donderdag 13 april 2023

52Weeks To Christmas week 15 Hallo Winter.

Goedemorgen lieve bloggers, 

Vandaag weer een gezellig winters kaartje op deze donderdag voor 52 weeks to christmas. Gemaakt met design papier uit de paperpad 'sparkling snow' van Marianne Design, allemaal verschillende blauwtinten.. Op de cirkel een klein winters tafereeltje gemaakt met allemaal kerstboompjes, een lantaarn en laagjes sneeuw op de grond waar het lieve beertje gezellig op de grond zit met een warme, dikke sjaal en een heerlijke mok chocomelk. Nog een labeltje bovenin met daarop de tekst 'hallo winter!' gestempeld. 

We zijn weer benieuwd naar jullie winterse/kerst creaties vandaag!



En dan nog even een foto van alle kaarten inclusief die van Nancy Heel erg bedankt voor deze vrolijkheid van papier.
Gisteren aan het eind van de middag zat hij in de bus, beetje schuiven dan kan hij er nog bij.
Mag nog een poosje staan vooraan zodat ik daar iedere dag nog van kan genieten..
Super vrolijke en "smullig" kaartje, met die aardbeien....
Zo krijgen we al meer zin in mooi weer en dat komt er echt aan volgende week, tenminste dat beloven ze bij buienradar.
Liefs, Merit en Annemarie 

27 opmerkingen:

Freubelmina zei

Schattige kerstkaart met het lieve beertje.
Wat een gezelligheid al die kaarten…de mijne staan er ook nog steeds hoor xx

Anita van Deur zei

Leuk kaartje met de beer hij denk ik hou me warm met een heerlijke mok chocolade melk gelijk heeft hij. Prachtig al die kaartjes, bij mij hangen ze aan een breed lint op de hobbykamer. Zag je super leuke beterschapskaartjes enig zijn ze. fijne dag.

Henriët zei

He, is mijn beer nu zomaar overgestapt naar jullie kaart?
Wat fijn dat deze leukerd ook even bij jullie op de kaart wilde poseren. Leuk geheel en een mooie kleur.
Nog lekker nagenieten van al die mooie kaarten!
Groetjes van Henriët

Diny zei

Wat een schattig kaartje is dit!
Groetjes en geniet nog lekker na van de mooie kaarten,
Diny

Elly zei

Heel mooi jullie kaart!! Dat zijn een boel kaartjes waar je van kunt nagenieten, heel fijn.
Groetjes Elly

Elle-Jeanne zei

Prachtige schattige kerstkaart met de beer.
Ziet er gezellig uit.
Groetjes Elle-Jeanne

Angélique zei

Wat een superleuke kaart, de beer zit daar zo aandoenlijk, mooie kleuren heb je gebruikt.
Wow, wat veel kaarten, geweldig!
Dankjulliewel voor het antwoord op mijn blog, ik zal het binnenkort proberen.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke tafereeltje het schattige beertje steelt de show
groetjes ellen

Epie zei

Wat staat dat leuke beertje stoer op je kaart AnneMarie superleuk
Mooie serie kaartjes in de kast wwaauuww , fijne dag
Groetjes Epie xx

Margreet zei

Wat blijft die beer toch enig en zijn achtergrond is geweldig leuk!
xxx Margreet

Yvonne zei

Wat een lieve kerstkaart hebben jullie weer gemaakt.
Het is en blijft mooi papier en het beertje zit er ook zo lief bij met zijn kontje in de sneeuw.
Hij is er ook helemaal klaar voor met zijn warme dasje en bekertje chocomelk.
Groetjes, Yvonne.

Scraptastisch zei

Mooie kleuren bij elkaar op deze kerstkaart, het is een schatje! De kast is bijna te klein wat een mooi gezicht al die mooie en vrolijke kaarten dat is genieten zeg! Volgens mij heb je ook enorm zin in volgende week ... lekker naar buiten!Fijne dag en groetjes van Gerie

!neke zei

Weer een top kaart !!!!
Prachtige kleuren zo !!!
En wat een vreugde al die kaarten !!!
Is toch genieten !!
Groeten Ineke

!neke zei

Ben ik nog een keer !!!
Zie ik dat ik jullie niet meer volg, heb me maar weer opnieuw aangemeld !!! Snap het ook niet !
Groeten Ineke

Trijntje zei

Hervind een prachtige kaart. Zo’n leuk tafereeltje hebben jullie gemaakt met deze beer als middelpunt. Zeker hopen dat het weer volgende week beter wordt… Het wordt tijd want van dit weer krijg je wel genoeg. Groeten Trijntje

Trijntje zei

Ps de verjaardagskaarten staan leuk bij je inde kast… gezellig hoor. ..

Nancy zei

Hey Annemarie,
Wat een super leuke berenkaart is dit weer!
En wat ben ik blij dat mijn kaart bij je is aangekomen. Toch altijd even spannend want de post wil niet altijd zo snel zijn... Maar ja, dat was ik ook niet deze keer, was helemaal vergeten jouw kaart op te sturen...
Geniet nog maar wat na, mijn verjaardagskaarten van september hangen ook nog aan mijn magneetbord in mijn ateljee...
Liefs,
Nancy

Nicolette zei

Een leuke winterse kaart.
Groetjes Nicolette

marian zei

Een prachtige winterse kaart hebben jullie weer gemaakt en wat een gezellige kaarten verzameling hebben jullie gekregen. Bij mij druppelen er ook al een paar binnen.
Groetjes van Marian.

Suzan zei

Lief kaartje met het even lieve beertje erbij!
Fijn dat je zoveel kaartjes gekregen hebt, altijd leuk he?
Groetjes Suzan

Marijke zei

Een mooi kaartje met deze lieve beer! En wat een kaartjes heb je gekregen voor je verjaardag! Altijd zo leuk! Bij mij druppelen ze ook al binnen! Volgende week heerlijk weer en ik ga dan lekker een weekje naar Texel! Dus ik hoop dat het echt zo is en niet alleen een weerpraatje! Groetjes Marijke

Eri zei

Een gezellige kaart met de beer, hij lijkt heerlijk te genieten van zijn kop chocolademelk. Tjonge wat heb jij veel kaarten gekregen, geniet er nog lekker van.
Groetjes, Eri

Jantine zei

Mooie kaart, Annemarie en Merit!
En wat een heerlijke kast vol verjaardagskaarten.
Lekker van genieten!
Groetjes
Jantine

Laurespage zei

Een heel mooi kaartje hebben jullie gemaakt in deze blauwtinten. En een prachtige verzameling kaartjes om van te genieten. Groetjes, Laurette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ach kijk hem lekker zitten te genieten van zijn warme drankje, hij zal wel koude billen hebben hihi. Een hele leuke kerstkaart in mooie kleuren met een gezellige uitstraling dames.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Wat een ontzettend leuke kaart met die beer. En lief dat labeltje!
De beterschapskaartjes hieronder zijn ook errug leuk!!
En wat ben je lekker verwend met kaarten!! Staat zo gezellig, he?

Rina zei

Dat beertje blijft het goed doen op jullie kaartje, het is weer een mooi geheel geworden.
Geniet nog maar lekker van al je kaarten, je hebt er veel ontvangen.
Groetjes Rina