zaterdag 11 maart 2023

Caroline jarig

Goedemorgen lieve bloggers, 

Vandaag is Caroline jarig, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! We hebben voor haar dit bovenstaande kaartje gemaakt. Design papier komt uit een papierblok van de Action, prachtig papier vinden we het. Een oudere sketch opgezocht en aan de hand daarvan dit kaartje gemaakt. Deze keer dit lieve stokstaartje voor de dag gehaald. Onderweg naar de verjaardag met een bosje bloemen en wat cadeautjes! We hopen dat ons stokstaartje op tijd is aangekomen op jou verjaardag. Via deze weg wensen we jou een fijne dag toe! 

Liefs, Merit en Annemarie 

10 opmerkingen:

Ela zei

Wat een schatje, mooi dp gecombineerd. Moet ook maar eens speuren bij Action, deze is inderdaad erg mooi. Groetjes Ela

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige stokstaartje leuk dp erbij zo is het een leuk tafereeltje geworden
groetjes ellen

Trijntje zei

Wat een mooie kaart hebben jullie voor Caroline gemaakt. Mooi dp bij elkaar gecombineerd. Groeten Trijntje

Caroline zei

Hij Is zo leuk! En misschien is het toevallig of jullie wisten dit nog maar stokstaartjes vind ik echt geweldig! In de dierentuin kan ik hier uren naar kijken.
Ik dacht dat ik jullie al bedankt had.... maar anders nogmaals heel erg bedankt!
Groetjes Caroline

Eri zei

Een leuke kaart met dit prachtige papier en stokstaartje.
Groetjes, Eri

Nancy Soetaert zei

heel mooi verjaardagskaartje met idd heel mooi dessinpapier!
Fijn weekend
Nancy

Nicolette zei

Wat een leuke kaart voor Caroline.
Groetjes Nicolette

Rina zei

Prachtig kaartje met dat lief stokstaartje voor de jarige Caroline.
Het is inderdaad mooi DP wat jullie hebben gebruikt.
Ik heb met mij zelf afgesproken dat ik voorlopig niet naar de Action mag gaan, maar als ik dit papier zie weet ik het niet meer hoor.
Groetjes Rina

Angela zei

Wat een superlief kaartje.... Prachtige kleuren hebben jullie gebruikt!

Epie zei

Zo leuk deze kaart met de beestjes erop
Groetjess Epie