dinsdag 25 februari 2020

happy Birthday!


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag wat stoere jongens kaartjes voor de voorraad..altijd handig om wat te hebben liggen...want kaarten voor mannen en jongens vind ik altijd moeilijk....
Nu had ik er eentje dacht ander papier en andere kleur dan gelijk nog maar eentje.

Die grote uitgestansde tekst maakt het wel wat makkelijker, vult op zich al goed, daarnaast een ballon, en verder niet veel poespas..
Als het idee maar geboren is dan zijn ze best snel klaar....alleen de tekst plakken met lijm of zelfklevende tape blijft toch nog een dingetje, je gaat zo snel scheef.

Bij Merit gaat het prima, heerlijk ski/board weer, dus wat wil je nog meer....gisterochtend even wat mist maar dat trok gelukkig weer snel weg, en kwam het zonnetje er heerlijk weer bij.



Ik ga vanmiddag bij de oma van Pascal om een bakkie koffie, bijna de hele familie is op vakantie naar Oostenrijk, dus gewapend met een bosje bloemen ga ik even wat vrolijkheid daar brengen.

En vanavond ga ik gezellig bij Elise eten!!

Bij Mijn Hobbyhonk zijn we samen met Margreet random tot de winnaars bekroond met die dino kaartje...


Nu eerst aan de poets.
Fijne dinsdag, veel liefs Annemarie en Merit.(vanuit Oostenrijk).

15 opmerkingen:

Freubelmina zei

Dit zijn zeker mooie jongenskaart,slim bedacht. En ja dat recht plakken is bij mij ook altijd een dingetje maar ach ik zeg altijd maar:het is handwerk hihi. Kijk die stoere Merit eens brrrr ben al blij dat ik gewoon kan lopen ;) Lief dat je naar de oma van Pascal gaat,zal ze blij mee zijn. Lieve groetjes xx

Creaellenknutselsite zei

wat een stoere mannen/jongens kaart ik vind dat ook altijd lastig. mooie kleuren heb je gebruikt.
ik vind recht plakken ook vaak lastig denk je dat je goed zit en nee hoor moet het er weer af. maar het houd je lekker bezig en als het dam lukt ben je weer blij toch?
Nou zo te zien heeft Merit het erg naar haar zin
gezellig dat je even bij de oma van Pascal langsgaat, en veel plezier bij Elise vanavond
groetjes ellen

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke stoere jongenskaarten. Slim om er meteen twee te maken en je tekstjes zitten er mooi recht op hoor. Ik kan er echt niet tegen als er iets scheef zit op mijn kaart waar het niet bedoeld is dus ja, zo een tekstje moet wel goed recht zitten.
Ik plak meestal de onderkant op het randje van mijn lineaal en leg deze dan met behulp van het grit op mijn snijmat recht op mijn kaart, dan aandrukken en voorzichtig de lineaal weghalen.
Veel plezier bij Elise vanavond en misschien tot morgen bij het KKT!

Gina zei

Twee supermooie kaarten ! En wat ene leuke actiefoto's van Merit op haar snowboard ! Groetjes, Gina

Diny zei

Twee prachtige kaartjes Annemarie....en zo te zien vermaakt Merit zich ook wel!
Groetjes Diny

Elle-Jeanne zei

Twee prachtige stoere kaarten .
leuk gedaan .
Het recht plakken is voor vele een ding
Merit amuseert zich ,zo te zien .
Gefeliciteerd met je toppertje.
Groetjes , Elle-Jeanne

Creanita60.blogspot.nl zei

Leuke actie foto van Merit die is heerlijk aan het genieten zo te zien.
Je kaarten zijn leuk geworden.
Groetjes Anita

Marijke zei

Dat zijn mooie mannenkaarten. Ik denk dat de meeste knutselmeisjes er wel moeite mee hebben!Maar ik vind ze prachtig gelukt hoor! En wat leuk dat Merit zo heerlijk kan genieten van het weer en skiboarden. Ziet er mooi uit! Proficiat ook met jullie gewonnen kaartje! Super leuk! groetjes Marijke.

Trudy zei

Stoere jongenskaarten en die foto's vind ik ook erg stoer van Merit!
Ik zou het niet durven eerlijk gezegd op zo'n snowboard!
Groetjes Trudy

Je@net zei

Erg mooie en stoere jongenskaarten hebben jullie gemaakt.
En wat een leuke vakantiefoto´s van Merit. Lief dat je bij Pascals oma op visite gaat. Dat zal zeker gewaardeerd worden!

Margreet zei

Wat een gave jongens-/mannenkaarten, Annemarie. En ja, recht plakken blijft een dingetje.
Leuke foto's van Merit. Krijg dan een beetje heimwee naar de besneeuwde bergen.
Leuk dat je bij Elise mocht eten. Alleen eten lijkt me idd het minst leuke van alleen zijn.
xxx Margreet

Renate zei

Het zijn 2 super store kaarten geworden. Inderdaad, lekker eenvoudig, geenpoespas.
Gefeliciteerd ook met jullie winnende kaartje.

-xies- Renate.

Anita van Deur zei

2 Prachtige kaarten zijn het stoere kleuren gefeliciteerd met je toppertje.
Groetjes, Anita

Elly zei

Het zijn leuke stoere kaartjes.
En gefeliciteerd met jullie topper.
Groetjes Elly

Daphne zei

Dat zeg ik ook altijd, als het idee er is, ben je meestal zo klaar.
Mooie stoere kaarten, je gebruikte goed papier voor een mannenkaart/ jongenskaart.
Wat een gave foto's van Merit.