woensdag 26 februari 2020

KKT Pistache en Lila.


Goedemorgen lieve blogsters, daar zijn we weer met een KKT kaartje, Dit was ook weer geen makkelijke, kon geen papier vinden...Merit heeft voordat ze op vakantie ging nog snel wat bij elkaar gelegd...en daar heb ik dit kaartje meegemaakt.
Het lila was het aller aller laatste stukje...(dus dat gaat volgende KKT wat worden...) en pistache hebben  we de middelste cirkel maar een beetje aangehouden....
We gebruiken nooit lila dus dat alleen was al een uitdaging...
Dacht de lieve eenhoorn er maar op die kan goed in deze kleurtjes..en ons buurmeisje werd maandag 5 jaar dus gelijk een goede stok achter de deur.
Wat vellum erbij gebruikt en daar de tekst op gestempeld, en het vellum met twee druppels lijm onder de hartjes vastgezet...
Lastig vastzetten is dat altijd...wat je ook gebruikt je ziet het altijd...(maar zo niet dus).

Foto is gemaakt met een nog gewonde eenhoorn, zag opeens dat er wat aan zijn poot zat, papier lijkt wel een beetje opgelost, zou niet weten hoe het kwam.
Dus weer een nieuwe eenhoorn uitgedraaid en opgeplakt....maar je raad het al kaart was al bij het buurmeisje, toen ik dacht hij moest nog opnieuw op de foto...
Besloten de gewonde eenhoorn maar te plaatsen en niet te gaan vragen of ik de kaart even terug mocht voor een foto.
Gisteren was het gezellig hoor bij de oma van Pascal...heerlijk gekletst.
En bij Elise heb ik 's avonds een hele leuke gezellig avond gehad, en heerlijk gegeten en de knutselspullen zijn  ook nog op tafel gekomen.
De stembanden zijn deze dag weer flink getest!!

Nu zo meteen even bij pa en ma koffie drinken en dan om wat boodschappen...en misschien nog maar eens even voor wat papier kijken (lila)...bij Gunter in Hellevoetsluis.
ja het kaarten maken houd je van de straat...over een maand zal er toch lila op de tafel moeten liggen...en wat voor kleur zal hier bij komen???

Fijne dag ik ga proberen bij jullie allemaal langs te komen.
Veel liefs Annemarie en Merit (vanuit Oostenrijk).



36 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig Annemarie heel leuk de eenhoorn mooie kleurtjes. En het is amper te zien aan het pootje.
Liefs xx

Nancy zei

Hey Annemarie,

Wat een super leuke KKT-kaart maakte je weeral!
En wat heb ik weer veel gemist op jullie blog, er staan weer zo veel mooie kaarten op... Zonde dat ik zo weinig blogtijd over houd... Probeer toch wel af en toe langs te komen...

Geniet nog van jullie vakantie!

Liefs,
Nancy

chantal zei

Wat een leuke kaart. Ook ik betrapte me erop dat ie eigenlijk geen lila gebruik.
Je bent er toch goed uitgekomen, maar benieuwd wat je volgende keer ga doen nu je lila op is.
Liefs Chantal

Freubelmina zei

Nou het is je toch heel goed afgegaan Annemarie, het is weer een echte “AnneMarie&Merit”kaart geworden.
En het is dat je zei dathij iets aan z’n poot had anders hadden we het niet gezien.
Je vermaakt je gelukkig goed zonder Merit, doe ze de groetjes van ons als je haar spreeekt.
Lieve groetjes xx

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

fijn dat Merit wat papier voor je aan de kant gelegd had. Het is weer een prachtige kaart geworden. Ik gebruik lila en pistache ook niet zo snel maar het is zo te zien een prachtige kleurencombinatie. Zelf plak ik achter vellum van die bredere dubbelzijdig plakband en dan zie je het ook bijna niet als je er nog ff overheen wrijft (is dan overal hetzelfde) maar zo vastplakken onder de hartjes werkt ook. Zo komt de lila nog een keertje terug.

groetjes Femke

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kaart met de eenhoorn, zie het nauwelijks hoor dat ie gewond is.
wat een mooi kleuren combinatie is dat lila en pistache
gezellig dag vandaag met je bezoekjes
groetjes ellen

Je@net zei

Wat een lief kaartje is het geworden. Mooi in die zachte kleurtjes!

Stampin with Liz Design zei

Prachtig kaartje geworden ondanks de pittige challenge! Heel leuk de eenhoorn! Groetjes Linda

Marfien zei

Lief kaartje voor een meisje van vijf. Lila is ook mijn probleem voor de volgende keer maar nu ik de achtergrond zie bij de eenhoorn schiet mij iets te binnen . . .

martina's kaartjes zei

hahahaha, moeilijk he ! Dat ondervond ik ook. Het werd in ieder geval een leuk kaartje weer, zoals we dat gewend zijn van jullie =)
Geslaagde combo hebben jullie verwerkt
blij dat je er deze maand (weer) bij bent !
grtjs,martina
x

Irene zei

Niks aan pootje te zien, gewoon leuk!
XxIrene

Nicole Parmentier zei

Wat is hij lief, deze eenhoorn in zachte KKT kleurtjes! Ik dacht dat ik een vlekje op mijn scherm had maar kreeg het er niet afgepoetst toen las ik dat het op jou eenhoorn zat haha. Echt een prachtkaart weer en perfect voor een vijfjarig buurmeisje lijkt me. Succes met de jacht op lila vandaag!

