dinsdag 11 april 2023

Van Harte Beterschap.....

                                                                               

Goedemorgen lieve blogster, zo het eerste lange weekend zit er weer al op...hebben heerlijk paasdagen gehad , lekker buiten gerommeld in de tuin en ons buitenverblijf (haha) wij noemen het altijd onze hut!! maar iedereen vind dat raar klinken of we een oud vervallen hutje hebben, maar ik vind het knus en gezellig staan , we doen graag een bakkie in onze hut, zo ook dit weekend. Lekker alles weer schoongemaakt na de winter zodat we weer lekker fris gebruik er van kunnen maken. Want ja het seizoen van buiten bakkies drinken komt er weer aan. Heerlijk gewandeld door de duinen en .....
Maandag lekker met zijn zessen aan de pittige kipkluifjes gezeten, mooie afsluiter van een heerlijk weekend.
Deze twee lieverds heb ik vorige week nog gemaakt, met mijn nieuwe spulletjes, de dames beer past goed in haar zusterjurkje, wilde dus ook een heren beer...maar die barst bijna uit zijn jasje.... ik moet telkens aan onze oude buurman denken waar we vroeger naast woonden , die was ook groot en breed.
Eigenlijk wil ik ze gelijk versturen, maar hopelijk blijven ze nog poosje hier want zieke kids is niets..

Allemaal een fijne dinsdag, liefs Annemarie en Merit.

13 opmerkingen:

Freubelmina zei

Wat een mooie kaarten met deze leukerds erop.
Dat jullie maar veel van jullie hut kunnen genieten xx

Elly zei

Hele mooie kaarten hebben jullie gemaakt.
Klinkt zeker wel gezellig wat je zegt, ga er zelf een inbeelding bijmaken van jullie hut
Groetjes Elly

Nancy Soetaert zei

Prachtige beterschapskaartjes!
Groetjes
Nancy

Angélique zei

Oh, wat een leukerds! Zo leuk gemaakt!
Ik ben wel benieuwd hoe je twee foto's naast elkaar hebt gekregen.

Daphne zei

Ik denk dat jullie hetzelfde gedaan hebben als wat heel Nederland heeft gedaan, in de tuin!!
Fijn hè, als die klus ook weer gedaan is.
2 Lieve kaartje, je kan ze ook best versturen naar volwassenen hoor, vind ik dan hè.
Nu weer lekker terug naar het ritme van de dag..... en niet vergeten dat het al dinsdag is, hihi, dat heb ik dus steeds.

Daphne zei

Ik denk dat jullie hetzelfde gedaan hebben als wat heel Nederland heeft gedaan, in de tuin!!
Fijn hè, als die klus ook weer gedaan is.
2 Lieve kaartje, je kan ze ook best versturen naar volwassenen hoor, vind ik dan hè.
Nu weer lekker terug naar het ritme van de dag..... en niet vergeten dat het al dinsdag is, hihi, dat heb ik dus steeds.

Caroline zei

Ze zijn heel leuk en ik hoop ook dat je ze nog lang mag bewaren. Ook naar volwassen zijn ze leuk hoor!
Groetjes Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi beterschapskaartjes met de zuster en de dokter, als zij aan je bed komen knap vast snel op
groetjes ellen

Diny zei

Klinkt allemaal heel herkenbaar en gezellig hoor!
En de kaartjes zijn echt heel gaaf geworden.
Groetjes Diny

Scraptastisch zei

Dat was een heerlijk paasweekend hè, ik heb gewerkt maar fijne dagen gehad zowel thuis als op het werk. Heerlijk zo vertoeven in de tuin en in de "hut", hihi
Deze spulletjes zijn ook weer super leuk voor beterschap/sterkte kaartjes we kunnen de knip wel open houden, zoveel moois weer te koop! Ik vind je kaartjes beeldig Annemarie!
xx Gerie

Margreet zei

Wat een heerlijkheid om zo in je hut te kunnen genieten hè?
Dames beer doet het goed als zuster en ik vind het helemaal te gek dat dokter beer bijna uit zijn jasje barst.
xxx Margreet

bolletjelucky.blogspot.com zei

Fijn dat jullie zo genoten hebben en hopelijk volgen er nog vele zonnige dagen om van te genieten. Die beterschapskaarten zijn erg leuk geworden met al die toepasselijke dokterspulletjes.
Lieve groetjes Miranda

Nancy zei

Hey Annemarie,
Wat zijn dit geweldige beterschapskaartjes!!
Ik moet er ook nog een aantal maken, je brengt me op ideeën!!
Ook de paraplubeer hieronder is super leuk gevonden, mooie kleurencombinatie ook!
Liefs,
Nancy