vrijdag 14 april 2023

Sarah jarig gisteren.


 Goedemorgen lieve blogsters, gisteren was Sarah jarig, we hopen dat je een fijne dag hebt gehad.
We plaatsen het kaartje vandaag want gisteren was het 52WTC dag dus dan komt er altijd een kerstkaartje op.
Eén van de leuke achtergrondjes van MD gebruikt, daarop een tak met bloesem en een bijenkorf.
Waar de bezige bijtjes telkens emmertjes vol nectar naar de korf brengen zodat er heerlijk honing gemaakt kan worden. De bijenkoningin (met haar schattige kleine kroontje) houd een oogje in het zeil of alles goed verloopt.

Allemaal een fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.

16 opmerkingen:

Elly zei

De bijtjes hebben het druk, een mooie kaart is het.
Groetjes Elly

Angélique zei

Heel leuk gemaakt.
De kerstkaart van gisteren is ook heel leuk weer.

Nancy zei

Hey Annemarie,

Oh, wat is deze ook weer zo leuk!
Bij mij liggen de bijtjes nog ingepakt.
Wou er zo graag een geboorteprojectje mee maken voor ons derde kleinkindje onderweg maar ik mag niet... Dus zal ik er eens iets anders mee gaan moeten doen...
Liefs,
Nancy

casa crea d' emilia zei

Wat een schattige kaart. Mooi die achtergrond en dan de bijtjes erbij. Heel gezellig zo.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Anita van Deur zei

Dit is een mooie kaart! Kijk ze eens hoe hard ze aan het werk zijn. Fijne dag.

Freubelmina zei

Zooooo lief dit kaartje met de schattige bijtjes…vandaag is bijenteldag want ze schijnen er veel minder te zijn,slecht nieuws.
Als we in blogland kunnen tellen zijn er genoeg want ze worden veel gebruikt en zijn zo schattig xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het gezellige lente tafereeltje, wat zoemen de bijtjes lekker rond

groetjes ellen

Margreet zei

Wat zijn ze toch leuk hè, die bijtjes. Ik vroeg me steeds af waarom er een kroontje bij zat....is me nu duidelijk (hoezo dom?). Het is een leuk tafereeltje geworden op die mooie achtergrond.
xxx Margreet

!neke zei

Weer een heerlijke kaart !!!!
Groeten Ineke

Marja zei

Wat een leuke kaart met de bezige bijtjes!
Groetjes Marja.

Caroline zei

De bijtjes zijn maar druk bezig zo!
Heel leuk kaartje.
Groetjes Caroline

Sarah zei

Ik ben zo blij met deze kaart! Ik vind ze zooooo mooi en ze past helemaal bij mij. Nomi vond hem ook super en vooral met die tak erbij. Ik heb de bijtjes mezelf kado gegeven met kerstmis, maar ik heb ze nog niet uitgepakt. Dit is alvast goede inspiratie. Super bedankt voor de 🍀. De kinderen keken toe en begrepen direct dat de klavertjes bij ons horen. Ik ga ze gebruiken bij collage's met de kinderen. Dank je wel xx

Laurespage zei

Eindelijk ben ik er voor mijn blogronde.
Way een mooi kerstkaartje en in die blauw/grijs tinten en vandaag is het dan weer volop lente op jullie blog. Hier in Vlaanderen is he ook volop zonneschijn.
Geniet van jullie weekend.
Laurette

Femminde zei

Wat een toffe vrolijke kaart voor Sarah!! En ik weet zeker dat ze deze lieve bijtjes geweldig vindt.
Fijn weekend verder!!
Groeten van Femminde

Rina zei

Heel mooi kaartje met die bezige bijtjes en mooi achtergrondpapier.
Groetjes Rina

Trijntje zei

Oooh wat een gezellige kaart met de leuke bijtjes. Erg leuk gemaakt en zeker met jullie gedachten erbij.Groeten Trijntje