donderdag 1 juni 2023

52Weeks To Christmas week 22 reminder kerstshoppen/kerstinkopen

 


Goedemorgen lieve blogsters, weer tijd voor een kerstkaart en deze week de reminder Kerstshoppen/kerstinkopen...
Deze keer is muis met dikke sjaal opstap in de auto ze heeft de nodige kerst inkopen gedaan heel veel kadootjes, tasje vol met prulletjes ingeslagen, en een kerstboom uitgezocht, die boven op de auto gebonden, zodat alles tegelijk mee naar huis kan.
Alles op een groot label geplakt
Kijk die muis is bijna klaar voor de kerst...we zijn benieuwd wat jullie hebben gemaakt komen snel een kijkje nemen.

Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.

25 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Ze heeft veel ingekocht mevr. muis mooie kaart is het fijne dag.

Sandra zei

O wat een leukerd !

Groetjes Sandra

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje de muis is erg slim hoor om van te voren zijn cadeautjes te halen die heeft geen stress met de kerst
groetjes ellen

Margreet zei

Ik heb m'n wagen volgeladen met...... Dit is het 1e dat ik me opkomt toen ik deze gave kaart zag.
xxx Margreet

Elly zei

Hele leuke tag.
Groetjes Elly

Caroline Cards zei

Een mooi label met het leuke autootje!
Groetjes, Caroline

Kaartenkraam zei

Superleuke kaart en overduidelijk van jullie hand, jullie stijl is inmiddels goed herkenbaar!

groetjes van Ank

De Hobbykamer van Petra zei

Wat een superleuke inspiratiekaart voor deze challenge. Je ziet dat muis er echt zin in heeft.

Epie zei

Mooie voorbeeldkaart en het muisje is druk aan t shoppen gegaan
Wens je een fijne dag met groetjes Epie

Eri zei

Superleuk! Mevr. Muis heeft haar autootje goed volgeladen met al die cadeaus, zelfs de kerstboom ontbreekt niet!
Groetjes, Eri

Trudy zei

Weer een super leuke kaart met mevrouw Muis in de auto!
En wat een origineel kaartje hebben jullie voor Diny gemaakt!
Leuk bedacht die theepot met een raam en een deur!
Groetjes Trudy

marian zei

Een prachtige kerstkaart met een auto volgeladen met kerstinkopen.
Groetjes van Marian.

Trijntje zei

Prachtige kaart met de auto afgeladen vol met pakjes . Groeten Trijntje

Diny zei

Wat een gave kaart hebben jullie gemaakt!
En bedankt voor jullie mooie verjaardagskaart....hij staat hier te pronken hoor!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Oh wat een enige kaart is het met de auto en de muis! Zijn bestemming is vast heel ver, dat hij nu al onderweg is...

Nicolette zei

Zo leuk gemaakt.
Groetjes Nicolette

Yvonne zei

Mevr Muis heeft gezellig gewinkeld zie ik, wat ziet haar autootje er goed gevuld uit.
Leuk hoor, voor haar kan de kerst beginnen.

Liefs,
Yvonne.

Henriët zei

Super leuk label met de muis die terug komt van zijn shop-tripje.
Groetjes van Henriët

Nancy Soetaert zei

leuke kaart, muis past nog net in de wagen met al die kadootjes!
Fijne avond
Nancy

Rina zei

Prachtig kaartje met die muis in de auto.
Het is mij helaas niet gelukt om een kaart te maken met deze leuke opdracht.
Groetjes Rina

Angélique zei

Zo leuk, die muis in de auto met alle inkopen, heel leuk gedaan.

Nancy zei

Hey Annemarie,
Ik wou gisteren al reageren maar toen was mijn middagpauze ineens op! Dankjewel voor jouw lieve reactie op mijn blog gisteren. Wat laat het hier toch weer een geweldige kaart/label zien! Super leuk gemaakt!! Ok, je had wel even het voordeel van de opdracht, hé! ;o)
Liefs,
Nancy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, ik dacht meteen aan dat liedje :"ik heb mijn wagen volgeladen..." Mevrouw Muis is zo goed geslaagd dat ze er zelf haast niet meer bij past. Een heel mooi, gezellig kerstlabel dames.
Lieve groetjes Miranda

Karien zei

Wat een leuke kaart!
Groetjes Karien

Daphne zei

Wat ontzettend leuk is dit!!
Ik vind het zo leuk dat de auto aan beide kanten "van het label afloopt".
Leuke challenge vond ik het.