zondag 4 oktober 2020

Verjaardag cadeaus + winters kaartje


Goedemorgen lieve bloggers, 

Vandaag is mijn verjaardag en wat een lieve en leuke verjaardag post heb ik ontvangen! 
In deze tijd is het zo leuk om verrast te worden met leuke kaartjes. 
Mijn verjaardag kan helaas ook niet gevierd worden, zeker niet met de nieuwe regels. 
Dus dan zorgt zo'n gezellige kast vol kaartjes toch wel een beetje voor een verjaardag gevoel!
Ik wil jullie allemaal ontzettend bedanken, super lief. 
Ondanks dat ik mijn verjaardag niet kan vieren vandaag ben ik wel al verwend de afgelopen dagen door paps en mams, Pascal, Arnoud en Elise en de opa's en oma's. Ze hebben toch gezorgd voor cadeautjes voor mijn verjaardag, dus dat is wel erg leuk! 
Ik ben enorm verwend op knutselgebied, want ze zijn bang dat ik anders geen kaartjes meer kan maken als ik op mezelf ga volgend jaar hihi. 


Van alle opa's en oma's, Arnoud en Elise en paps en mams een mooie stansmachine gehad en verschillende malletjes!


En van paps en mams dit leuke karretje van de Ikea met daarin bakjes zodat ik alles op kan bergen, die hebben we hier thuis ook en dat werkt echt ideaal, dus daar ben ik heel blij mee! 
En van Pascal heb ik dit leuke, oude bankje gehad alvast voor in ons nieuwe huis. 
Daar hadden we al lang een ideetje mee voor in onze nieuwe hal, dus heeeeel blij mee!!! 

Gisteren kwam er ook nog leuke post voor mijn verjaardag en zelfs een cadeautje van die lieve Colien
'Alvast voor mijn knutsel uitzet' stond er in het verjaardagskaartje.
Dat is toch gewoon geweldig!! Ontzettend bedankt Colien, wat super leuk! 

Nou een heel verhaal, nu nog even kort over het kaartje. 
Een lekker winters kaartje op de blog vandaag, deze gemaakt aan de hand van de sketch. 
Verschillende design papiertjes van Marianne Design gebruikt. 
En het leuk kerkje van By Marleen!
Nog wat bomen ernaast en laagjes sneeuw op de takken. 

En nee het bericht is nog niet klaar, we hebben een leuk nieuwtje. 
Elise heeft ook een blog aangemaakt, zo leuk! 
Als jullie bij haar willen kijken, kun je op deze link klikken (Blog van Elise). 

Lieve groetjes, Merit en Annemarie

26 opmerkingen:

Elly zei

Van harte gefeliciteerd en wens je toch nog een fijne dag. Maar dat zal wel lukken als ik de foto's zo eens zie!
Wow wat een prachtige kado's heb je gehad zeg, lekker verwend, en dat bankje is wel erg gaaf.
Groetjes Elly

Crealientje zei

Gefeliciteerd Merit met je verjaardag!
Ik wens je een hele fijne dag toe.
Je bent goed in de watten gelegd,hele leuke kadootjes.
Dat karretje is interessant:)
Je kaart is ook erg mooi, het kerkje staat op mijn verlanglijstje.Die vind ik zo leuk.
Je sterren achtergrond past perfect.
Geniet vandaag!
Liefs Crealientje.

Sarah zei

Wat leuk met dat kerkje!
Lieve Merit, ik had je bericht van 1 september gemist, maar nu ben ik bij.
Wat een fijn nieuws! En wat werd je al verwend. Dat gaat helemaal goed komen!
Fijne verjaardag vandaag, benieuwd of je al post vanuit België ontvangen hebt... Lieve groetjes x

Creaellenknutselsite zei

Jeeeeh van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wens je een fijne dag ook al is het anders als anders, wat fijn dat je zo verwend bent door de familie met al je mooie spulletjes en wat een schattig bankje heb je gekregen.
De kaart is ook mooi wat een gezellig tafereeltje met da kerkje in het winterlandschap.
Die Elise hè een blog beginnen geweldig ik ben volger geworden en benieuwd wat ze gaat maken maar met 2 van die creativelingen als jullie gaat dat helemaal goed komen.
Groetjes ellen

