donderdag 24 oktober 2019

52 weeks to christmas week 43: niet openen voor kerst.


Goedemorgen lieve bloggers,

Vandaag staat er weer een gezellig kerstkaartje op de blog, want het is donderdag.
En dat betekend kerstkaartjesdag bij 52 weeks to christmas!
We zijn aan de slag gegaan met het lieve design papier uit de paperpad 'snowflake kisses' van Marianne Design. Schattig hè dat grijs met roze, weer eens wat anders!
Het is een gezellig kerst tafereeltje geworden met een grote kerstboom in het midden.
We hebben allemaal verschillende spulletjes in de kerstboom gehangen, leuk om de decoreren.
Onder de kerstboom horen natuurlijk cadeaus, dus verschillende maten en kleuren cadeaus uitgedraaid en onder de boom gelegd.
De lieve wasbeer gebruikt op deze kaart, die zit heerlijk bij de kerstboom met een groot cadeau.
Helaas mogen de cadeaus nog niet open gemaakt worden, kijk maar naar de tekst die op de kaart is gestempeld bovenin de hoek. Nog even geduld dus! :)

We zijn weer benieuwd naar jullie kerstkaart vandaag, altijd leuk om jullie mooie creaties te bewonderen. We komen weer gezellig langs!

Verder hebben we nog iets te vertellen names alles design leden van 52 weeks to christmas.
Twee dames gaan het design team verlaten, we zullen ze missen!!
Omdat we twee dt-leden minder krijgen, gaan we een dt-call doen om twee nieuwe leden te kunnen vinden. Morgen zal er een apart bericht op de challengeblog komen, waarin een kaart met motivatie om dt-lid te worden gelinkt kan worden. Dit kan t/m 14 november.
Op de blog van 52 weeks to christmas kunnen jullie hierover meer informatie vinden.
We zijn benieuwd!!! 


Fijne donderdag allemaal!
Lieve groetjes, Merit en Annemarie

33 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kerstkaart hebben jullie weer gemaakt!

Suzan zei

Wat een schitterende kerstkaart Annemarie! Vind dat wasbeertje toch zo schattig!
Groetjes Suzan

Creaellenknutselsite zei

wat is het weer een schattige kaart geworden, leuk dat nieuwsgierige wasbeertje met zijn pakje hij wil zo graag weten wat erin zit.
groetjes ellen

Gina zei

Mooie kaart met de versierde kerstboom. Leuk detail dat zelfs de kerstballetjes een versiering hebben! Groetjes, Gina

Anita van Deur zei

Wat is hij lief de wasbeer en zijn cadeautjes, mooi geheel.
Groetjes, Anita

martina's kaartjes zei

wat een lieverdjes alweer ! helemaal leuk en mooi is het kaartje geworden
grtjs, martina
x

Elle-Jeanne zei

Een gezellig kerstkaartje in mooie kleuren dat grijs en rose.
Leuke details heb je gebruikt. Groetjes Elle-jeanne

Henriët zei

Vandaag hebben we weer dezelfde sketch gebruikt. Alleen deze week ander papiertje maar wel hetzelfde diertje. Leuk de wasbeer zo bij de grote kerstboom. Ik vraag me af of het lukt om te wachten tot kerst.......
Groetjes van Henriët

karin zei

Lief kaartje dames ! Mooi gemaakt.
groetjes,
Karin

Epie zei

Hulde voor de wasbeer , hij maakt de pakjes vast open :-)
Prachtige kerstkaart liefs van Epie x

gerrie zei


Wat een schattig tafereeltje weer met die wasbeer. Ik kan echt merken dat jullie met veel plezier zo'n kerstkaart maken.
Groetjes, Gerrie.

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje met het schattige wasbeertje...wel hard hè dat hij het cadeautje nog niet open mag maken hahaha...de sketch heel mooi uitgewerkt..

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Daphne zei

Mooie kleurtjes bij elkaar.
Warm en ondanks dat het geen rood en groen is toch helemaal Kerstig.

