dinsdag 30 mei 2023

Diny jarig


Goedemorgen lieve blogsters vandaag is Diny jarig van harte Gefeliciteerd!!!
We maakten voor Diny een  leuk theepot huisje waar de lieve heersbeestjes wonen.... alles lekker in het blauw met hout design.... ook de heersbeetjes mochten hun blauwe pakje aan...
Het is een knus huisje geworden....met al heel oud papier " Eline's buitenhuis".
We werden zo vrolijk van dit kaartje, er wordt hier dan ook nooit een kruimel papier wegedaan...alle kleine stukje bewaar ik er in een gripzakje bij..
Alleen het voordeel van de nieuwere paperpads is dat er effen kleurtjes bij zitten, maar de pakjes van de heersbeetjes en de gordijnen  hebben we uit een andere paperpad van MD gehaald!!

Fijne dag vandaag veel liefs Annemarie en Merit.

14 opmerkingen:

Nynke zei

Vrolijke papiertjes! Diny wordt vast blij van zo'n mooie verjaardagskaart! Hier gaat ook geen snipper designpapier weg, maar ik heb nog geen goed opbergsysteem voor alle restjes. Zo'n gripzakje klinkt als een goed plan!
Groetnis Nynke

Anita van Deur zei

Gezellige verjaardagskaart met de leuke 🐞, ook ik gebruik alle stukjes papier zo handig. Fijne dag.

Elly zei

Erg leuk deze kaart voor de jarige Diny.
Groetjes Elly

Margreet zei

Superleuke kaart voor Diny. Wat een enig DP heb je gebruikt.
xxx Margreet

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke theepot en de schattige lieveheersbeestjes leuk idee het raampje erop ga ik onthouden het is een leuk tafereeltje geworden.
Bij mij ook vandaag de theepot maar dan met bijtjes
groetjes ellen

Eri zei

Wow, prachtige kaart! Leuk idee om van de theepot een huisje voor de bijtjes te maken!
Groetjes, Eri

Daphne zei

Wat lief nou weer.
Schattig kaartje, net een sprookje.
Wat een goed idee om zo de restjes papier te bewaren. Ik heb doosjes, maar daarin zitten soms zoveel "restjes" dat ik door de bomen het bos niet meer zie haha.

Caroline zei

Heel leuk kaartje voor Diny! En ik bewaar ook alle kleine stukjes hoor haha.
Groetjes Caroline

Angélique zei

Een heel leuke, gezellige kaart, mooi papier.

Elle-Jeanne zei

Leuke verjaardagskaart voor Diny.
Ziet er gezellig uit.
Groetjes Elle-Jeanne

GerJanne zei

Wat handig is dat als die restjes. Het is een super leuk kaartje geworden. Gezellig is het juiste woord!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gezellige feestelijke kaart heb je voor Diny gemaakt. Alles is weer mooi op elkaar afgestemd.
Lieve groetjes Miranda

Rina zei

Heel mooi kaartje voor Diny, dit gaat ze zeker mooi vinden. Alles is ook zo goed gecombineerd.
Groetjes Rina

Sandra zei

Zo schattig !

Groetjes Sandra