maandag 3 februari 2020

Gefeliciteerd met jullie huwelijk


Goedemorgen lieve bloggers, 

Vandaag zijn we er weer gezellig met een kaartje voor jullie, deze keer een huwelijks kaart!
In dit jaar zullen we een aantal bruiloften hebben van vrienden van ons, dus we zijn maar eens gestart met het maken van huwelijks kaartjes. 
Afgelopen zaterdag is Pascal mee geweest met een vriend van ons die voor een pak ging kijken. 
Vorig jaar ben ik met zijn vriendin mee geweest toen zij voor haar jurk ging kijken. 
We vonden het allebei erg leuk dat we gevraagd werden om mee te gaan. 
Ook kreeg ik nog de vraag van het aankomende bruidspaar (onze goede vrienden) of ik op de trouwdag mee wil 's morgens om foto's te maken, erg leuk allemaal! 
Deze bruiloft zal in mei gevierd worden en later in het jaar hebben we nog een bruiloft gepland staan.
Dus alvast een paar huwelijks kaartjes gemaakt, zodat we weer een voorraadje hebben met al die aanstaande bruiloften! 
We hebben dit kaartje gemaakt in verschillende blauwtinten, het cardstock is van Stampin Up. 
De onderste hebben we bewerkt met een embossingsfolder met kleine hartjes. 
Een grote ovaal uitgestanst en daarop de bruidstaart geplaatst. Wat kleine lichtblauwe bloemetjes op de taart aangebracht, zodat het er wat feestelijk uitziet. 
Als laatste bovenin nog de tekst 'gefeliciteerd met jullie huwelijk' gestempeld. 

De aankomende dagen en avonden zal er helaas weinig geknutseld worden denk ik.. 
Vanavond moet ik onverwachts werken, volgens mij heb ik nog nooit op maandag avond gewerkt. 
Best een beetje een gek ritme deze week. 
Dinsdag avond heb ik herhalingscursus reanimatie en donderdag avond moet ik ook weer werken. 
Hopelijk kunnen we woensdag avond even vrij maken voor een knutselavondje! 
We (voornamelijk ik) zijn er een beetje uit de afgelopen week. Mams heeft af en toe nog wel alleen aan de knutseltafel gezeten, maar ik had helaas weinig tijd. 
Drukke werkdagen en op mijn vrije dag de hele dag aan school gezeten.. druk druk druk. 
Gelukkig zijn we wel weer een beetje opgeknapt en hopen we deze week weer een beetje meer knutsel-zin te hebben :) 

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

21 opmerkingen:

Margo zei

Wat een mooie en elegante kaart hebben jullie gemaakt ! Dat klinkt inderdaad druk allemaal Merit ! Neem ook op tijd een momentje voor jezelf hoor !
Groetjes
Margo

Elly zei

Het is een mooie kaart! Vind de kleur ook heel mooi.
En klinkt allemaal erg druk..zo ben je blij dat de week weer voorbij is.
Groetjes Elly

Freubelmina zei

Oooo het kaartje is ontzettend mooi geworden. Wat een drukke week voor je meid,je blijft maar doorgaan.....
Lieve groetjes xx

Anita van Deur zei

Heel mooi dit kaartje vooral de kleuren vind ik prachtig. O,oo wat een drukke week die van mij is heerlijk rustig, na alle drukte van de afgelopen weken.
Succes en hopelijk toch een paar momentjes voor je zelf.
Liefs xx

femke zei

Heey Merit en Annemarie,

dat is weer een prachtige kaart geworden. Wat een mooie kleurtjes zo bij elkaar. Vergeet niet om af en toe ook tijd voor je zelf te nemen en hopelijk hebben jullie dan volgende week weer wat meer tijd om te knutselen.

groetjes Femke

Margreet zei

Prachtige trouwkaart, Merit, en wat een leuke dingen in het vooruitzicht.
Dat klinkt wel als erg druk op het werk. Probeer tijd te maken voor ontspanning/hobby.
xxx Margreet

Je@net zei

Ja, de weken vliegen voorbij. Maar wat een leuke kaart is dit geworden!

Elle-Jeanne zei

Leuke elegante huwelijks kaart .
Er staat jullie een mooie tijd te wachten.
Succes met de voorbereidingen.
Groetjes , Elle-jeanne

Stampin with Liz Design zei

Altijd heel erg bijzonder om een huwelijk mee te mogen maken! Het kaartje is prachtig geworden! Veel knutselplezier deze week! Groetjes Linda

Henriët zei

Altijd leuk om huwelijkskaarten te maken. En zeker als ze voor goede vrienden zijn. Mooi deze met de taart en de hartjes.
Soms heb je van die weken dat je het erg druk hebt. Maar af en toe even een momentje voor jezelf plannen is ook belangrijk.
Groetjes van Henriët

Diny zei

Een hele leuke trouuwkaart is dit....mooie kleurtjes hebben jullie gebruikt!
Groetjes Diny

Nicole Parmentier zei

Wat een lieve trouwkaart met al die hartjes en bloemetjes! Ik wordt er helemaal vrolijk van op deze druilerige dag!! Succes met de drukke week.

Ellen zei

Altijd leuk, bruiloften! Deze trouwkaart is echt een beauty. Leuk met al die hartjes en bloemetjes.

Creaellenknutselsite zei

wat een sjieke huwelijks kaart mooie bij elkaar passende kleuren hebben jullie gebruikt zo leuk dat hartjes embossingfolder op de achtergrond
succes met de drukke week
groetjes ellen

Nicolette zei

Heel mooi is jullie kaart. En wat leuk al die bruiloften in het verschiet.
Groetjes Nicolette

Danielle zei

Da's een drukke week Merit, gelukkig ben je weer wat opgeknapt.... Het kaartje is mooi geworden, lief met al die hartjes!

Marjolein zei

Wauw, mooie kaart! Mooie zachte tinten en een hele leuke stempel. Groetjes Marjolein

GerJanne zei

Wat leuk Merit, dat jullie mee zijn gevraagd, ieder afzonderlijk. Het kaartje is mooi en fris, leuk de bruidstaart.
En inderdaad vreemd als je nog nooit op een bepaalde dag hebt gewerkt om te gaan werken, dan houd je misschien wel de hele week het idee dat het en andere dag is! Succes met alles!

Mieke zei

Hele mooie, zachte kaart! Prachtig! ♥

Daphne zei

Wát een lief, stoer maar toch ook romantisch kaartje.
De lieve kleine bloemetjes zijn leuk op de taart.
De kleuren vind ik heel erg mooi.
Druk hè?! Ik zit ook in zo'n drukke flow, bah, niks aan, ik kan dan gewoon de rust niet vinden om te gaan zitten knutselen.
Maar komt wel weer hoor, gewoon rustig adem blijven halen zeg ik altijd. 😉

Gina zei

Oh wat een leuke kaart met die bruidstaart ! Groetjes, Gina