vrijdag 21 februari 2020

Gast Designer bij Mijn Hobbyhonk.....


Goedemorgen lieve bloggers, 

Wat leuk, we mocht gezellig gast designer zijn bij Mijn Hobbyhonk
Het is deze keer de opdracht om een kaartje uit het jaar 2017 te liften. Dus we zijn in het archief gedoken op onze blog :) 
Op zoek naar een leuke kaart die we konden liften. Uiteindelijk hebben we gekozen voor het onderstaande kaartje. Ik wilde nog een kaart maken voor de verjaardag van het neefje van Pascal.
Dus we dachten deze kaart uit 2017 kunnen we mooi gebruiken om te liften. 
Leuke design papiertjes opgezocht om deze kaart mee te maken. 
De leeuw van Marianne Design gebruikt om het kaartje lekker een beetje stoer te maken. 
Zijn naam en leeftijd verwerkt op de kaart, maakt het altijd wel leuk en persoonlijk! 
Voor zijn verjaardag hebben we een kruiwagen gekocht, nou die viel goed in de smaak bij hem. 
Leuk om dan die oogjes te zien na het uitpakken van zo'n groot cadeau. 

Dit berichtje heb ik van de week al gemaakt, want ik zit nu natuurlijk in de auto onderweg naar Oostenrijk voor een heerlijk weekje wintersport! 
Jullie zullen het deze week met mams moeten doen op de blog, dat komt vast goed! :) 

Ga gezellig een kijkje nemen op de challengeblog van Mijn Hobbyhonk en doe natuurlijk ook gezellig mee met deze leuke uitdaging om een kaartje uit 2017 te liften! 

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

De te liften kaart van 1 maart 2017.

22 opmerkingen:

Elly zei

Een mooie lift kaart! En heb een fijne vakantie.
Groetjes Elly

Je@net zei

Een super leuke lift en geniet van jullie vakantie, Merit!

Freubelmina zei

Wat een leuke gelifte kaart Merit. Een hele fijne vakantie.
Lieve groetjes xx

Anita van Deur zei

Hele leuke kaart Merit, echt een stoere leeuw voor Joël.
geniet van je wintersport vakantie!
Groetjes, Anita

Caroline zei

Leuke kaart hebben jullie gemaakt als gastdesigner.
Trouwens de 'oude' kaart is ook superleuk!
Groetjes Caroline

Jantine zei

Hele leuke kaart Merit en Annemarie, ik had m op het challengeblog van Angela al gezien. De oorspronkelijke kaart is ook een plaatje, trouwens.
En grote cadeaus doen het altijd goed, wij hebben onze oudste kleinzoon vorig jaar (op verzoek van zijn ouders) een sjoelbak gegeven. Hij verzuchtte dat hij nog nooit zo'n groot cadeau had gekregen :-D
Veel plezier in Oostenrijk Merit en Annemarie nogmaals sterkte met de stilte in huis.
Groetjes
Jantine

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi lift kaartje hebben jullie gemaakt als gastdesigner, het oude kaartje is ook leuk
veel plezier in Oostenrijk
groetjes ellen

Eri zei

Jullie hebben een superleuke lift van je eigen kaart gemaakt. Lekker stoer met het leeuwtje voor Joël!
Groetjes, Eri

marja zei

T blijft een leukerd hoor. Ook deze versie is weer heel geslaagd, maar ja dat ben ik nu ook eenmaal van jullie gewend :) Groetjes Marja

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke stoere lift kaart met de leeuw.
Een hele fijne vakantie.
Geniet ervan.
Groetjes Elle-jeanne

Margreet zei

Wat leuk dat je GD mocht zijn (en binnenkort weer....haha).
Het 1e kaartje is leuk, maar de lift ziet er ook heel tof uit.
Fijne vakantie!
xxx Margreet

Laurespage zei

Een heel mooi kaartje en een moderne versie van 2017, een kaartje met hedendaagse kleuren en een hippe versie. Geniet van de vakantie.
Groetjes, laurette

Colien zei

Superleuke challenge en mooie lift, ik ga hem op mijn lijstje zetten en in mijn kaartenarchief duiken!
Merit, fijne vakantie!
grtz Colien

Gina zei

Wat een prachtige verjaardagskaart zowel de nieuwe als die van 2017 ! Groetjes, Gina

GerJanne zei

Heel leuk kaartje heb je gelift. En de lift zelf is ook super! Mijn kaartje ligt al klaar. Ik bedoel het kaartje dat ik wil gaan liften, uit 2011.
Dank jullie wel voor het meedoen aan de challenge van de Egel!

Debby Kuster zei

Leuke stoere kaarten. Vind vooral de eerste erg leuk.....met die schattige leeuw

femke zei

Heey Merit en Annemarie,

het is een supergaaf liftkaartje geworden. Heerlijke kleurtjes bij die stoere leeuw.

groetjes femke

Nicolette zei

Leuk om je eigen kaart te liften.
Ze zijn alle 2 zo leuk.
Groetjes Nicolette

Petra-loves-paper zei

Fantastische uitwerking van de lift, veel plezier in Oostenrijk, groetjes Petra

Daphne zei

Stoer én lief tegelijk.
Goeie reis, maar ondertussen heb ik al gelezen dat jullie veilig zijn aangekomen.😊

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke lift met dit lieve leeuwtje!! Fijne vakantie!!

farmerblog zei

Wat is deze kaart mooi gelift. Ik vind het ook erg leuk om zijn naam en leeftijd te zien, maakt het persoonlijk hè? Dank je wel voor het meedoen van de uitdaging bij de Egel. Groetjes, Nelleke