dinsdag 21 maart 2023

Annerieke ...gefeliciteerd.

.

Goedemorgen lieve blogsters, deze vrolijke kaart hebben we 11 maart al in de brievenbus bij Annerieke laten bezorgen... Ze mailde  dat ze hem ontvangen had , maar dat ze geen blog meer heeft en dat we ze wel van de verjaardaglijst af mogen halen...maar het ook niet erg vind om erop te blijven staan en leuke post te ontvangen.
Deze lieve hamster is naar haar toe gegaan met een flinke klaver 4...2 soorten papier van MD met elkaar gecombineerd..
Daarboven de mooie gestempelde tekst "Gefeliciteerd" Merit heeft die en is echt prachtig!!
Wij gaan vandaag alle kaarten bij elkaar verzamelen en in bakjes neerzetten, zodat we volgende week niets meer hoeven te doen, je weet nooit er kan weleens wat voorvallen dan kan het maar klaar staan voor de lentefair op school, bij de neefjes en nicht Kom.

Allemaal een fijne dag veel liefs Annemarie en Merit.


 

15 opmerkingen:

Freubelmina zei

Het is een schatje deze leuke kaart xx

Angélique zei

Een leuke, lieve, stoere kaart.

martina's kaartjes zei

ach, wat een schatje ! mooi en lief kaartje
grtjs,martina

Elly zei

Het is een hele lieve kaart.
Groetjes Elly

Anita van Deur zei

Super leuk en vooral lief kaartje, fijne dag.

Daphne zei

Heel lief.
Ik stuurde haar ook vaak een kaart, maar om eerlijk te zijn ben ik het dit jaar vergeten.
De gefeliciteerd stempel is inderdaad heel erg mooi.
Succes met ordenen en sorteren, dan kunnen jullie meteen kijken of er genoeg is.
Heel veel succes, wel laten weten hoe het is gegaan hoor.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige hamster leuk dp en een mooie tekst stempel
groetjes ellen

Sarah zei

Leuk! Dat klavertje 4 is zo leuk. Is dat ook van MD? Mag ik iets vragen? Als jullie voor mijn verjaardag een kaart opsturen, willen jullie er dan wat groene klavertjes bij steken. Voor mij staan ze symbolisch voor mijn 4 kinderen.
Veel succes met de kaartenverkoop!

Danielle zei

Wat een super leuke kaart! Ik heb die tekst volgens mij ook, heel sierlijk. En een beetje geluk voor je verjaardag is nooit weg. Heel slim, vooruit werken. Niet mijn sterkste punt helaas, en dat nekt je dan wel eens....

Elle-Jeanne zei

Leuk lief kaartje voor de jarige Annerieke.
Groetjes Elle-Jeanne

Kaartenkraam zei

Prachtige dessinpapiertjes hebben jullie gebruikt! Dat 'stenen' papier ziet er bedrieglijk echt uit. Leuke kaart!

groetjes van Ank

Margreet zei

Wat een leuke kaart met die olijke hamster. Hij gaat half schuil achter die grote klaver 4...lol.
xxx Margreet

Marja zei

Supermooie kaart met het lieve diertje erop verwerkt!
Groetjes Marja.

GerJanne zei

Het is een heel leuk kaartje voor Annerieke! Jammer dat ze niet meer blogt, maar post krijgen is voor iedereen toch leuk!
De fair komt nu dichtbij..Jullie maken vast wel foto's he?

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

wat een schattig kaartje zo met de hamster en haar geluksklaver.

Groetjes Femke