maandag 24 februari 2020

Wilma jarig vandaag.


Goedemorgen blogsters, allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag Wilma...we hopen dat je kaartje is aangekomen.
We wilden nog wel even gebruik maken van die leuke sneeuwklokjes voordat ze weer in de doos gaan en de voorjaar-spullen op tafel komen.
Dit kaartje hebben we op Pinterest gevonden en eigenlijk gewoon nagemaakt, we vonden het zo leuk gedaan..
Die dappere bloemetjes die zich al zo vroeg laten zien en gewoon door de sneeuw heen groeien...op het ogenblik waaien ze hier bijna de tuin uit...wat een wind hebben we weer gehad het weekend.
En volgens mij krijgen we er nog een hele week mee te maken.
Merit maakt het prima in Oostenrijk, genieten lekker van de sneeuw.
Ik ga vanmorgen weer naar schoonpa en ma  een ochtendje helpen.
Vanmiddag naar de kapper...is met deze wind eigenlijk niet nodig dat haar staat hier aan de kust altijd op STORMstand!!!
En eens even kijken wat we vanvond gaan eten, kan nu kiezen, ben de hele week in mijn eentje....maar of dat nu zo gezellig is...
Maar een drukke week voor de boeg...hopen dat er nog wat van knutselen komt, zal in de avond uurtjes zijn.

Met dit kaartje zijn we uitgekozen als TOP CUP bij Sunday Stamp


 Fijne maandag veel liefs Annemarie en Merit (vanuit Oostenrijk).

21 opmerkingen:

Anita van Deur zei

O, hij is heel mooi de kleuren zijn prachtig.
Fijne dag groetjes, Anita

Marinda zei

Heel mooi kaartje. En heel netjes gemaakt.
Succes deze week, ik kan mij voorstellen dat het ongezellig is. Maar hoop dat het een leuke week wordt voor je, lekker veel knutselen 😉.
Groetjes Marinda

Elle-Jeanne zei

Dat is inderdaad een heel mooi kaartje.
Zo mooi gedaan die sneeuwklokjes.
Gefeliciteerd met je toppertje.
Groetjes Elle-jeanne

Rosina zei

Heel lief kaartje met die mooie sneeuwklokjes Annemarie...ja en die zijn allemaal verregend volgens mij...hier regent het nu ook weer bah bah
Ik wens je een fijne week toe zo helemaal alleen..
groetjes Rosina

Elly zei

Heel mooi kaartje.
Groetjes Elly

Je@net zei

Wat een leuke kaart met die mooie sneeuwklokjes!

Eri zei

Wow, hij is supermooi, heel leuk met het stempelachtergrondje. Gefeliciteerd met jullie uilen topper!
Groetjes, Eri

Freubelmina zei

Jaaaaa ik heb hem net geopend en wat een leukerd is het dames,zo mooi.
Ik vroeg me al af hoe jullie de achtergrond zo mooi gemaakt hadden maar ik lees in de reactie van Eri dat het een achtergrond stempel is, wat mooi en zo perfect passend achter de sneeuwklokjes....Heel erg bedankt, ook mede dankzij jullie voel ik me extra jarig vandaag.
Lieve groetjes xx

marja zei

Supermooi kaartje zeg. Hier hou ik van! Groetjes Marja

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de sneeuwklokjes ze zijn zo leuk om te zien
mooie achtergrond en gefeliciteerd met jullie toppertje
groetjes ellen

Nicolette zei

Mooie kaart voor Wilma, zij is er blij mee zo te lezen.
De sneeuwvlokjes vind ik erg mooi, jammer dat ze maar zo kort bloeien.
Groetjes Nicolette

Stampin with Liz Design zei

Wat een prachtig kaartje hebben jullie voor Wilma gemaakt! Gefeliciteerd met het topkaartje! Groetjes Linda

karin zei

Leuk met die sneeuwklokjes erop !
groetjes,
Karin

Gina zei

Hoe mooi, dit CAS kaartje ! Prachtig met die (verf)strepen achter de bloemen. Merit is wel beter af op haar snowboard ;) Groetjes, Gina

Margreet zei

Supermooie sneeuwklokjeskaart, Annemarie. Hier staan ze ook nog dapper overeind.
Fijn dat je het druk hebt van de week. Heb je niet zoveel tijd om iedereen te missen. Alleen eten is wat minder. Jammer dat je zo ver weg woont, je bent bij ons welkom hoor.
xxx Margreet

Diny zei

Wow.....wat een super GAAF kaartje is dit....heel erg leuk gedaan!
Groetjes en gefeliciteerd met jullie toppertje,
Diny

Caroline zei

Heel leuk kaartje, ook in deze kleuren.
jammer dat je alleen moet eten maar gelukkig duurt het maar een weekje.
Gefeliciteerd met jullie toppertje!
Groetjes Caroline

Nicole Parmentier zei

Wat een lief kaartje met deze sneeuwklokjes! Ik zag ze ook al bij Colien en vind ze zo leuk. Fijn dat Merit goed is aangekomen op haar vakantiebestemming, minder fijn dat je nu in je eentje zit. Eén avondje vind ik altijd wel prima want 'lekker gemakkelijk' maar het moet niet te lang duren.

Trijntje zei

Wat een leuke kaart hebben jullie voor Wilma gemaakt. De sneeuwklokjes zijn zo mooi. . Groeten Trijntje

Rina zei

De sneeuwklokjes komen heel goed tot hun recht met deze achtergrond.
Groetjes Rina

GerJanne zei

Oh ja, die sneeuwklokjes zijn zo leuk. En je hebt er een prachtige achtergrond bij gemaakt! Fijn dat Merit lekker geniet van de sneeuw. Jij sterkte met je drukke week en de eenzaamheid...maar als je het druk hebt is zo weer vrijdag, denk ik!