woensdag 30 oktober 2019

He Hallo...KKT


Goedemorgen lieve blogsters, vandaag het KKT kaartje, Martina heeft weer een heleboel blogsters op haar lijstje staan die meedoen met de kleuren uitdaging okergeel/olijfgroen.
Het is nu dus bijna november, de dagen vliegen voorbij....
Voor mijn gevoel hebben we een zomers kaartje gemaakt, komt voor vandaag goed uit wat een heerlijke dag...lekker dat frisse weer en een grote zon.
We hebben een kaartje gemaakt met die lieve krokodil, verder wat buiten spulletjes erbij en een grote zon...
Papier is van Echo park.
De tekst "He Hallo!" komt uit een baby stempelset van MD.
Ben benieuwd wat er weer allemaal te zien is bij het KKT, gaan jullie ook mee op visite, en natuurlijk een reactie achter laten zodat ze weten dat je het kaartje hebt gezien.

Gisteren voor het eerst sinds maanden weer een GEEN inspiratie dag...bleh dan wil er echt niets, weet niet hoeveel soorten papier, sketchen en weet ik wat tevoorschijn gehaald...eind resultaat..NIETS!!!
Vanavond maar voorzichtig weer eens kijken of er wat wil lukken.

Ik duik in de tuin er moet nodig wat gebeuren, en het gras moet er ook nog een keertje af...maar met dit weer is het geen straf om lekker buiten te zijn.

Lieve groetjes Annemarie en Merit.


Bij Tuesday Morning Sketches zijn we, 
Andrea's favorite
Card by #16 Annemarie en Merit 



Sketch 'n scrap - sketch 

32 opmerkingen:

Stampin with Liz Design zei

Volgens mij kunnen we allemaal nog wel een beetje zon gebruiken! Hele leuke kaart geworden! Succes met het terug vinden van de inspiratie, hebben we allemaal wel eens last van! Groetjes Linda

Elle-Jeanne zei

Een fris zonnig kaartje maakt iedereen blij.
Dus niets mis met jullie kaartje.
Mooie kleuren, leuk gedaan.
Geniet van het mooie weer.
Gefeliciteerd met je toppertje.
Groetjes Elle-jeanne

Je@net zei

Erg leuke kaart en gefeliciteerd met jullie toppertje!

Colien zei

Heel leuk, wat een mooi kaartje! Leuke krokodil is het, die mag wel in het zonnetje gezet worden :) Veel plezier (ondanks het werken) in de tuin!
grtz Colien

Jantine zei

Heel leuk! Die krokodil is tof. Leuk vrolijk kaartje.
Gefeliciteerd met jullie topper. En jammer dat er even geen inspiratie was...
Groetjes
Jantine

Gina zei

Wat een mooie zon op je kaartje ! De sketch is weer perfect gelukt ! En hoe grappig dat rupsje op die tak! Groetjes, Gina

Nancy Soetaert zei

leuk zo'n zonnig KKT-kaartje!
tof met de krokodil! (Roept bij mij leuke herinneringen op aan een vakantie in Ghana - waar Johan voor zijn werk vroeger wel eens naartoe moest, ik ging één keer mee... We bezochten een soort krokodillenboerderij, en ik kon er eentje aaien, vast een oma of opa of zo... maar wel een ervaring! En Johan,..., hij bleef netjes ver af, durfde niet naderen... maar maakte gelukkig wel een foto, ha ha!)
groetjes
Nancy

Creaellenknutselsite zei

wat een fris kaartje met die gele en groene kleurtjes en wat een lieve krokodil is dat mooi hoe jullie de sketch hebben verwerkt
groetjes ellen

gerrie zei


Ontzettend leuke kaart met die krokodil.Ook de kleuren zijn prima, viel me niet eens op dat het er zomers uitzag, de zon schijnt toch vaak hier.
En het papier past er prachtig bij.
Groetjes, Gerrie.

martina's kaartjes zei

oei oei oei, Mister Inspiration is misschien even met vakantie, geef die man ook eens een beetje rust hahahaha ! Hopelijk komt hij snel weer terug !
In ieder geval, een hele leuke, frisse kaart hebben jullie hier weer staan, mooi gemaakt (waar is de krokodil van ?)
fijn dat je er (weer) bij bent deze maand !
grtjs,martina

Petra-loves-paper zei

Heerlijk zonnig kaartje, kunnen we wel even gebruiken, erg leuk! Met de terugkomst van de inspiratie moet het wel goed komen na het bezoeken van alle kkt deelnemers, want er is weer een hoop moois te zien. Succes in de tuin vandaag,groetjes Petra

