dinsdag 20 oktober 2020

I'm NUTS about YOU....

 

Goedemorgen lieve blogsters, vandaag weer een herfstkaartje, heerlijk om te maken die kleuren ik hou er zo van.
Dit keer een schommelkaart, dat vragen ze bij TSOT, en ik wilde graag meedoen aan de uitdaging.
Bedacht me gelijk dat ik ook wel wat walnoten kon weggeven (kilo's hangen hier te drogen in netjes aan de kachels).
Arnoud dacht dat hij ze niet luste maar na een avondje "kraken" bleek hij het wel wat te vinden.
Dus een groente pot opgezocht en die gevuld met walnoten, dacht daar kan wel een leuk kaartje aan, eekhoorn uitgedraaid met een nootje tussen zijn voorpootjes en  met die grappige tekst.
De kaart met een lekker dik stuk touw aan de pot gebonden, en die hebben we het zondagmiddag  bij Arnoud en Elise gebracht...even een wijntje op gepaste afstand (vind dat bij die kids zo raar) dat was gezellig!!

Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.



26 opmerkingen:

GerJanne zei

Hihihi.... dat is grappig! Bij vandaag ok een schommelkaart, ook met herfstpapier en als klap op de vuurpijl ook de eekhoorn. Hoe is het mogelijk..Wel heel anders. De mijne is echt een kinderkaart. Die van jullie is super en helemaal met de tekst en het verhaal erbij. Lekker hoor walnoten en heel gezond ook nog. Smaken veranderen door de jaren heen. Leuk dt Arnoud ze nu toch wel lekker vindt.
En ja, bij je eigen kinderen die afstand bewaren voelt nog steeds zo onnatuurlijk! Kan me helemaal indenken.

Anita van Deur zei

Wat een super leuk kaartje en deze tekst.
Fijne dag liefs xx

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

het is een geweldig leuk kaartje geworden. Die grappige tekst past er perfect bij.

Groetjes Femke

Je@net zei

Wat een leuke kaart is dit. En super leuk natuurlijk zo´n pot walnoten erbij!

Elly zei

Prachtige kaart en wat leuk zo'n pot erbij, maakt het helemaal compleet.
Groetjes Elly

Kaartjes door Elise zei

Jaa wat een leuke verrassing was dit! Super bedankt. En wat een schatje dat schommelkaartje erg leuk gemaakt.

Henriët zei

Zie hem daar nu staan op deze mooie kaart! Wat een leukerd! En de tekst past super bij het walnoten kadootje.
Groetjes van Henriët

Caroline Cards zei

Geweldig leuke kaart en die tekst erbij is super! Heerlijk om die noten te kraken!
groetjes, Caroline

Stampin with Liz Design zei

Prachtig herftskaartje! Erg leuk het model en natuurlijk het schattige eekhoorntje! Groetjes Linda

Freubelmina zei

Verse walnoten zijn jummieeee. Wat een leuk cadeau zo met het leuke kaartje met de TE schattige eekhoorn.
Ja die afstand van je eigen kinderen is toch zo onnatuurlijk, ik wil ze onderhand wel eens goed knuffelen...is zo lang geleden :(
Lieve groetjes xx

Eri zei

Een superleuke passende kaart bij die grote pot met noten! Nu je de kinderen niet mag knuffelen kun je ze beter verwennen met noten en preischotels:-)
Groetjes, Eri

Marinda zei

Ontzettend leuk, de pot walnoten met het toepasselijke eekhoornkaartje! Super gedaan. Groetjes Marinda

Danielle zei

Wat super leuk gedaan en al helemaal met zo'n leuke pot walnoten erbij. Ik vind het afstand houden inderdaad ook het meest moeilijk met mijn ouders. Maar ook meteen het meest belangrijk.... Ik ben bang dat het nog wel even gaat duren maar hoop zo dat we snel weer wat dichter bij elkaar kunnen komen....

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje zo leuk met de eekhoorn met de nootjes, de tekst is ook leuk erbij
ja het is soms allemaal erg raar wij merken dat ook bij mijn ouders we gaan er heen maar we zitten wel ver uit elkaar.
groetjes ellen

Ina ( Frysk Famke ) zei

Dag Dames,

Wat een gave schommelkaart met dit eekhoorntje.
Mooie warme herfstkleuren...hij houdt van nootjes
en ik ben gek op Nuts😉

Groetnis fan Ina

Ela zei

En van het een komt het ander! Super leuk deze kaart met een eekhoorn. En de tekst is ook grappig! Ja, heel vreemd om afstand te houden tot je eigen vlees en bloed. Gelukkig woont mijn zoon nog thuis, kan ik 'm tenminste gewoon knuffelen. Groetjes Ela

Irene zei

Héél leuk, toepasselijk én lekker! Knuffelen...wát is dat begin ik me af te vragen - nét als géén hand geven zó vreemd allemaal!
XxIrene

Nicole Parmentier zei

Wat snoezig, dit vrolijke herfstkaartje! Perfect voor bij die grote pot walnoten. Een heel leuk en lekker cadeautje zo.

Ellen zei

Geweldige schommelkaart! Samen met de pot walnoten natuurlijk een superleuk cadeau. Die afstand tsjaa het is wat. Voelt vooral bij je eigen kinderen heel onnatuurlijk.

Scraptastisch zei

Enig om dit dan te bedenken zo voor Arnoud en Elise, het is een mooi bijpassend stel bij elkaar de wal en beukennoot!
Waardeloos hè om zo bij je kinderen te kunnen zijn, ik krijg zo'n knuffel behoefte maar voorlopig zit dat er nog niet in en roeien we maar met de riemen die we hebben!!!
groetjes Gerie

Nicolette zei

Walnoten, heerlijk! Vroeger aten we dat rond de kerst, mijn moeder had altijd een schaal vol liggen en zij kraakte ze dan voor ons. Sinds een aantal jaren heb ik ze zelf ook in deze periode in huis, met de kraker van mijn ouders erbij!
De kaart is zo gaaf!
Groetjes Nicolette

Trijntje zei

Wat een leuke kaart heb je gemaskt voir aan de pot met walnoten. Keuk onze zo cadeau te geven. Met deze leuke schommelkaart. Het zijn er blijkbaar veel dit jaar . Wij waren in het oosten van het land heel veel mensen verkochten ze per zo voor een euro.. wij hebbben ook een zak gekocht. Wil ze gebruiken om in het bananebrood te doen als ik die straks weer eens bak. Hebben vorige week net eentje op... lekker hoor. Inderdaad jammer dat je niet mag knuffelen en op afstand van je familie mort blijven... Groeten Trijntje

Heather zei

Eee! A-M, I think this feisty squirrel is my favorite, and what a gorgeous rocker card this is! Perfect leafy papers and details to go with! Thanks so much for playing at TSOT!

Daphne zei

Jullie verzinnen steeds een excuus om kaartjes te kunnen maken hè, hihi.
Wat een lieverd, deze eekhoorn.
De kleuren zijn ook erg mooi, ik hou ervan.
Wij hebben ook walnoten gekregen vd buurman, maar de Basten worden zwart......(schimmel?) Ik heb ze achter hangen, in onze bijkeuken, maar misschien is het daar niet droog genoeg

Gina zei

Hoe leuk deze schommelkaart met het eekhoorntje. Mooie designpapier ! Groetjes, Gina

Donna Scholz zei

What a fun card, Annemarie! Your cute little squirrel looks like he just got surprised by someone after he found he found his acorn! Love your interpretation of the rocker card featured in our Try Stampin' on Tuesday!!! Thank you for bringing a smile to my face!!! -Donna