vrijdag 14 februari 2020

Valentijn.....


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag laat ik drie kaartjes zien die we vorig jaar voor valentijn hebben gemaakt, en die nog nooit op de blog zijn gekomen.
Papier en plaatjes hadden we gewonnen bij 4Season Challenge Blog....
Dit jaar hebben we niet 1 valentijnkaartje gemaakt, sorry te druk met andere dingen....
en ik weet het dat het leuk is om onverwachte post te krijgen vinden we zelf ook maar het schoot er dit jaar echt bij in....
Dus met deze kaartjes willen we jullie een fijne valentijndag of gewone vrijdag toewensen...

Zelf zijn we niet zo van de Valentijn... nooit gedaan dus niks geen diner of rozen...we eten gewoon boerenkool met worst (misschien dat ik de worst in de vorm van een hart snijdt, maar daar blijft het echt bij).

Always Fun Challenge - Love Valentijn.
Crafty card Makers - Love is all you need.

Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.

25 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattig zijn ze alle 3 fijne Valentijnsdag.
Liefs xx

Suzan zei

Superleuke kaartjes hebben jullie gemaakt met jabbertje!
Ik heb ook niks met valentijn hoor..
Groetjes en een fijn weekend,
Suzan

Elly zei

Het zijn alledrie erg leuke kaartjes.
Ook wij doen niet aan Valentijn hoor.
Groetjes Elly

Je@net zei

Wat een leuke valentijnskaarten zijn dit.
Denk dat ik vandaag wat lekkers met de meisjes ga bakken voor Valentijn!

Margreet zei

Wat een superleuke Valentijnkaartjes.
Wij doen ook niet aan Valentijn. Ik vind het alleen leuk om de gemaakte kaarten te versturen.
Geniet van de worst, al dan niet in hartvorm.
xxx Margreet

Elle-Jeanne zei

Wat een schattige kaartjes.
Alle drie even leuk.
Wij doen ook niet aan Valentijn.
Groetjes Elle-jeanne

Creaellenknutselsite zei

wat een superschattige Valentijns kaartjes
wij doen ook niks met Valentijns dag, maar er een kaartje mee maken voor op je blog is altijd leuk toch
groetjes ellen

Caroline zei

Schattige kaartjes!
Ook jullie kerstkaartje van gisteren is weer zo leuk met de uil!
Groetjes Caroline

Stampin with Liz Design zei

Prachtig zijn ze alle drie! Hier ook geen plannen hoor, maar kaartjes zijn natuurlijk altijd goed! Groetjes Linda

Marijke zei

Het zijn wel drie super leuke kaartjes! Ook leuk om gewoon te geven en niet perse met Valentijn. Wij doen daar ook niet aan!Ik heb zelfs niet eens een kaartje gemaakt! Denk daar niet aan! Een fijne dag ook voor jullie, groetjes Marijke.

Femminde zei

Wat een super leuke kaartjes Annemarie en Merit!! Hier doen we ook niet aan Valentijn. We eten gewoon lekker macaroni.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Scraptastisch zei

Het is er bij mij ook niet van gekomen om nog een leuk kaartje te maken. En van de kadootjes met dit soort dagen ben ik ook niet hoor, dingen moeten een beetje spontaan gaan toch! Het zijn wel hele lieve kaartjes!!! Geniet lekker van de stampot met hartworst....mmmm...heerlijk!!!
xx Gerie

Angelique zei

Drie schattige valentijnskaartjes. Ook hier hebben we vandaag niks aan Valentijn gedaan.
Ik ben helemaal weg van jullie kerstkaart met het uiltje, leuk de rode accentjes.
Gefeliciteerd met het 55-jarig huwelijk van opa en oma, wat een mooie tijd.
lieve groetjes Angelique

Billie A zei

Cute cards and fun images. Thanks for sharing over at Crafty Sentiments.

Nicolette zei

Handig als je wat achter de hand hebt toch?
Leuke kaarten.
Groetjes Nicolette

Freubelmina zei

Ooo deze plaatjes en papier heb ik ook eens gewonnen maar niks mee gemaakt, door jullie ben ik zeker geïnspireerd, ze zijn erg leuk!
Lieve groetjes Xx
Ps misschien nog een foto van de hartjesworst....;)

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

Dat zijn 3 leuke valentijnkaartjes geworden.

Groetjes Femke

Aniet zei

Wat een schattige kaartjes
groetjes van Aniet

Gina zei

Drie heel leuke kaartjes ! Heel mooi ze zo samen te zien ! Wij doen ook niets speciaals op Valentijn, moesten zelfs naar de trimster met de hond en waren pas na 19h00 terug thuis. We hebben lekker 'gezondigd' en zijn frietjes gaan uithalen :) Mijn ventje had me wel dit jaar verrast met bloemen! Groetjes, Gina

Daphne zei

Het zijn ontzettende schattige kaartjes!!
Dat is Jabbertje toch?

Wij doen ook niet aan Valentijn, aten zuurkool stamppot, haha.
De worst lag er "gewoon" bij, dat hartje ervan snijden had ik niet aan gedacht.
Maar voor pubers vind ik het wel erg leuk.
Onze middelste heeft verkering, sinds 8 maanden, hij kocht een roos en een grote beer voor zijn vriendin, zo lief.
En..... Ik maakte voor mijn man en voor de kinderen en kleine kado verpakking, waarin in een chocolade reepje stopte.
Lila, onze hond kreeg 3 tennisballen, waar ze dol op is een die we dagelijks gebruiken om met haar in de tuin te spelen.
Hee, eigenlijk deed ik dus best wel aan Valentijn😍.

Chantal zei

Super leuke kaartjes, lekker vrolijk.
Groetjes, Chantal S

Judith zei

Heel erg mooi geworden.
Groetjes van Judith

Colien zei

Oh, dat pakketje is goed terecht gekomen, mooie kaartjes hebben jullie ermee gemaakt!
grtz Colien

Trijntje zei

Wat een enige valentijnskaarten hebben jullie gemaakt. Super leuke materialen. En mooie kleuren combo's . Groeten Trijntje

Annie H zei

Oh wat een leuk duo in die mooie frisse kleurtjes, heel schattig.
Groetjes, Annie