Ans Gilbert zei

Wat een vrolijke kaart met de leuke krokodil,de kleuren heel mooi gebruikt.
Ik heb dat soms ook, dat ik maar blijf zoeken en er niks uit mijn handen komt,
Ansx

Margo zei

Wat een geweldig leuke kaart ! Ik ben er zeker van dat je vanavond inspiratie zal hebben, misschien gewoon zelfs als je iets ziet dat je gisteren vast had.
Groetjes
Margo

Laurespage zei

Een leuke afsluit van de zomer en het mooie weer. Heel mooi opgebouwd, zeker geslaagd.
Groetjes, laurette

Marijke zei

Een heerlijk vrolijk kaartje en toch ook de herfstkleurtjes! Leuk die krokodil maar die rups op de tak vind ik ook gaaf! Ik vind hem geslaagd! Gefeliciteerd met het winnende kaartje! Groetjes Marijke.

Margreet zei

Wat een leuke, frisse kaart met de zon en de krokodil.
Ergerlijk is dat als je geen inspiratie hebt. Gelukkig overkomt ons dat allemaal weleens. Er komt van alles door je handen met nul resultaat.
Geniet maar van het in de tuin bezig zijn.
Proficiat met je gekozen kaartje!
xxx Margreet

Claudia's kaartjes zei

Weer een heel mooie en schattige kaart
Super kaartje in de kleuren van de KKT
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Nicole Parmentier zei

Ik verheug me altijd op het gezellige dierenkaartje van jullie in deze challenge. Ik had gegokt op een leeuwtje in een groene achtergrond dus een rups met krokodil had ik niet aan zien komen... wel helemaal superleuk!!

chantal zei

Wat een leuke zonnige kaart. Die krokodil vind ik tof erop
Liefs Chantal

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leukerd, de krokodil! Ik word echt vrolijk van dit zonnige kaartje!

!neke zei

Weer een super leuke kaart !

creatiels zei

een leuk zomers en grappig kaartje hebben jullie gemaakt, mooi gedaan
bedankt voor je reactie op mijn blog
groetjes
Els

Ans S. zei

Wat een mooie vrolijke kaart in de kleuren van het KKT.

Groetjes Ans

Marfien zei

Leuk vrolijk kaartje

Nancy zei

Hey Annemarie,

Heb een lange dag achter de rug... Na mijn werk, de lange files en een ziekenhuisbezoek bij mijn schoonmama, nu eindelijk tijd om mijn blogrondje te maken...

Ondanks de weinige inspiratie heb je toch een leuke kaart gemaakt!! Een beetje lente in de herfst...

Liefs,
Nancy

GerJanne zei

Superleuk! De kleuren zijn heel mooi bij elkaar! EN wat jammer dat jullie ene inspiratieloze dag hadden. Dat gebeurt zeker niet zo vaak?

Nelleke zei

Het kan gebeuren als je geen inspiratie hebt,gelukkig dat het buiten zo lekker weer was. Ik heb gistermiddag nog even in de zon gezeten. Lees: slapen Hihi. Zo heerlijk.met deze kaart had je geen gebrek aan inspiratie. Leuk is die, lekker fris met leuke details zoals het rupsje in de boom. Beter dan in onze bloemkool.:-( groetjes, Nelleke

Sharon Fontenot zei

This was such a fun sketch and you did wonders with it. I love this card. Sketch N Scrap appreciates your participation. Thank you for playing along.
Sharon Fontenot
higgledypiggledycrafts.blogspot.com/

Rosina zei

Heel mooi is dit zonnige kaartje met de perfecte KKT kleurtjes...past inderdaad wel perfect bij het weer van gisteren...maar het was bitterkoud vond ik met die straffe oostenwind...
Ook ik was heel de dag bijna buiten..we moesten een laurierhaag planten van 40 meter lang..en nou heb ik spierpijn...

groetjes Rosina

Femminde zei

Sorry, het is mij gisteren niet gelukt om een rondje te maken maar nu heb ik tijd om even bij jou te kijken.
Wat een heerlijk zomers kaartje. Het zonnetje is er vandaag ook, maar 30 graden is al weer even geleden. Elke dag weer een stapje dichterbij de zomer.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

ps. nog gefeliciteerd met jullie eekhoorn
en wat een mooi kaartje weer voor 52 weeks vandaag!!

Lori zei

This is such a fun, bright, cheery card - just what I needed to see on this cold day! Thank so much for sharing with us at Sketch N Scrap!

Sarah zei

Tof deze uitwerking! Dat is terug denken aan lekker warm weer.
Eens kijken of de inspiratie al terug is....