Jantine zei

Heel gave kaart, Merit en Annemarie! Dat papier is prachtig en ik bof, want ik kreeg het van de week zomaar cadeau van een lieve vriendin!
(En ik had mezelf net een verbod op het kopen van nieuw papier opgelegd...kwam dat even leuk uit 😂)
Groetjes
Jantine

Nicolette zei

Ik hou van deze kleurencombinatie.
Hele leuke kaart.
Groetjes Nicolette

Eri zei

Oh, wat is deze ook weer leuk!
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Wat een mooie kaart met de diertjes en alles is weer perfect gecombineerd. Leuk dit mooie papier. Jullie kaart van gisteren is ook weer een topper. Groeten trijntje

Margreet zei

Wat zou er in dat pakje zitten?? Die leuke wasbeer heeft het zich lekker toegeeigend. Gaaf kaartje weer.
xxx Margreet

Ans Gilbert zei

Dat blokje heb ik ook, het is echt mooi papier. Jullie kaart met de grappige wasbeer is weer ontzettend leuk,
Ansx

Annerieke zei

Wat een gezellig kaartje met de lieve wasbeer, de kleuren vind ik ook erg mooi.
Ik las in jouw reactie bij mij over de Action. Volgens mij is er niet altijd hetzelfde assortiment overal verkrijgbaar. Twee jaar geleden had ik dan dat mooie papier met pasteltinten gekocht. Maar vaak zie ik op blogs papier waarvan ik denk "o, dat is leuk" maar als ik het dan in de winkel zie vind ik het toch iets minder om voor mezelf te gebruiken. Hahaha, misschien een paar velletjes, maar tegenwoordig kan ik mezelf goed inhouden en koop het dan niet meer ;-).

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lief tafereeltje in mooie kleuren. De kerstboom is ook heel sfeervol aangekleed. Ik heb wel mijn twijfels of hij kan wachten met openmaken tot kerst hihi.
Lieve groetjes Miranda

marian zei

Wat een prachtige kerstkaart, de wasbeer is dus ook goed voor de kerstkaarten te gebruiken. Heel leuk die mooie pasteltinten.
Groetjes van |Marian.

Freubelmina zei

Arme wasbeer,zolang moeten wachten is niet leuk!
Leuk kaartje dames. Fijne avond xx

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk kaartje weer, prachtig kleurenschema bij deze wasbeertjes!

Marijke zei

Een lief kaartje en wat een mooi papier! Zo leuk dat wasbeertje met zijn pakje. Hij kijkt zelf een beetje beteuterd dat ie het niet mag open maken! Leuk! Groetjes Marijke.

Enny zei

Wat een prachtige kaart, heel mooie kleur-combinatie, en zo leuk met die wasbeer ! Groetjes, Enny

Caroline zei

Een heel leuk kaartje met deze sketch dames.
Groetjes Caroline

Nancy Soetaert zei

heel mooie kerstkaart! Ik heb zo'n stil vermoeden dat het kadootje ondertussen al wel opengemaakt zal zijn door die guitige wasbeer, kan hij het helpen dat hij de waarschuwende tekst achter zijn rug niet zag?!
Fijne avond
nancy

Linda Visser - van der Velden zei

Wat een super leuke kerstkaart! Mooi kleurgebruik en de kerstboom is prachtig gedecoreerd :) Groetjes, Linda

!neke zei

Wat een leuke uitwerking van de schets !
Groeten Ineke

Elena zei

Wat een super leuke kaart💜🖒
Groetjes Elena (atelier Jolena)

Bianca van Tilburg. zei

Wat een leuke kaart en het wasbeertje is zo gaaf.
Dank je wel met het mee te doen bij The Sketchy Challenge.
Veel succes en graag tot de volgende keer.
Liefs Bianca.
Bianca's Scrapcards.

Colien zei

Wat een leuk kaartje, mooi in die zachte kleurtjes!
grtz Colien [52 WTC]