donderdag 20 april 2023

52Weeks To Christmas Week 16

Goedemorgen lieve bloggers, 

We zijn weer een weekje verder, dus dat betekend een kerstkaartje op de blog vandaag op deze donderdag. We hebben een gezellig winters kaartje voor op de blog, gemaakt met design papier uit een paperpad van de Action. Een grote cirkel waar de lieve ijsbeer met zijn kleine ijsbeertjes midden in de nacht in de sneeuw staan. Bovenaan nog wat ijspegels om het tafereeltje nog wat extra winters te maken. Onderop een klein kaartje met daarop de tekst 'Hallo winter!' gestempeld. We zijn weer benieuwd naar jullie kerst/winter creaties, doe vandaag weer gezellig mee op de blog van 52 weeks to christmas met een wekelijks kerstkaartje! We hopen weer bij jullie langs te komen. 

Afgelopen dinsdag een heerlijk knutseldagje gehad samen. Eerst wat kerstkaartjes afgemaakt en daarna nog wat voorjaars/zomers kaartjes gemaakt voor verjaardagen van bloggers! Het was weer een productief dagje, altijd leuk! Woensdag ochtend zijn we nog even naar de knutsel winkel in Hellevoetsluis geweest, helaas moeten ze gaan sluiten.. dus dat is erg jammer want dat was lekker in de buurt voor ons. Gisteren zijn we nog even een rondje gaan doen, voor het niet meer kan. We hebben nog wat leuke spulletjes gekocht! 

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

25 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuke kerstkaart met de ijsberen familie, o wat jammer van de hobbywinkel, bij ons is ook alles weg zo jammer. Zoveel winkels zie ik sluiten in de stad :(
fijne dag liefs Anita

GerJanne zei

Dat is echt jammer voor jullie! Snuffelen is toch altijd leuker dan online bestellen, he?
Jullie kaart is weer heel mooi!

Elly zei

Hele leuke kaart met deze ijsberen. Wat spijtig weer een hobbywinkel dicht, niets is zo fijner om naar een winkel te kunnen gaan in de buurt.
Groetjes Elly

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaart hebben jullie gemaakt.
Gezellig samen knutselen.
Fijn een hobby winkel in de buurt , jammer dat die gaat sluiten.
Groetjes Elle-Jeanne

Rina zei

Heel lief kaartje met die ijsberen en het roze DP past er goed bij.
Groetjes Rina

Jantine zei

Heel leuke kaart met de lieve ijsberen en fijn zo'n gezamenlijk knutseldagje weer eens! Wat jammer dat die hobbywinkel ook al gaat sluiten, ik vind rondneuzen altijd zo leuk, maar het kan steeds minder.
Fijne dag,
Jantine

Caroline Cards zei

Een leuke kaart met mooi papier en de lieve ijsberen!
Jammer dat de hobbywinkel gaat sluiten.
Groetjes, Caroline

Yvonne zei

Wat een schattige kerstkaart hebben jullie weer gemaakt.
Zo lief mama ijsbeer met haar kleintjes.
Jammer dat de hobbywinkel dicht gaat. Ik ken de winkel, wij zijn er vorig jaar geweest tijdens onze vakantie in Rockanje.
Hier in Breda zit helaas ook niets meer, behalve de dure Pipoos die geen MD meer verkoopt.

Eri zei

Een prachtige winterse kaart met de berenfamilie! Wat jammer dat de "live" winkel gaat sluiten. Niets leuker dan heerlijk rond te neuzen. Jammer genoeg moet ik het altijd online bestellen, omdat er hier niets is.
Fijn dat jullie weer heerlijk samen konden knutselen.
Groetjes, Eri

Irene zei

Gaaf gebruik van dat mooie blok en de berenfamilie zó lief! Oh wat jammer dat de winkel verdwijnt, hier is helemaal niks en beurzen trekt deze dame op leeftijd niet meer dus muv de Action is er voor mij al jaren niks meer te snuffelen, zó jammer!
XxIrene

