dinsdag 25 april 2023

Chantal jarig


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag is het de verjaardag van Chantal, een fijne dag toegewenst, met lekker veel kadootjes taart en bloemen.
Wij hebben een papieren bloemetje gestuurd.
Dit lieve boeketje in het oranje, gebruiken die kleur niet zo heel veel maar ziet er wel vrolijk uit!!
We zijn al een beetje in de koningsdag stemming lijkt het wel.

We gaan vandaag weer even samen aan de knutsel nog even een kappersbezoekje tussendoor voor Merit, zorg ik ondertussen als ze terug komt dat de lunch lekker klaar staat.

Gisteren was het weer gezellig lekker meerder mensen aan tafel om te eten, Met Pascal en Merit hebben we heerlijk aan een hele kip uit de oven gezeten, veel  te groot  voor z'n tweetjes, dus nu met 4 konden we hem wel aan.
Heerlijke sla (allerlei soorten) uit de moestuin van opa...het was smullen.

Vanavond komen Arnoud en Elise, Arie is dan weer weg , Arnoud is nu weer al een aantal weken thuis in de avond, dus die komt gezellig mee (en ik geniet ervan)...En we gaan aan de asperges met zijn drietjes.
En morgenavond  komt  Arie lekker weer al naar huis i.v.m Koningsdag wat een gezellig week, lekker nergens alleen eten (want dat vind ik zo saai).


Wij gaan het wel redden vandaag!!

Lieve groetjes Annemarie en Merit.

9 opmerkingen:

De Hobbykamer van Petra zei

Mooie kaart en prachtige kleuren.

Lieve groet, Petra

martina's kaartjes zei

een mooi, warm kaartje
zal ze vast wel blij mee zijn
grtjs,martina

Anita van Deur zei

Heel gezellig dit lieve boeketje in het oranje! Altijd gezellig met meer mensen aan de tafel :), veel knutsel plezier lieve groet Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje in de oranje kleurtjes en het leuke boeketje
fijn elke dag je familie om je heen deze week
veel knutselplezier vanmiddag
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Wat een gezellige kaart in oranje tinten. Mooi gedaan met die vierkantjes.
En wat een gezelligheid bij jullie thuis, lekker genieten!

groetjes van Ank

Margreet zei

Mooie kaart met die vrolijke bos bloemen.
Gezellig voor je, al die mee-eters!
xxx Margreet

Daphne zei

Dat was wat ik ook meteen dacht, het lijkt al wel koningsdag bij jullie.
Maar ik vind het héél erg leuk, dat oranje, zeker nu, in het voorjaar.
Ik heb het al vaker gezegd, bloemen op een verjaardagkaart vind ik erg leuk.

Daphne zei

Te snel verstuurd want ik wilde je nog een fijne avond wensen, geniet maar lekker van en met de kinderen.

Karien zei

Wat een mooi vrolijk kaartje in deze oranje tinten
Groetjes Karien