donderdag 22 oktober 2020

warm WINTER wishes.....week 43 52Weeks to Christmas.

Goedemorgen lieve blogsters, vandaag is het weer tijd voor de wekelijkse kerstkaart. Dit keer hebben we een slimline kaart gemaakt die werd op 2 tal challenge's gevraagd, en dat is echt leuk om te doen..
Een leuk stuk papier genomen uit het nieuwe winterblok van MD...Frozen Winter, ook twee effen  kleuren gebruikt uit het blok (wat een uitkomst is dat,  nooit meer zoeken naar een bijpassend stukje effen cardstock).
De ijsbeer weer vanonder het ijs gehaald en op de kaart gezet , met wat kleine kerstboompjes en natuurlijk wat ijspegels....winterwonderland vragen ze bij MD, we waren deze keer GastDesigners, we weten eigenlijk niet eens of we weer mee mochten doen (haal ons dan maar gewoon weg hoor).
Maar het thema is zo leuk en we zijn er nog niet met de kerst/winterkaartjes, dus we zullen echt nog wat moeten maken, en niet alleen op donderdag.
Maar het wordt er nu een leuke tijd voor, heerlijk knutselen..
.
Vanmorgen staan de preischotels weer op het programma, ze gaan vanmiddag weer uitgedeeld worden, en dan wordt er vanavond lekker gesmuld...als er nog tijd over is na de boodschappen, worden er ok nog lekkere roomboterkoekjes gebakken, en anders verschuift dat naar het weekend, en ik ga proberen eigengemaakte bolussen te maken, ben benieuwd zal wel een geklieder worden....
Als ze lukken krijgen jullie foto's hoor, en als ze mislukken natuurlijk ook...
De computer is aan het einde van zijn latijn, telkens valt hij plots uit, dus er zal een nieuwe in de bestelling moeten, op mijn telefoon BAK ik er niets van....wat een gepriegel.
dus zijn we even een poosje van het scherm weten jullie ervan, dan krijgen we deze oude trouwe vriend niet meer aangeslingerd...
We hopen weer een heleboel kerst/winterkaartjes te zien vandaag, we proberen tussen het koken en bakken door...en als de computer het doet zeker bij jullie langs te komen.

Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit


Marianne Design - Winter Wnderland.
Mijn Hobby Honk - Slimline kaart.

MD materialen:
PK9172 papier Frozen Winter.
CS1070 kleine tekstjes.
COL1370 ijsbeer.
CR1483 kerstboompjes.

43 opmerkingen:

Elly zei

Mooie kaart hebben jullie weer gemaakt.
Succes met de nieuwe laptop, en dat alles maar snel overgezet kan worden, is wel weer fijn.
En veel plezier met bakken.
Groetjes Elly

Freubelmina zei

Mooi die stoere ijsbeer op jullie prachtige kaart.
Succes met de laptop en de baksels!
Lieve groetjes xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke ijsbeer erop. leuke details erbij
succes met koken en bakken heb ook eens zelf bolussen gemaakt wat een plakwerk maar wel erg lekker
groetjes ellen

Daphne zei

Jullie kaart is erg koud, zo met dat ijs en die kleuren, maar van de rest van het berichtje krijg ik het gewoon warm, klinkt zo gezellig, kokkerellen èn bakken.
Veel plezier en wie weet tot blogs........ niks zo verbreken als een computer die het niet doet, grrr

Jantine zei

Leuk winters kaartje, Merit en Annemarie! Mooi papier en inderdaad super dat die effen bijpassende kleuren er bij zitten.
Succes met de preischotels, klinkt lekker, net als roomboterkoekjes...
Fijne dag,
Groetjes
Jantine

Kaartjes door Elise zei

Deze kaart is zoooo leuk! Echt een plaatje, mooi hoe jullie het papier gecombineerd hebben, prachtige kleur is het. Succes weer vandaag met de stikapparaten.. & al het andere lekkers! Maar dat komt vast goed.