Creaellenknutselsite zei

ben ik nog even mijn kaart voor jou staat te pronken op mijn blog ik hoop dat je hem hebt gehad
groetjes ellen

Irene zei

Happy B-Day (25??) en wat ben je héérlijk verwend Merit, dat wordt straks óók bij jou lekker Knutsel En en knus binnen komen met dat beeldige bankje in de hal!
Ook al is het niét zoals je had gedacht/gehoopt..een heel fijne dag gewenst!
Mooie kaart met het kerkje!
XxIrene

Freubelmina zei

Zooooo jij hebt gave cadeaus gehad Merit, heerlijk verwend en je begin is gemaakt...geen excuses straks!
Het jaartje is erg mooi,de kerk lijkt wel verlicht zo mooi.
Een fijne verjaardag nogmaals en lieve groetjes xx

Daphne zei

Gefeliciteerd met je verjaardag, maak er maar een gezellige, feestelijke dag van, want dat heb je wel verdiend😁.
Wat ben je goed verwend zeg. De machine, SUPER, de bijbehorende stansjes, echt iets voor jou en het karretje, hoe handig is die!!!!!
Het bankje is prachtig, ik zie het voor me, in jullie nieuwe huis.
De kaart is ook erg leuk, ondanks de sneeuw erop geeft het mij een warm gevoel, zo gezellig tafereeltje vind ik.
Ik ga NU naar het blog van Elise!!

Danielle zei

Het is echt een leuk winters kaartje, heel mooi gedaan! Gefeliciteerd Merit, en toch een heel fijne dag vandaag al komt er minder bezoek. Mijn kaartje is onderweg, deze suffe blogster had haar verjaardagskalender niet een week van tevoren even bekeken..... maar het komt alsnog goed ;-) Wat heb je leuke cadeaus gekregen, mooi verwend ben je! Dat bankje, super leuk! Wat is het leuk om zo samen naar je nieuwe huis toe te leven, geniet van die voorpret!

Je@net zei

Wat een mooie kaart!
En gefeliciteerd met je verjaardag, Merit. Mijn kaartje gaat nog onderweg, het ligt nog in de auto...onderweg naar school kreeg ik een telefoontje dat jongste kleindochter met de veter tussen de trappers klem had gezeten en huilde. Mmmh...Saar die huilt, da's al verdacht! Nadat de foto's gemaakt zijn bleek ze inderdaad haar enkel op twee plaatsen gebroken te hebben. Maar goed, in alle consternatie ben ik je kaart dus vergeten te posten :o(
Komt dus iets later....maar da's beter dan nooit, toch!

Margreet zei

Van harte gefeliciteerd, Merit!
Wat een gave cadeaus heb je gekregen. Een excuus om niet te kunnen knutselen heb je straks echt niet!
Een toffe bank voor in je hal. Dat wordt een leuke binnenkomst.
Ondanks dat het niet echt gevierd mag worden, wens ik je toch een gezellige dag.
xxx Margreet

Anita van Deur zei

Wat een mooie kaart van harte gefeliciteerd Merit en een fijne dag toegewenst. Mooi bankje ontzettend leuk voor de hal en met al die leuke cadeautjes daar weet jij wel raad mee.
Fijne dag xx

Eri zei

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag Merit en een fijne dag toegewenst! Je bent goed verwend met al die leuke knutselspulletjes, het begin is er;-) En wat een tof bankje voor jullie nieuwe huis.
Jullie kaart is prachtig geworden.
Groetjes, Eri

Kaartjes door Elise zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Kaartjes door Elise zei

Merit! Ook via deze weg van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat heb je leuke spulletjes gekregen.. zo komt er genoeg vulling in de kar! & kan je straks ook met een goed gevulde kar op stap. Wat een leuk kaartje hebben jullie weer gemaakt dames. & wat super dat jullie mij ook op je blog gezet hebben, door jullie heb ik al veel leuke reacties en volgers mogen ontvangen. Dank jullie wel!