Rosina zei

Weer een beeldig kaartje in deze KKT kleurtjes AnneMarie..een heel schattig paardje erop en zeker ook die tekst op vellum is een leuk detail..
groetjes Rosina

Linda zei

Wauw die is leuk geworden in de KKT kleuren!
Lastig hè? Ik heb nu ook gene lila meer haha.
Ik vind het een super mooie kaart.
Groetjes, LindaT

karin zei

Een prachtig kaartje met die (gewonde ) eenhoorn erop in de KKT kleuren!
groetjes,
Karin

Margreet zei

Ach, dat gewonde pootje. Goed dat je dat al zag voordat je de kaart wegdeed.
Het is een supergaaf kaartje geworden. En ik heb even op de link van die hobbywinkel geklikt, en die is écht goedkoop zeg (zeker als je er langs kunt gaan).
Je komt je dagen goed door, zo te lezen.
xxx Margreet

Marijke zei

Een leuk kaartje en die eenhoorn is een schatje! Mijn kleindochter houdt daar ook zo van dus een meisje van 5 ook zeker! Jaja het is wat als je moet gaan zoeken naar papier! zo vervelend! haha! Groetjes Marijke.

Petra-loves-paper zei

Wat een worsteling was dit kaartje voor jou, maar al met al toch een hele leuke KKT 4, je buurmeisje was er vast heel blij mee! Groetjes Petra

Doris knippenenplakken zei

Wat een mooie kleurencombinatie, prachtige kaartje .
Groetjes doris

Laurespage zei

Het is een heel mooikaartje gewonden enhad niets gemerkt aan het pootje. Het is zeker geslaagd en mooi papier heb je gebruikt.
Groetjes, laurette

Gina zei

Heel mooi met de eenhoorn! Het lila past er perfect bij :) Dus snel naar Gunther voor meer ! Groetjes, Gina

Colien zei

Heel mooi kaartje in deze kleurencombi, leuk voor jullie buurmeisje!
grtz Colien

Trijntje zei

Prachtige kaart met de eenhoorn. Ik zie de beschadiging niet...
Maar soms zie je hetzelf wel op de foto. Ik heb het ook weleens gehad. Gelukkig kon je het nog herstellen.jullie hebben prachtig volgensd de kleuren uitdaging deze kaart gemaakt. Toch zijn er velen die erg van lila houden.. zelf vind ik het ook wel erg leuk. Je bent alweer druk vandaag lees ik wel.... groeten Trijntje

Diny zei

Wat een prachtig kaartje Annemarie....en zo was Merit er toch nog even bij doordat ze papier voor je had klaargelegd.
Wat je zegt van de gewonde eenhoorn had ik met mijn MD kaartje van gisteren.
Ik wilde een foto maken en zag aan de zijkant zwarte inkt die daar niet hoorde te zitten. Wat nu dacht ik.....maar ik heb er een klein stukje afgesneden aan twee kanten en toen was het opgelost.
Stom he dat je dat niet ziet soms!
Groetjes Diny

Jantine zei

Wat een schattig kaartje, Annemarie! Mooi papier en lief, die eenhoorn (ook al is ie wat gewond geraakt.) En wat vervelend nou dat je er op uit moet voor lila papier...wat een straf :-P
Groetjes, ook aan Merit in Oostenrijk.
Jantine

Grietje zei

Wat een schatje! Zo lief en mooi je ziet het er niet aan af dat het je xo veel moeite heeft gekost.

Groetjes Grietje

Sandra zei

Ik vind het een super leuke kaart geworden, heerlijk die kleuren combi!
En nog geslaagd bij Trijnie ?

Groetjesss

Daphne zei

Als je niks gezegd had, had ik het niet gezien, die verwonding😊
Wat een ontzettende leuke kaart.
Echt een kaart waar een Eenhoorn op hoort te staan.

Ik lees jullie berichtjes altijd zo graag.
Het is zó gezellig, net of. ik bij jullie op visite ben, ik ben altijd helemaal bijgepraat.

GerJanne zei

Wat een ontztetnd leuk kaartje met de eenhoorn en de mooie kleuren. Raar dat zijn been leek opgelost...door de lijm? Ben benieuwd of er nog papier gescoord is. Goede smoes trouwens om wat te kopen ;-)

Nancy Soetaert zei

wat een fantastisch leuke kaart voor het KKT. echt het perfecte lila... benieuwd of je lila vond in Hellevoetsluis. In de A-winkel vind je ook wel eens leuke kleurtjes...
zondag nog eens naar A-seal geweest, viel reuze in de smaak bij onze vakantieganger...
groetjes
Nancy

Sarah zei

Een 5 jarige gaat deze kaart zo leuk vinden. Maar deze paarsfan ook! Super lief! X

creatiels zei

Wat een leuke kaart voor een 5jarige, ze zal er blij mee geweest zijn.
Bedankt voor je reactie op mijn blog en groetjes
Els

Elly zei

Oh wat een schattig kaartje.
En ook zo mooi in deze kleurtjes.
Groetjes Elly

Femminde zei

Wat een super eenhoorn kaart!! Doet het altijd goed bij kleine meisjes.
Super om je lijm van het vellum te verstoppen achter een hartje. (ik doe nog wel eens stoere nietjes)
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
de kerstkaart van vandaag is ook weer een topper!!

gerrie zei


Ik vind het weer een prachtige kaart geworden Annemarie,perfecte kleuren,en dan die eenhoorn, zooo mooi.
Groetjes, Gerrie.

Nelleke zei

Mooie kaart , ik zie niet aan de kaart dat het jullie laatste stukje was :-)
Nog een tip om vellum op papier vast te aken: een nietje, kan soms ook heel makkelijk zijn. Jullie kerstkaart is trouwens ook prachtig! Groetjes, Nelleke