Marjan zei

Wat een superkaart weer met die leuke beren, de kleurkeus is ook weer top!
Zo jammer als een winkel waar je graag komt gaat sluiten, hier in Zoetermeer zit niks en het dichtstbijzijnde is meer dan een half uur rijden, dus ik koop voornamelijk online.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp en het schattige tafereeltjes
gezellig zo samen aan de knutsel
altijd jammer als er weer een winkel sluit, hier in de stad zit ook bijna geen hobbywinkel meer, de dichtstbijzijnde is voor 3 kwartier met de bus

groetjes ellen

!neke zei

Hoe leuk met die ijsberen !!!!!!
Groeten Ineke

Diny zei

Prachtige kaart met de leuke ijsberenfamilie!
de kleuren zijn heel mooi samen.
Wat fijn dat jullie weer gezellig samen aan de knutsel waren!
En zeker jammer dat zo'n leuke winkel gaat sluiten....ben benieuwd wat jullie nog op de kop getikt hebben....haha!
Groetjes Diny

Nicolette zei

Heel erg leuk gemaakt. En wat jammer dat de hobbywinkel gaat sluiten.
Groetjes Nicolette

Ans Gilbert zei

Mooie kerstkaart met de ijsberenfamilie en het leuk papier, zo jammer als er weer een hobbywinkel gaat sluiten, bij ons ook alleen maar de Action..
Groetjes,
Ansx

lenywim35 zei

Heerlijk om zo samen te knutselen. Soms leess ik wel jullie blog maar krijg ik geen reactie weg. Heb al een paar keer mensen bedankt voor de mooie kaart maar als ik het dan terugzoek, zie ik niets. Dat is naar, maar las het ook bij anderen. Kaarten om te laten zien heb ik toch niet meer maar ik hoor vaal, dst mensen het toch leuk vonden om iets van ons tehoren. Ons leventje gaat vrolijk door. En daar laat ik dan maar over horen. We proberen te blijven genieten, maaar . Nog bedankt voor jullie mooie verjaardags kaart. Ze staan nog steeds te pronken.
Het allerbeste en groetjes in Goedereede. Wij blijven in Delft voortaan. Jammer maar realistisch. wwim en leny heeemskerk

Margreet zei

Wat een leuk tafereeltje met de ijsberen. Mooi DP.
Jammer voor jullie dat de winkel in Hellevoetsluis gaat sluiten.
xxx Margreet

De Hobbykamer van Petra zei

Leuke kaart en mooie kleuren.
Hier in de regio is 1 winkel die enorm hoge prijzen hanteert. Ik bestel om die reden graag online bij diverse winkels.

marian zei

Een prachtige winterse kaart met de ijsberen. Jammer voor jullie dat de favoriete hobbywinkel sluit . De hobbywinkel waar ik altijd bestelde in Friesland gaat ook al sluiten. Jammer hoor.
Groetjes van Marian.

Trijntje zei

Jullie hebben een leuke kerstkaart met de beren gemaakt. Ik doe er vorige week met mijn moeder mee aan de slag. Maar ik kon ze niet zo gauw vinden... heb ze ergens weggemoffeld. Heb ze nog niet gebruikt. Wij zijn eerst met een andere mal aan de gegaan. Jullie hebben een mooie kaart gemaakt. Fijn dat jullie zo'n productieve dag hadden
Hobbywinkels worden helaas steeds schaarser .. helaas... Ik mag ook graag snuffelen. Maar bestel tegenwoordig veel online . Af en toe bezoek ik een winkel. . Jammer voor jullie dat die winkel sluit.. groeten Trijntje

Angélique zei

Grappig dat jullie hetzelfde papier als ik hebben gebruikt, toch zijn onze kaarten totaal anders geworden. Leuk met de ijsberen.
Heerlijk dat jullie zo lekker hebben geknutseld en productief waren.

Kaartenkraam zei

Wat een mooie kaart, die kleuren zijn prachtig bij elkaar.
Jammer dat jullie straks geen hobbywinkel meer in de buurt hebben.
Voor zover ik weet zit er in Zwolle ook niets meer, ik koop vrijwel alles on-line.

groetjes van Ank

Nancy zei

Hey Merit,
Wat een leuke ijzige kaart in roze en grijs... Helemaal geslaagd!
Fijn dat jullie weer tijd samen konden doorbrengen en weer een heleboel kaarten konden maken... Wat jammer dat er alweer een hobbywinkel moet verdwijnen. Wat ga je dat missen!
Liefs,
Nancy

Laurespage zei

Supermooi deze winterse kaart en een lieve berenfamilie.Leuk dat jullie zo samen kunnen knutselen. Samen heb je soms een ander ideetje en vullen jullie elkaar aan. fijn weekend, laurette