woensdag 23 oktober 2019

Lieve groetjes


Goedemorgen lieve bloggers,

Waaaah de scrapcard girls zijn verdwenen haha. 
Vanaf nu zullen jullie gewoon onze namen bovenaan de blog zien staan. 
We waren gisteren ons profiel berichtje aan het aanpassen qua leeftijd, omdat ik jarig ben geweest. 
Toen we de leeftijden zagen staan dachten we, we zijn eigenlijk geen 'girls' meer. 
En zeker toen ik voor me keek naar mams met haar leesbril op haha :) 
Dus onze naam maar aangepast! 

Gisteren had ik weer een heerlijke vrije dag en wat zijn we gezellig aan de knutsel geweest!
We hebben voor ons doen best veel kaartjes gemaakt op één dag.
Lekker met herfstachtige spulletjes aan het werk geweest.
Vandaag een herfstkaart op de blog in rood en grijs tinten, weer eens wat anders dan groen.
We hebben de sketch van sketch 'n scrap opgezocht en aan de hand daarvan deze kaart gemaakt.
Het design papier komt uit de paperpad 'swedish winter' van Marianne Design.
Twee lieve uiltjes van Marianne Design uitgedraaid in verschillende kleuren, schattig stelletje hè!
Het dametje heeft een heerlijke sjaal aangekregen en het mannetje is vast heel stoer, dus we vonden het niet nodig om hem ook een sjaal te geven haha.
Aan de ene kant van de kaart een kaal boompje met wat blaadjes eronder en een rood lampionnetje.
Bij de uiltjes ook nog wat blaadjes en aan de andere kant een paar paddenstoelen.
Bovenin nog een tak met twee rode lampionnetjes en als laatste de tekst 'lieve groetjes' erbij.
Daarna waren de uiltjes klaar om op de blog te poseren!

Vandaag zal er niet geknutseld worden.
Ik ga weer richting Goes voor een hele dag cursus/opleiding.
Dan hoop ik rond 18 uur weer thuis te zijn en gaan we gezellig met z'n drietjes eten.
We hebben Elise uitgenodigd, die zit anders ook maar heel de week alleen!

Fijne dag allemaal.
Lieve groetjes, Merit en Annemarie 

Sketch 'n scrap - sketch 

24 opmerkingen:

Je@net zei

Ooooh...wat is dit ook weer een super schattig kaartje geworden!

Sarah zei

Jullie namen samen klinken goed, dus perfecte aanpassing!
Dit kaartje is weer top! X

Creaellenknutselsite zei

oooooh wat een superschattig kaartje leuk met die rode kleurtjes, heb ik gelijk een idee opgedaan voor de uiltjes, mijn uiltje komt vandaag met de post (heb hem ook gekocht) ik kan gewoon niet wachten, dus als jullie me zoeken ik lig onder de brievenbus.
En leuk zo jullie namen op het blog staat gezellig hoor en klinkt goed
groetjes ellen

Scraptastisch zei

Keigaaf kaartje weer "scrapgirls" hihi, heel fris deze kleuren bij elkaar en toch een echt herfst sfeertje! Het kadozakje hiervoor is ook erg leuk en vellum tja...zit ik ook altijd mee te stoeien en knoeien! Succes met de studie Merit naast een baan best veel, weet ik alles van.
xx Gerie

Ela zei

Ja, leuk zijn de uiltjes! Ik heb zo'n vermoeden dat ze binnenkort ook bij mij een thuis gaan vinden! Jullie hebben er weer een prachtig kaartje mee gemaakt zo in het rood. Groetjes Ela

Irene zei

Een hele leuke aanpassing nu Jullie scrapladies zijn (jouw brilletje komt nog wel plaaggeest 😉) en de kaart is weer genieten, zó leuk en fris!
XxIrene

Daphne zei

Leuk als die kleine details op de kaart, zo zie ik bijvoorbeeld de lantaarntjes hangen in de bomen. Dat maakt het een heel lief en gezellig tafereel.
Whahahaaa.... Ik moest lachen om je verhaal over de leeftijd en de girls en de..... leesbril!!!
Ook ik heb steeds vaker mijn leesbril nodig tijdens het knutselen, dat gevoel wat je hebt als je hem op zet, nee, dan ben je echt geen "girl" meer😂😂

Irma zei

Een megaleuk kaartje zeg!!
Ik heb de oude uilstans ook nog maar deze is ook wel erg leuk...twijfel nog een beetje, maar wie weet na veel schattige uilenkaartjes dat de stans ook hier nog een keer de weg naar de brievenbus vind;)
groetjes, Irma

Stampin with Liz Design zei

Prachtig kaartje weer dames! Heel mooi het rood en het grijs bij elkaar! En natuurlijk de schattige uiltjes! Je bent gewoon zo oud als je je voelt hoor! Volgens mijn dochters ben ik nog steeds 18, haha, al voelt mijn lichaam soms toch iets ouder aan inmiddels! Groetjes Linda

Eri zei

Oh, wat is dit weer een supergave kaart Dames! Zo'n vrolijke en frisse kaart in deze leuke kleuren, hij spat echt van het scherm af!
Haha, nog een fijne dag Annemarie en Merit!
Groetjes, Eri

Lori zei

This card is super cute! I love the colors you have used and those owls...simply adorable! Thanks so much for sharing with us at Sketch N Scrap!

Caroline zei

Een heel leuk kaartje in deze kleuren.
En jammer van jullie naam, vond het wel origineel hoor!
Groetjes Caroline

Petra-loves-paper zei

Een nieuwe naam... het is net of jullie de twee uiltjes zijn die aankondigen, wij zijn nu wat ouder, geen girls meer. Heel toepasselijk kaartje hihi. Mooie kleurencombinatie gebruikt, gezellig avondeten met z'n drietjes,groetjes Petra

Elle-Jeanne zei

Wat een leuk kaartje met de uiltjes .
Super mooi gemaakt.
Jullie kaartje is wel toepasselijk ,met de aankondiging van jullie nieuwe namen.
Groetjes , Elle-Jeanne

martina's kaartjes zei

wat een gezellig kaartje alweer ! mooi en leuk
grtjs,martina
x

Freubelmina zei

Het kaartje is erg leuk en er is veel op te zien,mooi.
Ik vond jullie naam wel origineel maar gewone namen is wel duidelijker.
Lieve groetjes xx

Nicole Parmentier zei

Wat een schattig kaartje! Dat rode ruitje maakt het meteen helemaal gezellig, en dan die lieve uiltjes erbij! Ik vind jullie blognaam eigenlijk wel leuker zo, Annemarie en Merit blijft bij mij beter hangen dan de scrapgirls.

Nicolette zei

Ook ik vond jullie naam wel herkenbaar, maar dit is ook duidelijk zo.
En jullie kaart is weer zo leuk!
Groetjes Nicolette

Leni zei

Wat een geweldig leuk kaartje en het designpapier blijft schitterend ............... Helemaal TOP !!!!
gr Leni

!neke zei

Weer een super gave kaart !
Groeten Ineke

Sandra zei

Ik vind het weer een super leuk kaartje !

Groetjes Sandra

Deanna zei

This is so cute! I just love your detail work! Thanks so much for joining us at Sketch N Scrap! ~Deanna :)

Sharon Fontenot zei

Wow love the colors. Wonderful card! Sketch N Scrap appreciates your participation. Thank you for playing along.
Sharon Fontenot
higgledypiggledycrafts.blogspot.com/

Lisa zei

This is just adorable! Love those owls! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!