maandag 13 maart 2023

Anita jarig

 


Dit vrolijke verjaardagkaartje hebben we gemaakt voor Anita want die is vandaag jarig!! van harte gefeliciteerd nogmaals...We hopen dat de kaart op tijd is aangekomen.
Een heerlijk voorjaarstrappetje vol met leuk voorjaarsspulletjes en bloemetjes, alleen het voorjaar is nog ver te zoeken...hier regent het  en waai je bijna uit je verschoning...pfff wat een woei!!

Maar een beetje vrolijkheid en fleurigheid kan nooit geen kwaad en op een kaart kan alles.
wat was het weer een gepriegel met die kleine bloemetjes, maar samen is het weer  gelukt.

Vandaag maar flink aan de sop in huis en dan staat er voor morgen weer een knutseldagje op de planning ik ga een dagje naar Merit....heerlijk samen of het nooit anders is geweest.

Veel liefs Annemarie en Merit

16 opmerkingen:

Freubelmina zei

Een hele gezellige verjaardagskaart voor Anita, ze word al lekker verwend met prachtige kaarten uit blogland.
Heel veel plezier alvast voor morgen xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke trapje wat een gezellig tafereeltje heb je ermee gemaakt
succes met soppen en morgenmiddag veel knutselplezier
groetjes ellen

casa crea d' emilia zei

Wat een ontzettend leuke kaart zeg. Echt prachtig gemaakt. Leuk met dat trapje zo, een mooi tafereeltje.
Fijne dag.

Lieve groetjes,
Emily

Caroline zei

Wat een gezellige kaart met alle plantjes en tuinspulletjes. Konden we maar lekker zo in de tuin werken.......helaas met alle vieze regen en wind....
Gezellig morgen weer samen aan de knutsel, veel plezier!
Groetjes Caroline

Eri zei

Een gezellig kaartje met het trappetje vol met voorjaarsbloemetjes.
Sop ze!
Groetjes, Eri

Henriët zei

Heel gezellig dit vrolijke voorjaarskaartje. Onze overbuurvrouw heeft vanochtend net weer viooltjes geplant in haar pot naast de voordeur. Kan ik weer lekker naar kijken als ik aan tafel zit.
Ook jullie kaartje van gisteren vind ik erg mooi.
Veel plezier morgen!
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Een heel leuke voorjaarskaart.

Elly zei

Wat een superkaart! Die laarzen ik zou ze zo aandoen, heb nl ook gebloemde laarzen en vanmorgen lekker in de tuin bezig geweest na mij poetswerk in huis.
Groetjes Elly

Femminde zei

Oh wow!! Deze is weer super zeg. Zulke mooie kleurtjes en details.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Trijntje zei

Prachtige kaart hebben jullie voor Anita gemaakt. Zeker een gepruts met de kleine bloemetjes. Maar de kaart is super geslaagd.Mooie fijne kleurtjes. Veel succes met je soppen.. morgen een gezellige knutsel dag. Groeten Trijntje

Daphne zei

Wat een mooie kaart, ik hou erg van deze zachte voorjaarskleurtjes.
Het is een gezellig, mooi tafereeltje.
Veel plezier morgen, mijn moeder en ik pakken het ook weer op, samen knutselen, zo gezellig!!

Yvonne zei

Wat een heerlijke voorjaarskaart hebben jullie gemaakt voor de jarige. Zo krijg je toch echt zin in het voorjaar, ik kijk er zo naar uit.
Gezellig, al die fleurige bloemetjes op jullie kaart.
Alvast een hele fijne knutseldag, geniet er lekker van samen.

Liefs, Yvonne.

GerJanne zei

Wat een mooie kaart is het in deze zachte kleuren! Geniet vandaag van je dag met Merit. Gezellig samen aan de knutsel!

Anita van Deur zei

Ja hij was er als eerste ik heb keurig gewacht tot de 13 de met openmaken :)
Hele mooie kaart ik geniet ervan.

Rina zei

Heel mooi kaartje in deze zachte kleuren.
Groetjes Rina

Epie zei

Wat een gaaf verjaarskaartje !!
Groetjes Epie