch en jullie kunnen lekker aan de gang blijven.
mmmmm preischotel, lekker hoor, in de oven met een gehaktlaagje en puree.
Groetjes Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartjes in de frisse herfstkleurtjes
mooi die bloemen en zo leuk dat over elkaar stempelen geeft een mooi effect
succes met de preischotel
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Prachtige kaartjes mooi de toverbloem.
Prei vind het heerlijk! Fijne dag liefs xx

Margreet zei

Best mooie kaartjes, al zijn ze wat kaal. Ik heb ook nog zo'n stempel liggen en ik gebruik hem nooit. Toch maar eens gaan doen.
Wij eten prei alleen maar in een enkel gerecht. Je doet er Joop geen plezier mee (en aangezien hij hier de kok in huis is....).
Lief dat je zo goed voor iedereen zorgt.
xxx Margreet

Kaartjes door Elise zei

Ja het was weer gezellig gisteren dames! Wat een mooie kleuren hebben jullie gebruikt voor deze kaartjes. En die stempelset is zo gaaf.. echt een verrassing wat er uit komt als je deze maakt! Die preischotel daar kijk ik al naar uit..... Mondkapje op & WoodWick gaat alvast aan ;).

Trudy zei

Leuke herfstkaartjes, ik snap dat jullie het zonder tekst wat kaal vinden. Misschien kunnen jullie er gewoon de tekst Herfst op zetten als de buurvrouw dat goed vindt.
Mijn man is ook gek op een preischotel, ik vind het ook iets minder!
Grappig dat je de preischotel in je pyjama maakt! Succes!
Groetjes Trudy

Elly zei

Mooie kaarten en helemaal fijn als de buurvrouw ze super vindt, dan weet je tenminste waar je het voor doet.
Preischotel klinkt lekker.
Groetjes Elly

Freubelmina zei

Ze zijn beide erg mooi door de opvallend prachtige bloemen.
Jullie gaan lekker!
Dat heb ik met nasi maken, dan moeten ook echt je kleren in de was want de volgende dag ruikt het naar zweet ��
Eet smakelijk en fijne avond xx

Sarah zei

Ik vind ze super mooi! Een tekst maakte de kaart meestal wel af, maar zo kan ook. X

Heather zei

A perfect pair for our colors - love them both! This sunflower is so versatile, and I love your banner design so much! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

Rina zei

Jullie kaartjes met de stempel zijn weer prachtig. Leuk dat jullie buurvrouw bij jullie kaarten haalt, zo blijven jullie lekker aan de knutsel.
Groetjes Rina

Diny zei

Twee leuke kaartjes voor in de kaartenbak
ook jullie kaartje hieronder is prachtig!
Groetjes Diny

Caroline zei

ja die bloemen blijven leuk, probeer ze ook maar eens in iets rodere tinten, is ook echt heel mooi, ik vind ze heel dankbaar
groet caroline

Heidi Baks zei

Yes! These are the perfect cards for this time of year (in New York)! My husband is Dutch, so fun to hear a little bit about your day. :) Thanks for joining Sunday Stamps this week.

Trijntje zei

Leuke kaarten zonder tekst..
Inderdaad heb je zelf de indruk dat ze wat leeg zijn een tekst vult inderdaad leuk op...
ik zet meestal de groente al eerder op de dag klaar... prei zet ik altijd buiten in het water.... inderdaad een sterke geur... maar om het nu in de pyjama klaar te maken en dan daarna de kleren in de was zo gek is het hier niet. Wij houden wel van prei . Heerlijk met een kaassaus... beetje azijn erover... smullen.. smaken verschillend... groeten Trijntje

Becca Sadler zei

Hello! The autumn colors of the cards are very pretty and perfect for our themed challenge at MTTC! Thanks for linking to us! --Becca/DT