Rosina zei

Heel mooi winters kerstkaartje... leuk zo een slimline modelletje en die leuke ijsbeer staat er maar wat graag op ...
succes met een nieuwe pc en zeker met het bakken van die zoetigheden
Ik ga zo weer pompoensoep maken...Heb nog 7 grote pompoenen liggen..
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Elle-Jeanne zei

Prachtige kerstkaart hebben jullie weer gemaakt.
De ijsbeer is super leuk.
Succes met al je bezigheden vandaag.
Groetjes Elle-jeanne

Eri zei

Oh, wat een leuke winterse kaart in slim line formaat, de ijbeer staat er leuk bij. Veel succes met koken en bakken. Ik moest net de hulptroepen ook al inschakelen voor mijn computer, ik denk dat die zijn beste tijd ook heeft gehad.
Groetjes, Eri

Irene zei

BRRRRRRR zouden we nog eens zo'n ijzige winter krijgen hier???
Wát zullen de mannen weer smullen en hier schijnt de zon dus ik hoop dat jij ook volop kunt luchten whaha!
Ik kan véél op mijn telefoon en tablet maar heb de pc écht nodig voor de foto's op mijn blog...succes met de aankoop én het installeren (je hebt toch wel back ups van álles?).
XxIrene

Caroline zei

Heel leuk kaartje en over het modelletje ga ik me ook eens even buigen.
Succes met de computer, bakken, preischotel maken...... vergeet niet te ademen tussendoor!
Groetjes Caroline

Trudy zei

Prachtig winters kaartje met die lieve ijsbeer! Inderdaad handig die achterkant van dat papier maar mijn donkerblauw was al erg snel op!
Succes met jullie computer!
Groetjes Trudy

Colien zei

Mooie slimline kaart, gaaf in deze tinten!
Succes met de computer, lastig is dat als iets niet goed werkt. Hopelijk lukt het om snel alles weer op orde te krijgen... En veel bak- en kookplezier!
grtz Colien

Suzan zei

Supermooie winterse kaart hebben jullie gemaakt!
Groetjes Suzan

Margreet zei

Wat leuk dat de ijsbeer weer even mag komen kijken. Toffe kaart!
Bloggen op de mobiel vind ik ook niet het handigst.
Succes met koken en bakken. Altijd leuk om het resultaat te zijn (vooral op insta).
xxx Margreet

Marjan zei

Toffe kaart, mooie tinten en erg leuk die ijsbeer! Succes met de laptop en herkenbaar dat niets bakken van bloggen op je mobiel.
En veel plezier natuurlijk met het kokkerellen!

Caroline zei

dit beertje hoort er helemaal bij, heel mooi
groetjes Caroline

Laurespage zei

Prachtig winters kaartje en leuk dat het voor 2 uitdagingen kan gebruikt worden.
Geniet nog van je keuken-bezigheden, ik ben deze morgen ook bezig geweest om eten te maken voor de kinderen en straks nemen we alles mee.
groetjes en hou het gezond.
Laurette

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje en ik wil wel zo`n winter.
Liefs xx

Annerieke zei

Wat een leuke kaart hebben jullie weer gemaakt. Het is best een lange kaart, knap hoe jullie hem 'opgevuld' hebben. Toevallig heb ik er laatst ook een paar gemaakt, ik vind het nog niet zo makkelijk om de hele kaart te vullen. Ik heb nog een pak enveloppen in die maat, kunnen die ook eens gebruikt worden ;-). Heerlijk hoor, bakken en koken. Vanmorgen heb ik brownies gemaakt, warm zijn ze zo lekker. Ik heb ze lactose-en glutenvrij gemaakt, maar het smaakte erg goed. Gelukkig dat er zulke recepten zijn hahaha.
Groetjes, Annerieke

Marijke zei

Zo'n slimline kaart is ook een leuk model! Weer eens wat anders! Leuk gedaan met de ijsbeer en al die mooie boompjes erbij! Het papier erachter is ook mooi! Een echte winterse kaart! Veel succes met jullie kook- en bakkunsten. Zo te horen lijkt het me heerlijk! Groetjes Marijke.

