donderdag 3 oktober 2019

52 Weeks to Christmas week 40 reminder challenge Winterblue"s


Goedemorgen lieve bloggers, 

Vandaag zien jullie weer een winters kaartje van ons op de blog, dit is een reminder kaartje voor de nog lopende challenge: winter blue's bij 52 weeks to christmas. 
Jullie kunnen vandaag nog gezellig meedoen met deze leuke uitdaging! 
We hebben voor onze voorbeeldkaart een aantal design papiertjes in verschillende tinten blauw gebruikt, deze komen uit de paperpad van Echo Park 'celebrate winter'. 
Op de achtergrond het design papier met de leuke boompjes, daarnaast een stukje wit cardstock wat bewerkt is met een embossingfolder. 
Uit de overige design papiertjes verschillende maten fishtails gestanst en nog een cirkel. 
Hierop de lieve ijsbeer gezet met een lekkere dikke sjaal om. 
Bovenin nog wat zilveren sterretjes. En de kaart was klaar om op de blog te verschijnen. 
Jullie kunnen deze voorbeeldkaart ook zien op de challengeblog van 52 weeks to christmas, waar ook de andere voorbeeldkaartjes van het design team te vinden zijn! 
Kom een kijkje nemen en doe gezellig mee vandaag met een challenge kaart of een gewoon kerstkaartje. We zijn weer benieuwd wat jullie hebben gemaakt.

Vandaag nog een dag werken en morgen heerlijk een vrije dag om mijn verjaardag te vieren!
De verjaardagspost druppelt al langzaam binnen, ik kijk er nu al naar uit om de enveloppen te gaan openen en jullie lieve kaartjes te bewonderen.

Met dit herfstkaartje staan we in de top 3 op de Unicorn Challenge Blog! 

Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

31 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel mooi kaartje in de winterblues kleuren.
Mijn kaartje komt straks op het blog. Mijn nachtdienst zit er bijna op en vanaf 16.00 uur gisteren wakker, dus ik duik zo mijn bed in en slaap denk ik meteen. Als ik wakker word zal ik mijn kaartje linken.
Alvast een fijne verjaardag Merit! Komt vast goed met jullie baksels ;-)

Anita van Deur zei

Er mooi je kaartje, alvast een fijne verjaardag.

Groetjes, Anita

Je@net zei

Wat een mooie kaart is dit ook weer!

femke zei

Heey Merit en Annemarie,

het is een hele mooie winterkaart geworden. De blauwe kleurtjes passen goed bij de ijsbeer!!!

groetjes Femke

Jantine zei

Mooie kaart, leuk die koele blauwgroenige kleur. Mooi papier.
En heerlijk, jullie vakantie!
Groetjes
Jantine

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kaart is het weer met de schattige ijsbeer. mooie kleurtjes papier.
mijn kaartje is onderweg ik hoop dat ie op tijd komt
gefeliciteerd met jullie toppertje altijd leuk
en morgen een heel fijne verjaardag maar dat gaat vast wel lukken.
groetjes ellen

Stampin with Liz Design zei

Wat een prachtig kaartje in blauwe tinten! Het ijsbeertje is weer super schattig! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Groetjes Linda

Eri zei

Oh, wat is hij weer leuk! heel tof die ijsbeer op dat leuke papier.
Gefeliciteerd met jullie toppertje!
Groetjes, Eri

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke winter kaart. Mooie kleuren.
Groetjes ,Elle-Jeanne

Elle-Jeanne zei

Gefeliciteerd met je toppertje

Trijntje zei

Het is een prachtige kaart. wat past het papier mooi op de kaart. leuke zo met het rondje en de beer erop. Het past allemaal perfect. Gefeliciteerd met jullie succesje. Groeten trijntje

Margreet zei

Wat leuk dat de ijsbeer weer mee mocht doen en wat een gaaf papier is dit!
Supermooie kaart geworden.
Mijn kaart is gisteren verstuurd, dus zal er op tijd moeten zijn.
Fijne dag morgen!
xxx Margreet

Petra-loves-paper zei

Geweldig winters kaartje in mooie belastingen. Fijne verjaardag morgen,groetjes Petra

Enny zei

Een heel mooie kaart met die verschillende blauwe papiertjes en die lieve ijsbeer, prachtig gedaan ! En ik wens je alvast een heel leuke verjaardag ! Groetjes, Enny

Sandra zei

Mooi kaaartje weer!
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag !

Groetjes Sandra

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leukerd blijft die ijsbeer toch. Hij loopt op z'n gemakkie door jullie winterse bos, zo van "wie doet me wat" hihi. Gave opbouw en leuk papier voor deze mooie kaart.
Je adres heb ik niet maar bij deze vast een hele fijne verjaardag gewenst.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Een mooie, complete kaart.
Veel te zien, maar het klopt helemaal.

Hele fijne dag morgen, ik heb jullie adres niet, verbaasd, dus er komt geen kaart van mij.
Maar veel plezier en bak ze vandaag en morgen

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kerstkaart hebben jullie gemaakt, heel leuk alles gecombineerd.
Alvast een hele fijne verjaardag
Ansx

Marijke zei

Een leuk kaartje en wat leuk gedaan met die lipjes in verschillende maten! Mooie kleuren allemaal! Merit een fijne verjaardag! Groetjes Marijke.

Epie zei

Prachtige kaart in mooie kleurtjes , de beer past goed in het landschap .
Alvast een mooie verjaardag m ,mijn kaart in onderweg ;)
Fijne dag van Epie DT

Caroline zei

Een heel leuk kaartje!
Veel plezier morgen hoor!
Groetjes Caroline

Nicolette zei

Leuke winterse kaart.
En leuke dag morgen.
Groetjes Nicolette

Rosina zei

Heel mooi jullie kerstkaartje ...en alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag Merit....er is een kaartje onderweg hoor

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Nicole Parmentier zei

Wat een snoezig kerstkaartje! Mooi in al die blauwtinten. Fijne verjaardag alvast!!

Gina zei

Prachtige kaart met dat papier ! Groetjes, Gina

Yvonne zei

Super leuke kaart!
Heel mooi in al die blauwe kleurtjes.

Liefs,
Yvonne

Nancy Soetaert zei

schitterende blauwe ijsbeerkaart! weer heeeeel mooi!
Nancy

Margo zei

Oh wat een superleuke kaart is dit zeg !
Gefeliciteerd met je toppertje !
Groetjes
Margo

!neke zei

Hij is weer super leuk !

Freubelmina zei

Wat een leuke kerstkaart,mooie blauwe kleurtjes met die stoere witte ijsbeer als contrast.
Gefeliciteerd met jullie toppertje,ook zo’n mooierd.
Lieve groetjes, Wilma xx

Colien zei

Mooi, lief kaartje!
grtz Colien