vrijdag 24 maart 2023

POST!!!!


 Goedemorgen lieve blogsters er zijn al heel wat kaarten in de bus gedaan, en vanmorgen worden ze lekker open gemaakt...vier het wat eerder...schoonvader die ook jarig is wilde het graag zaterdag....zondag was geen optie uur gaat eraf en alle mannen werken ver weg de wekkers gaan rond 4;00....dus maakte ik vandaag de dag dat ik mijn feestje geef.
overdag met alle viste en s avonds de hele speciale visite ...de KIDS!!!!

Er zullen er nog wel meer in de bus vallen maar heb ik lekker telkens wat...
bedankt alvast,  de foto volgt ergens in de loop van volgende week wel.

Ik ga vanmorgen vroeg eerst nog stoofvlees maken kan dat (nu ik toch thuis ben lekker stoven) (had schoonvader verzonnen voor zijn feestje.....) niet altijd handig alles zo vlak bij elkaar en door de week is de helft van de familie weg voor werk...dus moet alles in het weekend gepropt worden.ga ook nog pizzadeeg kneden voor vanavond en kan ook mooi rijzen...dit keer maar niets zelf gebakken....we gaan voor heerlijke tompoucen van onze bakker!!!

deze kaartjes zijn al binnen:
Wilma van de Wassenberg.
Karien.
Erie.
Ingrid.
Nicolette.
Anita van Deur.
Nancy.
Diny.
Irene.
Ineke.
Caroline van Sluis.
Trijntje.
Ellen.
Margreet .
GerJanne.

Bedankt dames Ik ga feesten doei Annemarie


15 opmerkingen:

GerJanne zei

Ha Annemarie!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En wat leuk dat je al zo vroeg op je verjaardag de post open kon maken. Ben je lekker lang jarig vandaag! Succes met het stoofvlees en het pizzadeeg. Maar dat zal vast wel lukken! Geniet!

Nancy zei

Hey Annemarie,

Ook van hieruit alvast heel erg gefeliciteerd!!
De tijd heeft mij ingehaald en ben dus helemaal vergeten om jouw kaart op te sturen... Maar die komt er nog aan, beloofd!! Dus deze Nancy gaat snel aan de slag na het reageren op alle kerstkaarten...
Geniet van jouw dagje en vooral van het samen zijn met de familie!
Hier is het morgen stoofvlees... We gaan gazonmatten leggen en er komen vrienden helpen. Ik zorg alvast voor de catering!
Liefs,
Nancy

Freubelmina zei

Een hele fijne dag gewenst Annemarie xx

Elly zei

Van harte gefeliciteerd en heb een mooie dag/weekend.
Groetjes Elly

Anita van Deur zei

Alvast een hele fijne vervroegde verjaardag gewenst, Geniet van je dag en het feestweekend, lieve groet, Anita

Hobby Hoogland zei

Veel plezier met het vieren van je verjaardag.
Wat leuk al die kaarten open maken.
groetjes Marjan.

Eri zei

Een hele fijne dag toegewenst, en geniet van je stapel post!
Groetjes, Eri

Daphne zei

Jij maakt er gewoon een heel feest weekend van!!
Alvast gefeliciteerd en mijn kaart is nog onderweg, komt eraan!!

Creaellenknutselsite zei

alvast gefeliciteerd met je verjaardag maak er een gezellige dag en avond van
wat een gezellig stapel post heb je gekregen heerlijk open maken bij een bakkie koffie
fijn om te lezen dat mijn kaartje is aangekomen
groetjes ellen

Petra-loves-paper zei

alvast gefeliciteerd, een heel gezellig verjaardagsweekend toegewenst! groetjes Petra

!neke zei

Gefeliciteerd !!!!
Geniet van alle kaarten !!!
Groeten Ineke

Femminde zei

Annemarie van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Het gaat een hele leuke dag worden als ik het zo lees. Geniet ervan.
Allebei een fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Margreet zei

Alvast gefeliciteerd en ga van deze dag genieten.
Lekker veel post heb je al ontvangen (ik ook hoor)...geniet ook hier van!
xxx Margreet

Rina zei

Gefeliciteerd met je verjaardag.
Ik zag vandaag op je blog dat je jarig bent en heb nog snel een kaartje voor je verstuurd. Dat komt vast een dezer dagen wel bij jou aan.
Geniet alvast van het jarig zijn.
Groetjes Rina

Scraptastisch zei

Van harte Gefeliciteerd Annemarie en ook met je schoonvader! Heerlijk al die post en het wordt een feestweekend zo ... geniet maar van alles!
xx Gerie