maandag 29 mei 2023

Voorjaar .....

Goedemorgen lieve blogsters, dit kaartje stond al even in de wacht en is naar iemand gestuurd die wel even een vrolijk kaartje kon gebruiken...Het idee heb ik ergens van pinterest geloof ik want mijn ideetjes zijn op op het ogenblik.
Deze leukerd zag ik voorbij komen denk ga gewoon ook zoiets maken....nee de inspiratie is hier ver te zoeken...
Vandaag nog heerlijk genieten van de vrije dag...wij zijn lekker wandelen en tuinieren...
En Merit heeft al het hele weekend dienst ook vandaag dus die merkt niets van de vrije extra dag.

Lieve groetjes Annemarie en Merit.

Liefs Annemarie en Merit

 

17 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattige kaartje.... zo gaat dat soms dan komt er geen inspiratie naar boven, en dan is het lang leven Pinterest daar is niets mis mee. Fijne dag.

Sarah zei

Leuk kaartje. Grappig de 🐞en de🐄 samen in het gras, onbezorgd genieten 😉

Nicolette zei

Heel leuk gemaakt.
Fijne dag.
Groetjes Nicolette

Elle-Jeanne zei

Super leuke kaart .
Leuk idee
Groetjes Elle-Jeanne

GerJanne zei

Oh wat is deze ontzettend leuk! Ideeën opdoen is toch prima! Dat vind ik altijd, hoor. Als je het maar vermeld.. Hij is echt zo vrolijk, daar komt een glimlach van op het gezicht van de ontvanger.

karin zei

Wat een leuk en vrolijk kaartje, schitterend gemaakt.
Zelf hou ik niet van die extra vrije dagen, je wilt wat doen en toch niet teveel, en morgen ligt er weer een berg werk te wachten 😏
Geniet van je dag.
Groetjes,
Karin

Elly zei

Een mooie kaart..ja die dip hebben we allemaal geen inspiratie hebben, maar als ik ga rondneuzen dan loop ik helemaal vast.
Groetjes Elly

Angélique zei

Een heel leuke kaart, vrolijk.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het gezellige tafereeltje fijn is dat hè als je inspiratie op kan doen op pinterest
geniet van jullie vrije dag
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Superleuke kaart hoor en dat hij gelift is is toch geen enkel probleem.

groetjes van Ank

Trijntje zei

Wat een superleuke kaart met de koe . Mooi tafereeltje van gemaakt. Groeten Trijntje

dutchess zei

Love it this makes me smile xxxx

Diny zei

Heel mooi kaartje Annemarie....en soms is Pinterest wel handig toch?
Groetjes Diny

Trudy zei

Leuk en grappig kaartje en wat is jullie kerstkaart hieronder super super leuk!
Groetjes Trudy

Caroline zei

Heel vrolijk kaartje!
Groetjes Caroline

Femminde zei

Wat een gave kaart!! Slim om er eentje na te maken als je geen inspiratie hebt.
Misschien wel een knutseldagje als Merit zoveel gewerkt heeft??
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Epie zei

Tjee wat n leuke zie ik voorbij flitsen , super
Groetjes Epie