woensdag 24 mei 2023

Nieuwe Woning....


Goedemorgen lieve blogsters daar zijn we dan weer eindelijk, met een kaartje.
Deze kaart is voor een dame  (83) geloof ik, die naast mijn ouders komt wonen in het seniorengebouw bij ons in Goedereede.
Een keurig modern dametje met een heel klassieke smaak , bedacht me opeens dat ik daar het kopje met een boeketje bloemen voor zou maken, dat vind ik echt bij haar passen.
De stempel set van SU er bij gehaald en het kopje en de takjes met zwart gestempeld en uitgeknipt, daarna wat bloemen in dezelfde tint en wat blaadjes uitgeknipt en daar een boeketje mee geschikt in het kopje.
Op de achtergrond met zwarte inkt nog wat stippen gestempeld en een heel smal reepje designpapier, anders vond ik het net te saai.
Onder het geheel "Nieuwe Woning" gestempeld .

We moeten ons eerst verontschuldigen, want het bloggen en reageren ligt op een wat lager pitje....jullie snappen al waar we zitten DE TUIN!! die roept ons hard, het nodige snoeiwerk (en dat hebben we een heleboel) zijn we aan begonnen, wij oudjes moeten dit ook in etappes doen...

En Pascal en Merit zijn ook druk bezig in hun tuin die wordt nu aangelegd met de mooiste planten!!
En ja als je hovenier bent dan doe je dat allemaal zelf natuurlijk...en dat kan hij ze zijn samen heerlijk bezig  (zodat Merit soms bijna haar werk vergeet, als ze zo leuk buiten bezig zijn)...
Want ja al die dagen die wij vrij hebben gaat de zorg gewoon door natuurlijk!!
Morgen komen we weer met een kerstkaart, ja daar gaan we ook gewoon mee door natuurlijk, was van plan wat vooruit werk te doen maar dat schiet er ook al weer bij in.

In de winter maanden is het iedere dag wel even bloggen ergens, maar in de zomermaanden vergeten we het gewoon...sorry.

Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.

 

10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig boeketje is het geworden , leuk zo in een kopje en een mooie kleuren combinatie. Geniet van de tuin en de werkzaamheden. Fijne dag.

Elly zei

Een hele mooie kaart hebben jullie gemaakt.
En begrijpelijk hoor, lekker buiten vertoeven, ik merk dat ik ook meer buiten te vinden ben en dan avonds geen zin meer om boven te zitten zeker niet als het zonnetje schijnt, onder onze afdak is het gewoon fijn vertoeven.
Groetjes Elly

Ela zei

Heel mooi kaartje! En ik ken het hoor, de tuin roept en sowieso ben ik ook veel buiten (op de fiets) als de zon schijnt! Het freubelen staat dan op een lager pitje, komt wel weer. Groetjes Ela

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de bos bloemen in het kopje leuke kleurtjes en details
veel plezier in de tuin
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Leuke kaart voor de nieuwe bewoners.
Mooie kleurtjes.
Groetjes Elle-Jeanne

Caroline zei

Superleuk kaartje voor deze mevrouw.
En groot gelijk hoor. Gewoon lekker genieten.
Groetjes Caroline

Diny zei

Ook hier is het zo dat we veel buiten zijn in de tuin bezig.....op de fiets of een mooie wandeling....we genieten van het buiten zijn....dus voel je niet schuldig hoor....we begrijpen het helemaal!
Je kaart is prachtig Annemarie....die gaat wel in de smaak vellen!
Groetjes en geniet van het buiten zijn,
Diny

Margreet zei

Wat een lief gebaar om die dame een verhuiskaart te sturen. Hij is prachtig!
xxx Margreet

!neke zei

Heel mooi je kaart !!!
En geniet van het tuinieren !!!
In ieder geval mooi weer !!!
Groeten Ineke

Daphne zei

Haha, we zijn allemaal hetzelfde, bij mij gaat het bloggen ook altijd wat minder in de zomer maanden.
Wat een leuk idee en wat een prachtige kaart, dit kopje met bloemen.
Het is helemaal leuk voor een dame van die leeftijd.
Wat spannend dat zij nog gaat verhuizen.