Colien zei

Hieperdepiep hoera! Proficiat, Merit en hopelijk heb je, ondanks alle strenge maatregelen en het herfstweer toch een leuke dag. Maar dat komt vast goed met al je leuke cadeautjes. Fijn dat ik een bijdrage kon leveren, want als je straks samenwoont willen we natuurlijk ook nog steeds genieten van je toffe creaties ;) Het karretje is inderdaad onmisbaar en het bankje is gaaf!!
grtz Colien
oh, en het kaartje met kerkje is erg geslaagd!!

Ina ( Frysk Famke ) zei

Hallo Dames,

Merit als mede jarige wil ik je eerst feliciteren met je verjaardag.
Is wel anders hè in deze tijd maar is niet anders er komen nog genoeg normale verjaardagen zullen we maar vanuit gaan. Wat heb je prachtige cadeaus gekregen. Kan je straks lekker knutselen op jullie eigen stekkie. Prachtige bank voor de nieuwe hal.

En dan nu jullie kaartje, wat een mooie warme kerstkaart.
Wens je/jullie nog een fijne dag.

Groetnis fan Ina in bliuw sûn

Gina zei

Gefeliciteerd met je verjaardag Merit ! Wat heb je leuke kado's ontvangen! Stilletjesaan je eigen 'knutsel' uitzet uitbouwen :) Mooi bankje ook voor in de hal. Leuke kaart met het kerkje en de op basis van de sketch. Groetjes, Gina

Trudy zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Merit en wat heb je ontzettende leuke kadootjes gekregen.
Jullie kaartje is prachtig!
Fijne avond nog, groetjes Trudy

Nicolette zei

Van harte gefeliciteerd Merit, door onze vakantie is mijn kaart nog onderweg.
Je hebt leuke spullen gehad en kan je karretje al goed vullen zo.
Groetjes Nicolette

Caroline zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Merit!
Maar o o ik ben je verjaardag helemaal vergeten!!!! Ik zat met mijn gedachten van de week heel ergens anders, dat zul je wel begrijpen hoop ik. Wat ben je verwend! Alvast leuke spulletjes voor je nieuwe huis. Leuk hoor! Nou, nog een gezellige avond verder!
Groetjes Caroline

Annerieke zei

Ook via jullie blog van harte gefeliciteerd Merit! Je bent heerlijk verwend met al die leuke hobbyspulletjes. En wat een gaaf oud bankje, je komt zo al helemaal in de mood voor het inrichten van jullie nieuwe huis he.
Mooie winterse kaart hebben jullie gemaakt. Nog een fijne avond!

Rina zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van Merit. Je bent lekker verwend met al die knutsel cadeautjes, hier worden zeker weer hele mooie kaarten mee gemaakt door jullie. Het kaartje wat je ons nu laat zien is ook mooi.
Groetjes Rina

Nelleke zei

van harte gefeliciteerd met je verjaardag. wat leuk om te lezen dat je ene knutseluitzet gekregen hebt. Fijn zo verwend te zijn. Natuurlijk ook even naar het blog van je schoonzusje gegaan en volger geworden.
Deze kaart is weer heel erg leuk geworden, dat vind ik van al jullie kaarten. Groetjes, Nelleke

Diny zei

nogmaals van harte gefeliciteerd Merit.
Je hebt leuke cadeaus gekregen!
Had je een gezellige dag?
Het kaartje is prachtig....mooie kleuren ook.
Groetjes Diny

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart met dit leuke kerkje. Leuk met de bomen erbij gecombineerd. Het papier is erg leuk. Wat heb je leuke hobby spullen gekregen... je gaat straks vast nog wel eens een dag je moeder knutselen... Dan kun je weer malken omruilen... of even mee nemen het gast vast goed komen.. maar het us zeker handig om zelf ook wat spullen te hebben. Groeten Trijntje