dinsdag 2 mei 2023

Een bedankje voor de lekker eitjes

 


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag een echt voorjaars kaartje.
Al mijn wat ouder stansjes te voorschijn gehaald de kip de kuikens, kruiwagen , kleine lammetjes...
Daar een slimline kaart mee gemaakt voor de buurkinderen van mijn schoonpa.
Die hebben twee lammetjes om te voeden met de fles omdat moeder er 4 had en ze niet allemaal konden drinken.
En ze hebben ook twee prachtige kippen die scharrelen lekker daar rond. 
Afgelopen zaterdag keken we even bij de kinderen die stonden van alles te vertellen, natuurlijk moest ik even een kip vasthouden en de lammetjes aaien, alles wordt daar heel mak, kids en dieren scharrelen lekker door elkaar.
Ik vroeg aan de oudste (6) nu leggen ze vast af en toe een ei....ojaaaa zei hij iedere dag.
Daarna liep hij even weg en kwam terug (zo lief) met een zakje met twee verse eitjes erin, voor Arie en mij...smiddags hebben we ze gelijk op het brood gegeten, ik had er een foto van gemaakt dat we aan het smullen waren en naar hun moeder gestuurd.
Toe dacht ik ik maak de tuin een beetje na van hun als bedankje.
Kreeg ik gisternmorgen een spraakbericht van de kids (moest wel 4 keer luisteren alles door elkaar (6 en 4).
Maar zo leuk, een foto erbij van de kaart...en het aller leukste een uitnodiging om op kraamvisite te komen als de kuikentjes uit het ei kwamen... misschien volgende week.
Nou die kaart kwam dus goed aan, leuk om het daar voor te doen.

Verder niet veel nieuws hier, weinig tijd voor kaarten heeeeel veel tuin werk maar dat is nu weer zo leuk om te doen.
Zometeen naar Merit om te knutselen, hopen dat we wat kunnen maken want vorige week hebben we helemaal NIKS gemaakt alles ging regelrecht naar het oud papier we konden er helemaal niks meer van.
Dus hopen dat vandaag weer wat gemaakt kan worden.

Fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.

14 opmerkingen:

Rina zei

Heel lief kaartje en wat leuk dat de buurkinderen zo enthousiast zijn met hun dieren.
Groetjes Rina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige tafereeltje erop leuk als kinderen zo enthousiast zijn met hun dieren lief dat je 2 eitjes kreeg
gezellige middag
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Wat een leuk verhaal bij je prachtige kaart!! Ohh verse eitjes die zijn het lekkerst. Veel knutsel plezier en gaat alles van een leien dakje vandaag. Lieve groet.

Eri zei

Een prachtig tafereeltje! Wat leuk dat de kinderen zo enthousiast gereageerd hebben! Daar doe je het voor! Fijne (knutsel)dag!
Groetjes, Eri

Scraptastisch zei

Wat een mooi verhaal met een happy end ☺ het prachtige kaartje past helemaal en is vol enthousiasme ontvangen!
xx Gerie

!neke zei

Leuke blogpost !
En de kaart is gaaf !
Groeten Ineke

Hobby Hoogland zei

Wat een leuk tafereeltje , veel op te zien en alles staat erop.
Kan me voorstellen dat ze deze prachtig vonden.
Nu maar afwachten wanneer je op kraam visite mag.
Wel heel grappig en leuk.
groetjes Marjan.

Angélique zei

Een geweldige kaart, vooral met het achtergrondverhaal erbij, superleuk!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ach wat leuk zo die interactie over en weer Annemarie. Het is een prachtige kaart geworden waar veel leuks op te zien is. Ik ben nu ook meer buiten, we hebben al zo lang op het zonnetje gewacht. Profiteren van elke mooie dag hihi. Ben benieuwd of het knutselen nu wel gelukt is...
Lieve groetjes Miranda

Karien zei

Wat een leuk verhaal en verse eitjes zijn erg lekker,superleuk kaartje gemaakt
Groetjes Karien

GerJanne zei

Superleuk!! En dat verhaal erbij, dan begrijp je helemaal dat die kaart geweldig in de smaak viel. Leuk dat jullie op kraambezoek mogen komen!

Elly zei

Wat een mooie kaart, en geweldig en zo lief van die kids ook.
Groetjes Elly

casa crea d' emilia zei

Wat een mooie kaart, en wat een lief gebaar van de kinderen. Echt te lief gewoon.
Fijne dag.

lieve groetjes,
Emily

Daphne zei

Wat een leuk bericht is dit.
Ik zie het voor me, wat een leuk gezin.
Heerlijk voor de Kids om daar op te groeien!!
Je kaartje is zo lief, echt over nagedacht en heel leuk gemaakt.
En gaan hoor, als de kuikens er zijn, dat blijft zo leuk, jong spul, misschien mag je er wel 1 even vast houden.
Geen instiratie, bloed irritant, maar gelukkig weten we allemaal dat het vaak vanzelf weer terug komt.