Enny zei

Wauw, een heel mooie slimline kaart, mooi papier en zo leuk met die ijsbeer ! Veel succes met het koken en bakken, en ook met je (eventueel nieuwe) computer! Groetjes, Enny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kaart, mooie achtergrond voor de leuke ijsbeer. Zo te lezen weten jullie je wel te vermaken, klinkt allemaal leuk en lekker.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Wat een GAVE winterkaart....zo leuk gedaan met de ijsbeer met muts!
Groetjes Diny

marian zei

Weer een schitterende kaart van jullie, Succes met de preischotels en het bakgebeuren en de computer.
groetjes van Marian.

Bep zei

Hoi Dames,

Wat een schitterende kaart hebben jullie weer gemaakt met die ijsbeer erop.

groetjes Bep

Nicolette zei

Heel leuk gemaakt.
Jullie hebben het maar druk met bakken en koken, leuk!
Groetjes Nicolette

Rina zei

Wat hebben jullie de ijsbeer weer goed gecombineerd met dat mooie papier.
Groetjes Rina

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat stoere ijskoude kaart met deze ijsbeer dames.

Hopelijk houdt de computer het nog even vol voor jullie. Zelf heb ik recent een chromebook gekocht. Voldoet mij prima.

Goed weekend Ina

Ellen zei

Wat één prachtige kaart is dit en de super schattige ijsbeer doet het heel goed! Ook de kleuren zijn prachtig!
Leuk dat jullie mn blog willen volgen, dankjewel!
Ik krijg jullie blog helaas niet in mn leeslijst geplaatst!
Groetjes Ellen

Made by Nicolette zei

Hele leuke kaart, mooie kleuren. Dat frozen winter papier is super mooi!

Groetjes,
Nicolette

Nancy Soetaert zei

tof zo'n vertikale slimlinekaart! Lekker winters, maar dat mag van mij wel nog wat uitblijven.
Klinkt lekker al je kokerellen!
groetjes
Nancy

Marjolein zei

Leuke kaart! Zo'n slimlinekaart kan inderdaad ook goed verticaal; hij is leuk!
Succes met het bakken en met de laptop! Groeten Marjolein

Gina zei

Hele leuke slimline kaart met de ijsbeer! Tja, computerproblemen daar kan ik van mee spreken ! Groetjes, Gina

!neke zei

Leuk met de beer !
Hoop dat je kookkunsten goed verlopen zijn !
Groeten Ineke

Judith zei

Mooi kaartje geworden met de ijsbeer.
Gezellig dat je mee doet met de "winter wonderland" challenge.
groetjes van Judith
DT Marianne Design Challenge blog

Aniet zei

Superleuke winterse kaart dames, jullie voorbeeldkaart is ook enig,
Leuk dat jullie meedoen met de challenge,
groetjes van Aniet
DT MD Challenge blog

Anita zei

Prachtige kaart Annemarie en Merit maar helaas als gastdesigner mag je niet meedoen met de challenge.
Sorry.
Ik zal hem verwijderen.

Gr. Anita
MDblog

Jaimie zei

Love this so much!!! Your bear is super cute and all the elements in the card are so fun together. Thanks for joining us at Hand Stamped Sentiments

Fiona zei

Such a great card and a great take on our sketch at HSS - thanks for joining us this week.

Creations in paper zei

This card is too cute! I love the polar bear and the background is perfect for it. Thanks for playing with us at Hand Stamped Sentiments.

Robbie

Stampin by Genny zei

Super cute card! I love the colors and the snowy background. Perfect for your polar bear. Thanks for joining us Hand Stamped Sentiments.

Angela zei

Wow wat een beauty weer dames! Prachtige winterkaart!

Hahaha heel herkenbaar dat gepriegel op de telefoon.... lukt mij ook totaal niet! Er gaat nmm niets boven een snelwerkende pc. Heb mijn oudje (10jaar) in mei vervangen door een refurbished exemplaar; bevalt uitstekend!

Gezellig dat jullie weer van de partij zijn bij MHH en heel veel succes!
xxAngela