maandag 7 oktober 2019

Wasbeer

Goedemorgen  lieve blogsters, we hebben het feestweekend erop zitten, de kids zijn lekker verwend, en het was reuze gezellig, vreemd om voor de eerste keer bij Arnoud thuis te zijn op zijn verjaardag maar tegelijk ook zo leuk!!
Wij blijven in de herfstsferen hoor met onze kaartjes,  het is er ook echt weer voor, gisteren toch nog 5 km gelopen in de stromende regen de paraplu deed ook geen dienst meer, daar woei het te hard voor...(Die rug van manlief  werkt weer niet zo mee en wil graag wandelen...die kijkt niet naar het weer haha).
Zeik nat kwamen we thuis aan lekker warme douche en schone warme kleren.
Daarna bij de kachel...

De wasbeer zit op de kaart met van die leuke groene pompoenen, die zie je niet zoveel, vaak alleen die knal oranje,
Laatst liepen we ergens en kwamen langs een stuk land vol pompoenen, er lagen een paar van die mooie grote licht groene exemplaren...dacht stond er nu maar een bakje om geld in te doen nam ik ze mee...maar niks natuurlijk en het was zondag , ga je ook niet even op het erf en vragen...dus ze gingen aan mijn neus voorbij, maar dat is een voordeel van deze papieren pompoenen, die kun je in alle kleuren uitdraaien...
Een bijna kale boom de rest van het blad ligt eronder, en wat paddenstoelen...op en top herfst!

Fijne dag allemaal, vandaag flink aan de poets, en dan morgen heeft Merit haar vrije dag weer, dus jullie weten wel waar wij zitten en wat we aan het doen zijn....


Dit zijn ze in het echt, prachtig die licht groene kleur.


Liefs Annemarie en Merit
2 sisters on the blog - herfstkaart 
Little red wagon - pumpkin

19 opmerkingen:

GerJanne zei

Ik heb alleen wel eens van die groene kalebassen. Pompoenen nog niet, ja, nu voor het eerst op jouw kaart! Het is een superleuk kaartje!! De wasbeer ligt hier ook te trappelen om uit zijn verpakking te springen!

Sarah zei

Mooi in deze kleuren. Die pompoen heb ik ook eens ergens kunnen kopen, maar de laatste tijd heb ik ze niet meer gezien. Ze zijn wel heel lekker!

Creaellenknutselsite zei

wat een schattig herfst kaartje de wasbeer zit er lekker bij
groetjes ellen

Nancy Soetaert zei

prachtig kaartje! Nog nooit groene pompoenen gezien, is eens wat anders.
hopelijk straks geen verkoudheid na zo'n wandeling in de regen!
Nancy

Freubelmina zei

Aaaa kijk daar is die schattige wasbeer weer, hij staat mooi trots op jullie kaartje.
Fijn dat je man profijt heeft van het wandelen, ik ben net weer wat opgekrabbeld van een zeer pijnlijke week met m’n rug maar ik sta dan zo schuin dat m’n ene been korter lijkt dan de andere en kan dan net wat in huis rondbewegen....rotruggen bah.
Lieve freubelgroetjes, Wilma xx

Nicolette zei

Leuke kaart. En voor morgen alvast veel plezier samen.
Groetjes Nicolette

Stampin with Liz Design zei

Weer zo'n leukje! Dat wasbeertje blijft gaaf, heel erg leuk in combinatie met de pomopoenen in deze kleur! Nat was het zeker dit weekend, brr, niets aan. Groetjes Linda

Daphne zei

Herfst, ik hou er zo van!!
Ook herfst kaartjes, die vind ik altijd zo mooi, het heeft iets gezelligs.
Leuk dat jullie deze kaart in groen tinten maakte, doet ook héél warm aan.

Wij hebben gisteren weinig tegen gehad, hebben 's morgens en heel eind geholpen met de hond.
Heerlijk vind ik dat.
Ik ben ik vrij vandaag, ga ik poetsen en daarna knutselen.

femke zei

Heey Annemarie en Merit,

het is weer een heerlijk herfstkaartje geworden. Dit is ook een prachtige kleurencombinatie voor de herfst. Erg leuk ook die groene pompoenen.

groetjes Femke

Elle-Jeanne zei

Een lief kaartje met de wasbeer.
Mooie kleuren.
Groetjes Elle-jeanne

Irene zei

Nou als dát géén liefde is..met dat hondenweer 🌧☔ samen 5 km afzien 😉!Hier is het niét droog geweest, nu schijnt de zon dus lekker te voet naar de sportschool.
Ik heb nog nóóit groene pompoenen gezien maar hier staan ze énig bij dat leuke wasbeertje.
XxIrene

Durvina zei

Wat een leukerd!
Lijkt me idd ook vreemd zo'n eerste keer...

liefs, Durvina

Henriët zei

Die groene pompoenen zijn bij de pompoenenschuur hier in de buurt volop te krijgen. Leuk om ze te combineren met de oranje. De wasbeer zit trots te zijn op deze kaart met zijn mooie groene pompoen.
Hier in het hoge Noorden is gisteren geen drup regen gevallen (en vandaag ook niet trouwens). Wij hebben gisteren nog ruim 25 km gefietst.
Groetjes van Henriët

Margreet zei

Wat een supergave kaart, Annemarie. Mooie kleuren en papier heb je gebruikt. Veel knutselplezier morgen.
xxx Margreet

Caroline zei

Leuke kaart! En wat bijzonder die groene pompoenen. Worden die nog geler/roder?
Dank je voor jullie deelname weer deze maand!
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

Nicolette zei

Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

Gina zei

Mooi kaartje in grijs groene tinten. Die groene pompoenen zijn echt wel leuk! Groetjes, Gina

Anita van Deur zei

Hij is schattig het wasbeertje het is een heel mooi kaartje geworden. En tja die groene pompoenen, ik heb er 3 op een koele plek liggen, om deze komende maand te verorberen :) en ze zijn licht groen, dan nog 1 witte en een Hokkaido heerlijk!! 1 dorp verder gehaald bij de pompoen kweker.

Groetjes, Anita

Atelier Jolena zei

Wat een leuke kaart!!
Groetjes Elena(atelier Jolena)